Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako je Tesla postala vredna 13-krat toliko kot Renault
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kaže, da so klasične avtomobilske tovarne, ki jih poganjata nafta
in bencin preprosto zaspale, elektrika jih prehiteva po levi in
desni strani. Kaj ostane največjim avtomobilskim tovarnam?
Ludistično gibanje in razbijanje Teslinih in Rimčevih avtov so
zamudile. Spomnimo se leta 1779, ko je Ned Ludd, po njem je gibanje
dobilo ime ludisti, v Leicestershiru, uničil dve veliki statvi za
nogavice...Muskove akumulatorje ni nihče potolkel.
sporočil: 48.253
[FIN-311684]Proizvodnja 95% svetovne porabe avtov.
Kaže, da so klasične avtomobilske tovarne, ki jih poganjata nafta in bencin preprosto zaspale, elektrika jih prehiteva po levi in desni strani. Kaj ostane največjim avtomobilskim tovarnam?
Zakaj je tesla postala vredna 13-krat toliko kot Renault? Ker so ljudje neracionalni.
sporočil: 8.244
Ker nekomu ni žal forsirati to delnico, saj mu je v interesu, da se
čim prej preide na BEV. Zraven pa je, kot vedno, še nekaj vernikov.
Le zakaj je tako? (Retorično vprašanje.)
sporočil: 1.909
Zanimivo, kako je Renault majhna.
Celo Peugeot je skoraj dvakrat večja od Renault.
Od znanih je Renault večja edino od Mazde in Mitsubishi.
Celo Peugeot je skoraj dvakrat večja od Renault.
Od znanih je Renault večja edino od Mazde in Mitsubishi.
sporočil: 114
Zadnja sprememba: anon-434258 13.02.2020 02:48
Ker mi številke niso šle skupaj - da bi bil Renault kot stara
industrijska firma z dolgo borzno zgodovino v kapitalsko intenzivni
panogi skoraj brez neto dolga - sem jih šel preverit:www.investing.com/eq...al-summary
Če je pri 79 milijardah obvenosti v Renaultovi bilanci, neto dolg 360 milijonov, kot bi izhajalo iz vaše tabele (pa magari je vir bloomberg; lahko, da ga je kdo narobe razumel/citiral), smo vsi tukaj gor bicikli.
Dajte popravit in potem popravite še naslov.
PS:
Našel še za ta primer boljši vir, kjer je enterprise value že podan: finance.yahoo.com/qu...tatistics/
Je 50 in ne 10 milijard. Popravljen naslov bo torej "Kako je Tesla postala vredna 2,6-krat toliko kot Renault".
PPS:
Zdaj pogledal še ostale podatke v tabeli. Vam tudi ne štimajo.
VW po vaše tudi skoraj brez neto dolga. Pa dajte se zresnit no. Kje to berete? Kako si to predstavljate? Konkretno ima cca 150milijard neto dolga. finance.yahoo.com/qu...c=fin-srch
Pa Daimler! Po vaše ima 10 milijard nižjo ev kot market cap. V resnici je pa, predvidljivo, ev skoraj 140 milijard večji od market capa.
Rajši umaknite tabelo.
sporočil: 664
Ljudje, ki vlagajo svoj denar so neracionalni, a komentatorji so
racionalni.Hm....eni "neracionalni" si zaslužili milijone.... Hm...
sporočil: 48.253
[comteo]Tako kot 1991, ne? Ali si premlad, da bi se spomnil Webvan, Pets.com in podobnih zgodb?
Ljudje, ki vlagajo svoj denar so neracionalni, a komentatorji so racionalni.Hm....eni "neracionalni" si zaslužili milijone.... Hm...
sporočil: 30.415
[rename]V raznih napovedih o rasti svetovnega gospodarstva oz. v tabelah za leto 2050 so gospodarsko najmočnejše države sveta Kitajska, ZDA, Indija, Indonezija, Vietnam, Nigerija, Rusija, Mehika, Iran, Brazilija...le evropskih držav med najmočnejšimi ni. Zakaj? Že iz cene Lincoln Aviatorja vidimo, da Evropo požira socializem in socialna država, ki izdelke dela predrage. Evropa s socialo žaga vejo na kateri sedi, ki bo počila in bo tudi za socialo zmanjkalo. Poglejmo le primer Slovenije, kje se za nedelo in lenuharjenje prejme več denarja kot za delo. Zdravi, delovno sposobni ljudje ne bi smeli prejemati socialne pomoči.
> [bc123a]
> > [FIN-311684]
> >
Pa dobr, kaj se dogaja z Amiji? Same petarde! Novi Lincoln Aviator. Ni da ni, še Nemški novinarji priznavajo, da tako dodelanega interjerja niso videli. 420 konjev, 10-prst.avtomatik. Cena v ZDA 51.100 $ (46.800 €) - khm pri nam toliko stane en mal bl nalowdan VW Tiguan
sporočil: 27.711
[comteo]ce so ljudje, ki vlagajo svoj denar, neracionalni, potem zgolj iz tega ne moremo sklepati na nic od naslednjega:
Ljudje, ki vlagajo svoj denar so neracionalni, a komentatorji so racionalni.Hm....eni "neracionalni" si zaslužili milijone.... Hm...
- da ne morejo zasluziti
- da so komentatorji racionalni
karkoli od tega je lahko posamicno tudi res, ne pa avtomaticno iz same iracionalnosti vlagajocih.
sporočil: 161
Hvala za odziv, res je potrebno dodatno pojasnilo, sem dopolnil
članek.
