Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek MF objavil napačne davčne lestvice, prave so še prijaznejše do »umazanih« avtov
Strani: 1
sporočil: 11.409
Stalno testirajo do kam lahko gredo. :) Ker jo bil odziv po objavi
buren, so hitro ugotovili, da to zna imeti politične posledice.
Zato so "ugotovili", da je prišlo do napake.
sporočil: 10.844
[sopranos]Saj bo enkrat ne od njih na nastavljene grable stopil....
Stalno testirajo do kam lahko gredo. :) Ker jo bil odziv po objavi buren, so hitro ugotovili, da to zna imeti politične posledice. Zato so "ugotovili", da je prišlo do napake.
sporočil: 934
[ognjenorezilo]očitno je potrebno biti ravno prav zabit. malo manj od večine.
pismenost parazitskega javnega sektorja
love Excel :))
butli levičarski
sporočil: 1.227
Izračun davčnih obveznosti je prekompliciran. Res je, da ga bodo
izračunali računalniki, na podlagi predpripravljenih podlag (VIN
št. In v njej razpoznavnih podatkih o vozilu, vendarf ga je mogoče
še dodatno bistveno poenostaviti, zmanjšati številom razredov ter
samih kriterijev.
VARNOST VOZIL in posledično varnost potnikov. Če po oceni Sveta EU smrt potnika v prometni nesreči pusti za 1 milijon neposrednih in posrednih stroškov, potem je smiselno davčno razbremeniti vozila z več in boljšimi varnostnimi sistemi, ker bistveno zmanjšajo število smrti v cestnem prometu. Podatki o the sistemih so na razpolago enako kot škodljivi iuzpusti, saj je iz VIN števuilke razvidna celotna specifikacija vbozila.
Predlagatelj naj opravi primerjavo med škodo z izpusti (ki jih je seveda potrebno zmanjšati) in posledice nesreč (ocena) in bržkone se bo pokazalo, da je bistveno večji prihranek v proračunu, če Matildi preprečimo zavihteti koso npr, 100 letno, kar je 100 miljonov. Medtem ko predlog navaja zgolj dobit proračuna cca 15 miljonov (?), če. Torej izgube iz proračuna je potrebno pokrivati z manjšimi izplačili škod zaradi bistveno večje varnosti vozil. Tako ne razmišlja nihče, a bi bilo prav.
Bomo še vedno plačevali davek od davka? Če gre za dva davka, ddv in DMV, potem naj se pač izračunata in seštejeta, in NIKAKOR, da se najprej iuzračuna DMV (ki je že po svojem imenu DAVEK), potem pa všteje v osnovo za izračun ddv. Samo bedaki to počno in se norčujejo iz svojih so-državljanov, ter hkrati pljuvajo v svojo skledo (mislim na predlagatelje in poslance.
Razredov pozna predlagatelj le do 170kW moči. Kakšen vpliv imajo kW??? Ugotovite posledice, potem pa presodite, če je to primeren kriterij. Najsodobnejši Yaris ima 3 cilindre, 1,6 l, konjev pa okoli 270?? Halo! Poztrebno je lestvico “podaljšati” in spremljati trende v avto industriji. Predlogi silijo svoje ljudstvo v še večje razslojevanje.
Uvoz rabljenih avtov se lahko preprosto limitira: da se ne sme uvažati avtom z nižjim standardom kot je npr EUR 5. Novi tako ne smejo na trg, če niso EUR6d!! Cela vrsta preračunov bi odpadla, prisilila pa kupce za nakup boljših, varnejših in okoljsko boljših avtov.
Predlog je slab, nedorečen, pripravaljen brez sodelovanja uradnih zastopnikov in AMZS, zgolj s ciljem čimbolj obdavčiti državljane.
VARNOST VOZIL in posledično varnost potnikov. Če po oceni Sveta EU smrt potnika v prometni nesreči pusti za 1 milijon neposrednih in posrednih stroškov, potem je smiselno davčno razbremeniti vozila z več in boljšimi varnostnimi sistemi, ker bistveno zmanjšajo število smrti v cestnem prometu. Podatki o the sistemih so na razpolago enako kot škodljivi iuzpusti, saj je iz VIN števuilke razvidna celotna specifikacija vbozila.
