Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Deset križancev na najtežji slovenski preizkušnji, kako so se odrezali?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.301
[Avto]
Tema: Deset križancev na najtežji slovenski preizkušnji, kako so se odrezali?
[#2592373] 15.04.16 13:14
[#2592373] 15.04.16 13:14
hecno... sem parkrat vozil Cactusa in moram reč, da sem o njegovem
podvozju dobil ravno obraten občutek od vas... njegovo podvozje in
motor sta mi delovala kot, da sta sposobna veliko bolj dinamične
vožnje od tega čemur je Catus kot avto v bistvu namenjen. torej...
ležernemu in nestresnemu "cruisanju" z lagodnim nasmeškom na
obrazu... po tem kako lahkotno, ter s kakšnim "veseljem" in
vodljivostjo je "oddelal" serije hitrih zavojev lokalne stranske
ceste, me je veliko bolj spominjal na DS3 kot pa na običajnega in
absolutnemu udobju podrejenega Citroena.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.
btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.
btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.