Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Osvežitev in prvi priključni hibrid za največjo Škodo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2774146] 13.05.19 09:45 · odgovor na: (# 2774140)
Za službene flote vozil je financiranje tudi drugačno kot za privat. Ko je avto amortiziran ima vrednost nič, ali pa je v najemu in ga vračajo prodajalcu. Fizične osebe pa tega konforta nimamo, po odplačilu ostane lastniku za vedno, saj starih baterij nihče ne bo kupoval. Če proizvajalci mislijo resno z bolj masovno proizvodnjo, bodo morali rešiti najprej problem trga rabljenih vozil. Dokler ne, pa je to samo marketinški trik za nateg kupcev na katere v resnici prenašajo vse te stroške in rizike. In to se jim ne bo obneslo, vzor imajo v bližnji zgodovini, ko so zagnali marketinško mašinerijo in se na zadnje morali zateči k laži in varanju kupcev, vse na njihov strošek. Sedaj pa delajo novo zgodbo na povsem enak načun. Kot da se niso naučili ničesar. Najprej naj rešijo problem, prej kot skrbijo za ekstra dobičke.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2774146
Strani: 1
[#2774158] 13.05.19 10:43 · odgovor na: (# 2774146)
Na ebayu in drugih straneh je tudi kar prometa z rabljenimi baterijami, videl sem številke tudi precej čez 5.000$ za enoto, najbrž ni tak problem prodat.
Pa VW:insideevs.com/news/3...alzgitter/
Strani: 1