Zasebnost
1 ura
(fotoreportaža) Tako Plastika Skaza učinkovitost proizvodnje povečuje z digitalizacijo in industrijo 4.0
2 uri
Bliža se največji izvozni dogodek v Sloveniji; kdo bo tudi tam?
5 ur
Spletni pogovor s šefom Hidrie: Kako zelo hudo je v avtoindustriji?
5 ur
Nemška avtoindustrija se trese, v kakšnem stanju so slovenski avtomobilisti
11 ur
Na Brniku sprejeli milijontega potnika letos
12 ur
Evropska avtomobilska industrija v dilemi v pogledih na prihodnost 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Višja predplačila evropskih podpor za kmete 1
17 ur
RAZKRIVAMO Kako daleč je projekt stomilijonske investicije v protonsko zdravljenje raka 3
17 ur
Bloomberg: Volkswagen bi lahko odpustil 15 tisoč ljudi 11
18 ur
Praznik evropskega transporta v Hannovru, Kitajci pa za ovinkom
18 ur
China’s Grip on Rare Earths Undercuts Projects From US to Japan
20 ur
Sloveniji zelena luč Bruslja za izplačilo 257 milijonov evrov iz mehanizma za okrevanje 1
20 ur
Stéphane Séjourné je nov francoski kandidat za evropskega komisarja 4
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Ali lahko na račun pri digitalni banki dobim pokojnino in koliko stanejo storitve za upokojence? 4
21 ur
Kako kupcem dati razlog, da se odločijo prav za našo blagovno znamko?
21 ur
Eles sporoča Petrolu: Nismo mi odgovorni za pravilnost obračunavanja omrežnine 6
22 ur
Verica Trstenjak dobila visoko nadzorno funkcijo pri ECB 1
23 ur
Francoski kandidat za komisarja Breton odstopil zaradi spora z von der Leynovo 12

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2823032] 11.03.20 22:16
Odgovori   +    4
Koronavirus je vse spremenil, električne avtomobile države ne bi smele subvencionirati, greteniste bi morali v EU v norišnice spraviti, kajti "gretice" so igra, koronavirus je prav nasprotno resna zadeva.
comteo sporočil: 664
[#2823049] 12.03.20 02:10 · odgovor na: anon-317028 (#2823032)
Odgovori   +    0
Vi ste zastopnik Savdove arabije. Imate rajši arabsko nafto, kot Slovensko elektriko?
anon-191845 sporočil: 961
[#2823063] 12.03.20 06:31
Odgovori   +    0
Moj pogled na subvencije je precej drugačen, če že mora bit potem naj bi znašal za EV 10% maloprodajne cene do največjega zneska 40.000,00€ kar je več je dobesedno lezenje v rit bogatunom.
Za hibride subvencija 5% od MPC pa do MPC 30.000,00€.
V kolikor avti presegajo omenjene zneske naj bi bili brez subvencij.
Kdo pa da subvencijo avtu na dizel-bencin-plin ???
Tudi nižanje bonitet za službena vozila je po pravni poti zelo sporno, na Ustavnem sodišču zadeva sigurno pade, saj je v obeh primerih prevozno sredstvo avtomobil.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2823105] 12.03.20 08:45 · odgovor na: comteo (#2823049)
Odgovori   +    1
[comteo]
Vi ste zastopnik Savdove arabije. Imate rajši arabsko nafto, kot Slovensko elektriko?
Za milijon električnih avtov v Sloveniji kje vidiš slovensko elektriko?
sonce1313 sporočil: 376
[#2823589] 13.03.20 09:40 · odgovor na: anon-191845 (#2823063)
Odgovori   +    0
90% lastnikov BEV imajo manjše obroke za kredit za celotni BEV kot so imeli prej mesečni strošek samo za gorivo in daleč od kakšnih bogatunov. Bogatuni so vsi, ki mesečno dajejo celo plačo za ogrevanje, elektriko doma in gorivo jakodimičev, pa da se le čim bolj kadi.

Subvencije za jakodimiče so miljardne ob upoštevanju direktnih za tovorni promet, kmetijstvo, še posebej pa ob upoštevanju vseh stroškov nesreč, onasnaževanja, zdravljanja, cene za zdravje ljudi in škodo na okolju itak ni mogoče vrednotiti, realna cena fosilca bi tako bila prej 10 kot 5€ za liter
sonce1313 sporočil: 376
[#2823593] 13.03.20 10:03
Odgovori   +    0
Vprašanje je koliko manj bi bilo novih kvalitetnih oken, fasad, izolacij podstrešij, ničenergijskih stavb, MSE, elektraren na plin, leseno biomaso, toplotnih, BVE, hibridov…, brez subvencij in ugodnih eko kreditov r+1,3%. Na žalost mnogi proizvajalci in monterji na ta račun navijajo cene.
Kritiki subvencij samo nabijajo, ne povedo pa, da je pri 50 litrih fosilca prispevek OVE+SPTE cca 50c in prispevek URE cca 40c, kar je skupaj manj kot 2c na liter fosilca za subvencije, ni pa problem plačati 1,2 do 1,3€ za ostale dajatve in gorivo in financirati naftne šejke, vojne, terorizem in samo da se kadi.
Podobno je pri računu za elektriko, kjer gre cca 34% za elektriko, 35% za omrežnino, 11% energetske dajatve in seveda DDV.

Strani: 1