Predlagatelj naj opravi primerjavo med škodo z izpusti (ki jih je seveda potrebno zmanjšati) in posledice nesreč (ocena) in bržkone se bo pokazalo, da je bistveno večji prihranek v proračunu, če Matildi preprečimo zavihteti koso npr, 100 letno, kar je 100 miljonov. Medtem ko predlog navaja zgolj dobit proračuna cca 15 miljonov (?), če. Torej izgube iz proračuna je potrebno pokrivati z manjšimi izplačili škod zaradi bistveno večje varnosti vozil. Tako ne razmišlja nihče, a bi bilo prav.
Bomo še vedno plačevali davek od davka? Če gre za dva davka, ddv in DMV, potem naj se pač izračunata in seštejeta, in NIKAKOR, da se najprej iuzračuna DMV (ki je že po svojem imenu DAVEK), potem pa všteje v osnovo za izračun ddv. Samo bedaki to počno in se norčujejo iz svojih so-državljanov, ter hkrati pljuvajo v svojo skledo (mislim na predlagatelje in poslance.
Razredov pozna predlagatelj le do 170kW moči. Kakšen vpliv imajo kW??? Ugotovite posledice, potem pa presodite, če je to primeren kriterij. Najsodobnejši Yaris ima 3 cilindre, 1,6 l, konjev pa okoli 270?? Halo! Poztrebno je lestvico “podaljšati” in spremljati trende v avto industriji. Predlogi silijo svoje ljudstvo v še večje razslojevanje.
Uvoz rabljenih avtov se lahko preprosto limitira: da se ne sme uvažati avtom z nižjim standardom kot je npr EUR 5. Novi tako ne smejo na trg, če niso EUR6d!! Cela vrsta preračunov bi odpadla, prisilila pa kupce za nakup boljših, varnejših in okoljsko boljših avtov.
Predlog je slab, nedorečen, pripravaljen brez sodelovanja uradnih zastopnikov in AMZS, zgolj s ciljem čimbolj obdavčiti državljane.
sporočil: 30
Če je to normalno ....
Sedaj smo prišli v fazo, da boš imel vozilo z več izpusti bolj boš nagrajen. Ekološko osveščeni ( no vsaj približno) pa kaznovani.
Skrakta, forsira se čimveč traktorjev, da bo večja poraba, bo več parazirov dobilo benciskega davka. Tisti, ki pa ne bodo toliko primaknili pri bencinskem davku pa dobijo avans ker premalo porabijo.
In potem če bereš kakšen drugi članek povezan z ekologijo, EU regulativo itd. se res vprašaš kje smo. V tej isti izdaji teh cajtng je članek o davku na CO2 izpuste in da se bo ta dvigoval, potem tile boni ko se z njimi trguje.
Trend SLO vodstva je: Kupujmo avte, ki čimveč CO2 producirajo ( tudi ostale NOx, CH ostanke in saje) da bomo imeli čimveč hrane za rasline, podrimo še par tisoč hektarjev gozda in tla za betonirajmo, na koncu za desert pa plačajmo kot žuti CO2 davek ker bomo preko vseh mej določenih s strani EU.
Pa kaj ste normali politiki s kupljenima zadnjima dvema razredoma OŠ?
Sedaj smo prišli v fazo, da boš imel vozilo z več izpusti bolj boš nagrajen. Ekološko osveščeni ( no vsaj približno) pa kaznovani.
Skrakta, forsira se čimveč traktorjev, da bo večja poraba, bo več parazirov dobilo benciskega davka. Tisti, ki pa ne bodo toliko primaknili pri bencinskem davku pa dobijo avans ker premalo porabijo.
In potem če bereš kakšen drugi članek povezan z ekologijo, EU regulativo itd. se res vprašaš kje smo. V tej isti izdaji teh cajtng je članek o davku na CO2 izpuste in da se bo ta dvigoval, potem tile boni ko se z njimi trguje.
Trend SLO vodstva je: Kupujmo avte, ki čimveč CO2 producirajo ( tudi ostale NOx, CH ostanke in saje) da bomo imeli čimveč hrane za rasline, podrimo še par tisoč hektarjev gozda in tla za betonirajmo, na koncu za desert pa plačajmo kot žuti CO2 davek ker bomo preko vseh mej določenih s strani EU.
Pa kaj ste normali politiki s kupljenima zadnjima dvema razredoma OŠ?
sporočil: 2.195
Greta prireja event.
Vljudno vabljen
ps. Potne stroske in dnevnice "castimo" mi
pps. prodaj sarplaninca in ga zamenjaj
Vljudno vabljen
ps. Potne stroske in dnevnice "castimo" mi
pps. prodaj sarplaninca in ga zamenjaj
Strani: 1