54 min
Pravice intelektualne lastnine so gonilo napredka sodobnih podjetij (Oglas)
3 ure
Zakaj se kmetom splača za skupno trženje povezati v skupino ali organizacijo proizvajalcev (PRO)
5 ur
Od rekonstrukcije Aljaževega stolpa na Triglavu do predora Karavanke in drugega tira
11 ur
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna 1
12 ur
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona? 3
14 ur
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni 4
15 ur
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov? 1
15 ur
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 3
16 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 2
17 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
17 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
17 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
17 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
18 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
18 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
18 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kaj sledi? 2
18 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
19 ur
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil

Strani: 1

anon-351779 sporočil: 5.775
[#2856021] 09.07.20 13:02
Odgovori   +    7
Moj mehanik, ki jih popravlja, išče po katalogih zaboje Dom Perignona izpred prve svetovne vojne. Ima se, može se.
Razmišlja da bi si dal tetovirat: Danke Mercedes!
anon-334671 sporočil: 22
[#2856463] 11.07.20 22:23
Odgovori   +    1
Nič dobrega se ne obeta. Podobno kot Audi in Porsche - tudi tisto kar bi pričakoval, da ostane v obliki gumba ali kolešča so spremenili v ekrane, ki so poceni, če ne celo ceneni, in predvsem ne zagotavljajo enakega občutka kot naprimer vrteči gumb klimatske naprave.
aljosalp sporočil: 184
[#2856614] 13.07.20 09:14
Odgovori   +    2
Mislim, da je MB krepko zgrešil bistvo. Še do nedavnega so premium modeli bili brez touchscreena v infotainmentu, ter z ne glih pametnim touchpadom. Sedaj pa revolucija.. Zakaj morajo vsi tako ponesrečeno slediti Tesli?? Poleg tega res verjamejo v voice assistant, da bo razumel vse kar želiš. Danes ti assistenti če niso 100% online jedva razumejo katero številjko želiš iz imenika.
Kar me moti že pri sedanjem MB je, da na volanu bi lahko bila ergonimija gumbov boljša, v glavnem, leva stran je kontrola ekrana med števci, desna pa infotainment. Dražji modeli imajo touch volan, vendar pa je ergonomija nič boljša. Prav tako vsak ceneni avto ima serijsko ogromno malih pomočnikov ala avtomatski brisalci. MB pa to ima kot opcijo na premium avtih.
Prav tako na levi strani volana lahko se zgodi, da imate po tri ročice, kombinirana žmigavci/brisalci, tempomat... Medtem ko je na desni strani le kontrola menjalnika. Koliko krat sem namesto žmigavca vključil drive assist...
Dodatno kar me moti je, da je kontrola menjalnika in ročne zavore še vedno nelogična. Kljub vsemu napredku, v hitrih situacijah pretikanja med R in D nisi 100% siguren da je pretaknil, recimo nisi dovolj močno pritisnil zavoro.. Prej z ročico avtomatika na centralni konzoli je to bilo jasno. sedaj gledaš ekran če se je puščica premaknila na pravo mesto oz.. če je rearview kamera vključena..
Skratka razen solidnih voznih lasnosti so ostali jeftinjaki pa tudi premium šli dlje. Da pa mi negdo od MB trdi, da so brisalci tam kjer so zaradi "zvestih" strank, bi rekel, da glede vseh opcij, naj naredijo "legacy opcije" kot dodatek za penzjonerje in naj že enkrat popravijo ergonomijo.. to touchscreen kloniranje Tesle pa dokazuje gdo je teslo...

Strani: 1