Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni leaf 'dolgoprogaš' zmore tudi sam

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2837494] 14.04.20 20:32
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-379669 14.04.2020 20:38
Vsak si lahko sam izračuna, koliko Leafov bodo kupili potrošniki v času recesije, ki se zdi neizbežna. 40 čukov? Za drugo vozilo pri bajti?

Sem pristaš filozofije, da je za urbano in medurbano rabo tole vozilo idealno kot drugo vozilo pri bajti. Prvo naj ostane recimo nek hibrid.. enoprostorec ali karavan (deloma lahko SUV)... lahko tudi bencinar ali dizlček z manjšo cm3 kubikažo ter porabo.

Dokler pa se gospodarsko stanje ne normalizira in cena apetitlich Leafa ne pade za min. 10 čukov, bodo imeli gretoprivrženci mokre sanje. (Ampak res vsaj najmanj - 10 čukov...)

(Še je dovolj časa za elektro proizvajalce in distributerje, da počasi povečajo kapacitete produkcije in omrežja. Kot kaže bo šlo vse skupaj, predvidljivo, počasneje, kot si je zamislil Bruselj. Bo moralo iti počasneje, sicer bo nemška avtoindustrija po drugi strani ravno iz Bruslja in Berlina potrebovala izdatne subvencije, da plača nazaj v isti budžet "penale", ker proizvajajo vozila z več kot 95 g CO2. A koliko sploh še ostane, po koroni in recesiji, manevrskega finančnega prostora? Hja, imetniki rudnikov naj razpolovijo ceno Litija, Kobalta, Niklja, itd... ali pa naj se prinejo delati grafenske baterije ali kaj podobnega kar košta vsaj pol manj kot današnje Li-ion baterije. Pa potem pridemo počasi do 1/4 Gretinega scenarija. V 10 letih bo že. BEV je prihodnost, ampak step by step... do ustreznega tržnega deleža.)
anon-110019 sporočil: 327
[#2837527] 14.04.20 23:32
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-110019 14.04.2020 23:33
Avto ima dve veliki napaki: prva je previsoka cena glede na konkurenco...druga pa je izredno neudobno sedenje na sprednjih sedežih! Če imaš malo daljše noge,imaš desno nogo takoj vkleščeno med volan in spodnjo sredinsko konzolo,da niti volana ne moreš vrteti! Niti v Marutiju nisem bil tako utesnjen za volanom,živa katastrofa! Recimo Ioniq ali Golf sta pa odlična na tem področju...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2837562] 15.04.20 09:06
Odgovori   +    1
Za naše razmere zgrešen model, pri nas je edino uporabna električna varianta kot mestno drugo vozilo v družini za mnogo manj € kot je ta. Za ostale relacije sta v trenutnuh razmerah, pomeni nekaj naslednjih let, hibridna dizel in bencin cenejši, praktičnejši, udobnejši za uporabo. Za po mestu imati tako predrago vozilo s preveč baterijami, torej teže, nepraktičen, neuporaben. Je na trgu dovolj boljše ponudbe.
sonce1313 sporočil: 376
[#2837563] 15.04.20 09:10
Odgovori   +    0
2x predrago, hlajenje baterije zgrešeno. Sem vozil leafa 1 in testiral leafa2 s 40kWh baterijo in sicer odličen avto. Bolje BEV peugeot 2008 s 50kWh baterijo za 28t eur ali golf s 40kWh in 20t eur
hijena1 sporočil: 1.214
[#2837567] 15.04.20 09:22
Odgovori   +    1
za kar se lahko zahvali bateriji, ki "niža središče težnosti". ali ni pravilno "težišča"?

naslednje vprašanje: Se pri tem modelu da zamenjat baterijo, ko le ta gagne, ker pri starem je kolega ni mogel? sedaj te rabljene listke kupujejo upokojenke na Norveškem namesto nakupovalnega vozička, ker za kaj drugega ni uporaben, saj z dodtrajano baterijo lahko prideš le tdo trgovine, tam natankaš baterijo in kuferaum, pol se pa domov odpeleš.

Strani: 1