Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mercedes S: super računalnik na kolesih, ki gumbe pošilja v zgodovino
Strani: 1
sporočil: 5.775
Moj mehanik, ki jih popravlja, išče po katalogih zaboje Dom
Perignona izpred prve svetovne vojne. Ima se, može se.
Razmišlja da bi si dal tetovirat: Danke Mercedes!
Razmišlja da bi si dal tetovirat: Danke Mercedes!
sporočil: 22
Nič dobrega se ne obeta. Podobno kot Audi in Porsche - tudi tisto
kar bi pričakoval, da ostane v obliki gumba ali kolešča so
spremenili v ekrane, ki so poceni, če ne celo ceneni, in predvsem
ne zagotavljajo enakega občutka kot naprimer vrteči gumb klimatske
naprave.
sporočil: 184
Mislim, da je MB krepko zgrešil bistvo. Še do nedavnega so premium
modeli bili brez touchscreena v infotainmentu, ter z ne glih
pametnim touchpadom. Sedaj pa revolucija.. Zakaj morajo vsi tako
ponesrečeno slediti Tesli?? Poleg tega res verjamejo v voice
assistant, da bo razumel vse kar želiš. Danes ti assistenti če niso
100% online jedva razumejo katero številjko želiš iz imenika.
Kar me moti že pri sedanjem MB je, da na volanu bi lahko bila ergonimija gumbov boljša, v glavnem, leva stran je kontrola ekrana med števci, desna pa infotainment. Dražji modeli imajo touch volan, vendar pa je ergonomija nič boljša. Prav tako vsak ceneni avto ima serijsko ogromno malih pomočnikov ala avtomatski brisalci. MB pa to ima kot opcijo na premium avtih.
Prav tako na levi strani volana lahko se zgodi, da imate po tri ročice, kombinirana žmigavci/brisalci, tempomat... Medtem ko je na desni strani le kontrola menjalnika. Koliko krat sem namesto žmigavca vključil drive assist...
Dodatno kar me moti je, da je kontrola menjalnika in ročne zavore še vedno nelogična. Kljub vsemu napredku, v hitrih situacijah pretikanja med R in D nisi 100% siguren da je pretaknil, recimo nisi dovolj močno pritisnil zavoro.. Prej z ročico avtomatika na centralni konzoli je to bilo jasno. sedaj gledaš ekran če se je puščica premaknila na pravo mesto oz.. če je rearview kamera vključena..
Skratka razen solidnih voznih lasnosti so ostali jeftinjaki pa tudi premium šli dlje. Da pa mi negdo od MB trdi, da so brisalci tam kjer so zaradi "zvestih" strank, bi rekel, da glede vseh opcij, naj naredijo "legacy opcije" kot dodatek za penzjonerje in naj že enkrat popravijo ergonomijo.. to touchscreen kloniranje Tesle pa dokazuje gdo je teslo...
Kar me moti že pri sedanjem MB je, da na volanu bi lahko bila ergonimija gumbov boljša, v glavnem, leva stran je kontrola ekrana med števci, desna pa infotainment. Dražji modeli imajo touch volan, vendar pa je ergonomija nič boljša. Prav tako vsak ceneni avto ima serijsko ogromno malih pomočnikov ala avtomatski brisalci. MB pa to ima kot opcijo na premium avtih.
Prav tako na levi strani volana lahko se zgodi, da imate po tri ročice, kombinirana žmigavci/brisalci, tempomat... Medtem ko je na desni strani le kontrola menjalnika. Koliko krat sem namesto žmigavca vključil drive assist...
Dodatno kar me moti je, da je kontrola menjalnika in ročne zavore še vedno nelogična. Kljub vsemu napredku, v hitrih situacijah pretikanja med R in D nisi 100% siguren da je pretaknil, recimo nisi dovolj močno pritisnil zavoro.. Prej z ročico avtomatika na centralni konzoli je to bilo jasno. sedaj gledaš ekran če se je puščica premaknila na pravo mesto oz.. če je rearview kamera vključena..
Skratka razen solidnih voznih lasnosti so ostali jeftinjaki pa tudi premium šli dlje. Da pa mi negdo od MB trdi, da so brisalci tam kjer so zaradi "zvestih" strank, bi rekel, da glede vseh opcij, naj naredijo "legacy opcije" kot dodatek za penzjonerje in naj že enkrat popravijo ergonomijo.. to touchscreen kloniranje Tesle pa dokazuje gdo je teslo...
Strani: 1