Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.11.2017 12:39
[pobalin]
> [Mrnjafko]
> V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.

Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:

> > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
>
> Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> forum.finance.si/?m=...192&single
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2681972

Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[bc123a]
> [pobalin]
> > [Mrnjafko]
> > V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
>
> Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
>
> > > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
> >
> > Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> > forum.finance.si/?m=...192&single

Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
pobalin sporočil: 14.456
[bc123a]
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
Si površno prebral? Moj point je v tem:
Zoe + baterija = 1.480 kg = Clio + 400 kg
Zoe - baterija = 1.480 kg - 305 kg = Clio + 95 kg
Alora, je 95 kg nepojasnjenega pribitka pri teži posledica tega, da je elektromotor Zoe s svojo e-periferijo za 95 kg težji od klasičnega motorja + menjalnika v Cliu?
Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
Politki so res nekakšni forumaši, ki se vtikajo v vse, ampak zdi se mi, da bi kar hitro sprejeli inženirsko-poslovno rešitev oz. ponudbo, če bi ta npr. obljubila izpust CO2 na nivoju 80 g/km, čez nekaj let pa 60 g/km... :-)
anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor; baterija je sicer bolj majhna, za doseg par 10 km po mestu, zato za povečanje dosega skrbi vgrajen bencinski motor, ki ima vlogo generatorja - pri današnjem stanju tehnologije in izgledu za vsaj 5-10 let naprej je verjetno to zaenkrat še najbolj optimalna rešitev, če se hočemo iti prehod na elektrifikacijo).

Strani: 1