Zasebnost
1 ura
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
2 uri
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
2 uri
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
2 uri
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
2 uri
Ekonomičen, a športnega videza 7
3 ure
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
6 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5
7 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
11 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
13 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
14 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
18 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
19 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
19 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
20 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 9
20 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
20 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
20 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
21 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 11.03.2019 18:22
[Domen89]
Souporaba avtomobila je utopija. Ali bo souporaba izjemno draga, ker se bodo kopičili stroški vzrževanja/čiščenja ali pa bodo na trgu premični svinjaki v katerih normalen človek ne bo hotel eksistirati...
Jaz to ze nekaj casa trdim. Souporaba avtomobilov ze obstaja, rece se ji taksi in rentacar, odvisno ali gre za "wet lease" ali pa "dry lease" da si sposodim terminologijo iz avionov.

Obe dejavnosti imata dobro razclenjene stroske in zato staneta kolikor staneta, in zato recimo mestni taksist menja zavorne ploscice enkrat na pol leta :), rentacar avta starejsega od 3 let pa tudi verjetno ne bos nasel :)

Skratka, katerikoli "sharing" bo zavil v eno od teh dejavnosti, moral imeti primerljive cene, ali pa bo propadel zaradi razlogov, ki si jih lepo opisal ti. Avtomobili so narejeni za enega lastnika, ne za deset. V vseh industrijah imas hudo optimizacijo na to, kaksna uporaba se pricakuje. Zato tudi na navadnem pralnem stroju za 300 EUR pise "ni za komercialno uporabo". Ker tisti za komercialno uporabo je 5000 EUR. Ker prvi bo ob komercialni uporabi fuc v nekaj mesecih, ker je pac tako narejen.

Ce bos navaden avto "shareal" tako da bo namesto 10% izkoriscen 100% bo fuc po enem letu. Ker je NAREJEN za 10% izkoriscenost, ne za 100%!

Da tega ne razumejo avtomobilski novinarji, je pa res poden.