Velik del bilance avtomobilskih gigantov odpade na njihove finančne firme. Pri Bloombergu učinek dolga finančnih družb nevtralizirajo in upoštevajo zgolj tistega, ki odpade na industirjo. Kot sem opazil v analizah nekaterih analitikov, uporabljajo podobne podatke, le neto dolg malo povečajo (a ne izrazito).
Če vas zanima kako to zgleda, si lahko pogledate v letnem poročilu VW, ki razkriva kakšen dolg odpade na finančne dejavnosti in kakšen za proizvodnjo.
Velik del bilance avtomobilskih gigantov odpade na njihove finančne firme. Pri Bloombergu učinek dolga finančnih družb nevtralizirajo in upoštevajo zgolj tistega, ki odpade na industirjo. Kot sem opazil v analizah nekaterih analitikov, uporabljajo podobne podatke, le neto dolg malo povečajo (a ne izrazito).
Če vas zanima kako to zgleda, si lahko pogledate v letnem poročilu VW, ki razkriva kakšen dolg odpade na finančne dejavnosti in kakšen za proizvodnjo.
sporočil: 85
ampak bodimo realni, največ lahko, sploh na borzi, zaslužijo ravno
neracionalni :) Jaz sem že dokaz za to. Preveč racionalen, risk
averse in realističen in seveda zamudim vse balončke hehe.
In razne bitcoin zgodbe, kjer so nekateri uspeli postoterit in potisočerit vložek. Ali pa wallstreetbets na reddit. Ko realisti shortajo TSLA pri 250, ker pač firma nima dobička in dela zanič avte, neracionalni kupijo long opcije in se peljejo gor od 250 do 900... Jeeez..
In razne bitcoin zgodbe, kjer so nekateri uspeli postoterit in potisočerit vložek. Ali pa wallstreetbets na reddit. Ko realisti shortajo TSLA pri 250, ker pač firma nima dobička in dela zanič avte, neracionalni kupijo long opcije in se peljejo gor od 250 do 900... Jeeez..
sporočil: 27.711
[Tomaz26MB]v bull marketu je vsekakor to res.
ampak bodimo realni, največ lahko, sploh na borzi, zaslužijo ravno neracionalni :) Jaz sem že dokaz za to. Preveč racionalen, risk averse in realističen in seveda zamudim vse balončke hehe.
In razne bitcoin zgodbe, kjer so nekateri uspeli postoterit in potisočerit vložek. Ali pa wallstreetbets na reddit. Ko realisti shortajo TSLA pri 250, ker pač firma nima dobička in dela zanič avte, neracionalni kupijo long opcije in se peljejo gor od 250 do 900... Jeeez..
v bear marketu pa iz tega rata "nujno moram vlozit na borzo, ker v banki ne dohitevam inflacije in je ful boljse, ce naredim -50%".
sporočil: 85
True that. Edino kar je jeba je, ker "ni več gospodarskih ciklov",
imamo samo še "perpetual bull market" in "this time is different"!
Tak da I feel left out.. :) Sicer je pa res zanimivo obdobje,
klasični 60/40 po 30 letnem bullu v obveznicah in sedaj še 10
letnem bullu v delnicah jok brate, odpade. Edino kar se mi trenutno
zdi podcenjeno so commodities, shortal nekaj nafte z putom na 40,
pa še tu se počutim iz dneva v dan bolj osamljen, če odmislimo
rally zadnji par dni.. Aja pa nekaj malega zlata, čeprav to samo
zato, ker se mi zdi da se bo vse steklo sem notri, ko bodo začele
delnice in obveznice popuščat. nisem gold bug... :D
sporočil: 1.077
[Tomaz26MB]Služijo tisti, ki razumejo delovanje trga.
ampak bodimo realni, največ lahko, sploh na borzi, zaslužijo ravno neracionalni :) Jaz sem že dokaz za to. Preveč racionalen, risk averse in realističen in seveda zamudim vse balončke hehe.
In razne bitcoin zgodbe, kjer so nekateri uspeli postoterit in potisočerit vložek. Ali pa wallstreetbets na reddit. Ko realisti shortajo TSLA pri 250, ker pač firma nima dobička in dela zanič avte, neracionalni kupijo long opcije in se peljejo gor od 250 do 900... Jeeez..
raionalen, risk averse, realističen je tvoje mnenje o tebi.
Racionalno investiranje je tehtanje risk-reward.
sporočil: 114
[ugovsek]Hvala za odziv in razlago. Ker bežno poznam par od omenjenih bilanc, mi je pač padlo v oči, da je navedeni dolg malo majhen. In sem se potem malo zaganjal. Za kar se opravičujem.
Hvala za odziv, res je potrebno dodatno pojasnilo, sem dopolnil članek.
Velik del bilance avtomobilskih gigantov odpade na njihove finančne firme. Pri Bloombergu učinek dolga finančnih družb nevtralizirajo in upoštevajo zgolj tistega, ki odpade na industirjo. Kot sem opazil v analizah nekaterih analitikov, uporabljajo podobne podatke, le neto dolg malo povečajo (a ne izrazito).
Če vas zanima kako to zgleda, si lahko pogledate v letnem poročilu VW, ki razkriva kakšen dolg odpade na finančne dejavnosti in kakšen za proizvodnjo.
Res je smiselno ločiti proizvodni del bilance od tistega, ki odpade na lizing, če se primerja vrednotenje proizvodno/marketinškega dela firm.
Strani: 1