Zasebnost
1 ura
Streljali na slovaškega premiera Roberta Fica 3
1 ura
Inflacija v ZDA aprila 3,4-odstotna
2 uri
Česa se lahko naučimo od naj upravljavcev? (PRO)
2 uri
Za mlade vinoljube: Melodija vina
2 uri
Lastnik farmacevta Novo Nordisk kupil avstrijsko medicinsko podjetje Single Use Support
2 uri
To so novi davki, ki jih lahko pričakujete zaradi javne gradnje stanovanj 3
2 uri
Podjetja severne Primorske blestijo. Zakaj?
3 ure
Komisar Gentiloni: Kratkoročne evrske nominalne obrestne mere naj bi se do konca leta znižale
3 ure
Država znova neuspešna pri prodaji vile v Mariboru. Bo končno znižala ceno?
3 ure
Zasavska podjetja v nizkem startu čakajo na razpis
4 ure
Slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, v Nemčiji stagnacija 5
4 ure
Sklad BlackPeak namerava v slovenska podjetja vložiti še 30 milijonov evrov
4 ure
Mesečni upad slovenske industrijske proizvodnje marca največji v EU 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Marca so se vrednosti opravljenih gradbenih del znižale 1
5 ur
Philipp Vorndran: inflacija bo ostala zaradi strukturnih sprememb
5 ur
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 2
6 ur
Sij uradno: Sij išče poti za financiranje širitve, ruski lastnik pa ne prodaja družbe 2
6 ur
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
7 ur
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
[Avto] Tema: Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
[#2727006] 06.08.18 14:11 · odgovor na: bigl (#2726938)
Odgovori   +    2
[bigl]
Nov avto pod garancijo niti ne moreš servisirat "po kozolcem".
Tole je globoko zakoreninjena miselnost, ki pa sploh ne drži.
Vse napredne zakonodaje (evropska je med njimi) predpisujejo, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem". Zapovedujejo tudi proizvajalcem, da vse potrebne informacije za izvajanje servisnih posegov razkrijejo serviserjem "pod kozolcem".

V primeru garancijskega popravila ti proizvajalec (zastopnik) ne sme odreči veljavnosti garancije le zato, ker je bil servisiran "pod kozolcem". Direktno morajo dokazati, da je napaka nastala neposredno zaradi neustreznega vzdrževanja.