Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avtomobilska prva dama ZDA z zanimivo ceno
Strani: 1
sporočil: 844
Všečen avto. Torej karavana ni? Kaj pa 4-pogonska izvedba, obstaja?
Ker američani imajo precej svojih avtomobilov možnih s 4-kolesnim
pogonom, za doplačilo.
Kako težko prikolico lahko tak hibrid pelje? Večina hibridnih Toyot za EU trg ne more veči več kot 750kg. VW hibridi po drugi strani lahko vlečejo 2 toni.
Kako težko prikolico lahko tak hibrid pelje? Večina hibridnih Toyot za EU trg ne more veči več kot 750kg. VW hibridi po drugi strani lahko vlečejo 2 toni.
sporočil: 61
Res je, aktualni camry ima lahko tudi štirikolesni pogon, vendar
žal ni predviden za evropski trg. Tudi možnosti kljuke v Evropi ni.
Sem pa našel ameriška navodila montaže, ki veljajo tudi za hibrida:
www.draw-tite.com/su...N36643.pdf
Ampak dele bi bilo potrebno nabavit (verjetno iz ZDA), montaža pa vključuje tudi začasno odstranitev lonca in rezanje toplotne zaščite izpuha - to pa bi moral izvesti strokovnjak. V tem primeru bi bila vlečna zmogljivost 1.589 kilogramov, kar je 100 kg manj od hibridne toyote rav4 s štirikolesnim pogonom.
Ampak dele bi bilo potrebno nabavit (verjetno iz ZDA), montaža pa vključuje tudi začasno odstranitev lonca in rezanje toplotne zaščite izpuha - to pa bi moral izvesti strokovnjak. V tem primeru bi bila vlečna zmogljivost 1.589 kilogramov, kar je 100 kg manj od hibridne toyote rav4 s štirikolesnim pogonom.
sporočil: 9
Osebno ga imam, in moram reči, da je res vožnja, poraba in vse
ostalo nad pričakovanji, ki sem jih imel. Res je, da so v evropi le
4 modeli (različna oprema)v ZDA pa ko vem je teh modelov vsaj 12,
nekaj hibridnih, ostalo so samo z becinskimi motorji.
Avtorja bi prosil za tale info:
"V Sloveniji zaradi majhnosti trg ne ponujajo strešnih nosilcev, ki pa jih je kupil na lastno pest."
Zanima me kje jih je slovenski znanec kupil na lastno pest strešne nosilce (sam sem dobil info npr od Thule, da za ta model še ni navoljo nosilcev). Hvala
LP
Avtorja bi prosil za tale info:
"V Sloveniji zaradi majhnosti trg ne ponujajo strešnih nosilcev, ki pa jih je kupil na lastno pest."
Zanima me kje jih je slovenski znanec kupil na lastno pest strešne nosilce (sam sem dobil info npr od Thule, da za ta model še ni navoljo nosilcev). Hvala
LP
sporočil: 1.628
18 let mojega življenja sem vozil italijanske avtomobile in vse je
bilo OK + veliko zabave v vožnji.
Potem sem zavestno preskočil nemško (cenovno) prevaro in pri Japoncih našel kar potrebujem za moje potrebe.
Če človek potrebuje limuzino in ni obseden z neko znamko, vendar išče zanesljivvo vozilo, je takšna izbira prava to pot.
Potem sem zavestno preskočil nemško (cenovno) prevaro in pri Japoncih našel kar potrebujem za moje potrebe.
Če človek potrebuje limuzino in ni obseden z neko znamko, vendar išče zanesljivvo vozilo, je takšna izbira prava to pot.
sporočil: 376
Super, 40t eur za novega in pri mojih letnih km kombinirane vožnje,
še 50t eur v 10 letih za gorivo, skupaj 90t eur.
Ob tem so tudi tesle zelo poceni, pustimo, da so BEV v vsem bistveno boljši
Ob tem so tudi tesle zelo poceni, pustimo, da so BEV v vsem bistveno boljši
sporočil: 1.628
Tesla in njegova nedorasla konkurenca, od leta 2014 pa do danes ne
more zadovoljiti (moje) potrebe, da se 3 do 5x letno, brez
taktiziranja in elektro stresa, pripeljem iz Ljubljane npr. do
Dubrovnika, Budve, Tirane ali Ankare, točno po časovnici, ki sem si
jo zamislil.
Za "okrog vogala" se vozit, so pa kakor praviš, ta prava izračunica.
Nimamo vsi enakih potreb in navad. Hebi ga.
Za "okrog vogala" se vozit, so pa kakor praviš, ta prava izračunica.
Nimamo vsi enakih potreb in navad. Hebi ga.
sporočil: 2.264
Zadnja sprememba: dz1975 08.03.2020 19:19
Lahko bi ponudili standardno verzijo s samo bencinskim motorjem. V
povezavi s klasično osemstopenjsko avtomatiko gre za izjemno varčen
motor s porabo (po AC) okoli 5,5 l/100, kar je enako hibridu.
Slednji je seveda boljši pri mestni vožnji, samo je problem
vzdrževanje hibridnega sistema, življenska doba baterije (cca
150,000 km) ter neugleden menjalnik.Zmaga je pa itak Camry V6 TRD - cena v ZDA zanj je okoli $28,000 (s popusti) oz. okoli 27.500 eur z davki.
sporočil: 961
Zadnji nov avto oz. kombi sem kupil leta 1995 za 43.000 DM in ja ne
boste verjeli z 3% davkom, saj je bil deklariran za prevoz oseb in
tovora. W caravella, ki me je potem v 20 letih stala z servisi,
gumam, gorivom in to s tem da sem naredu veliko km na plin,
zavarovanji kar še 3 take za prevoženih pičlih 440.000km, že 10 let
pa kupujem stare MB E, tudi če se mu kaj zgodi npr. menjavo motorja
bo še trajalo pri zadnjem da bom prišel do zneska 10.000 je pa le
lenik 2004, vozim ga drugo leto. Kje je še do zneska 38.000€.
Strani: 1