Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202494 sporočil: 2.309
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.

Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.

Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.

Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.

Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2600739

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[Breiva]
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.

Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.

Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.

Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.

Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
Jaz bi kar celega BMWja vrnil v salon. Kaj se ima kupec pri premium avtu z gumami za zafrkavat? Ali pa so te plačali kot testnega voznika, pa si toliko skromen, da tega ne poveš? ;-)

Strani: 1