Zasebnost
1 ura
Streljali na slovaškega premiera Roberta Fica 3
1 ura
Inflacija v ZDA aprila 3,4-odstotna
2 uri
Česa se lahko naučimo od naj upravljavcev? (PRO)
2 uri
Za mlade vinoljube: Melodija vina
2 uri
Lastnik farmacevta Novo Nordisk kupil avstrijsko medicinsko podjetje Single Use Support
2 uri
To so novi davki, ki jih lahko pričakujete zaradi javne gradnje stanovanj 3
3 ure
Podjetja severne Primorske blestijo. Zakaj?
3 ure
Komisar Gentiloni: Kratkoročne evrske nominalne obrestne mere naj bi se do konca leta znižale
3 ure
Država znova neuspešna pri prodaji vile v Mariboru. Bo končno znižala ceno?
3 ure
Zasavska podjetja v nizkem startu čakajo na razpis
4 ure
Slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, v Nemčiji stagnacija 5
4 ure
Sklad BlackPeak namerava v slovenska podjetja vložiti še 30 milijonov evrov
4 ure
Mesečni upad slovenske industrijske proizvodnje marca največji v EU 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Marca so se vrednosti opravljenih gradbenih del znižale 1
5 ur
Philipp Vorndran: inflacija bo ostala zaradi strukturnih sprememb
5 ur
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 2
6 ur
Sij uradno: Sij išče poti za financiranje širitve, ruski lastnik pa ne prodaja družbe 2
6 ur
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
7 ur
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
[Avto] Tema: Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
[#2727162] 07.08.18 10:08 · odgovor na: najobj (#2727158)
Odgovori   +    3
[najobj]

P.S.: če se bo razvoj avtomobilske industrije nadaljeval v podobni smeri kot danes, bodo mehaniki "pod kozolcem" znali zamenjat samo prazna kolesa, ker brez sofisticirane (= drage) opreme ne bodo mogli narediti nič, tudi če bi slučajno kaj znali ...
Poleg tega, da zakonodaja predpisuje, da so znanje in orodja dostopna tudi mehanikom "pod kozolcem" v enaki meri kot pooblaščencem, predpisuje tudi poenotenje standardov za diagnostiko (podobno kot polnilcev pri GSM).
Tako imajo vsi avti že veliko let enak priključek za standardno enako diagnostiko. Diagnostični vmesnik je mogoče kupiti na eBayu ali Aliexpresu že za 5€.

Jaz svoj avto že od nekdaj šraufam sam. Na specialistični (ne na uradni!) servis peljem le, ko imam specialistični problem (npr. filanje klimatske naprave), ali če se meni v tistem trenutku ne da šraufati.

Ko sem spraševal "podkozolčana", če mi bo servisiral novega hibrida v garancijski dobi, sem dobil odgovor, da to leto še ne, saj se ravno odpravlja na izobraževanje v zvezi s tem. Naslednje leto pa lahko že pridem.