Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Nekdaj tresoči in smrdljivi, danes hitri in tihi
Strani: 1
sporočil: 21
75% je TEORETIČNA učinkovitost. Motor bi moral biti narejen iz
idealnih materialov (brez trenja, brez temperaturnih deformacij),
nobenega upora pri vbrizgu/izpuhu, hladilni sistem bi moral biti
neverjetno učinkovit ipd... Skratka, tega ne bomo videli ...
Najbolj učinkovit dizelski motor MAN S80ME-C7 ima 54,4% učinkovitost.
Najbolj učinkovit dizelski motor MAN S80ME-C7 ima 54,4% učinkovitost.
sporočil: 155
Dizel je sicer varčnejši, toda bolj umazan. Ne le NOx, temveč
nanodelci so problem.
Kar zadeva prihodnosti, pa so dizli prišli precej blizu meja možnega in so to danes komplicirani in veliko bolj občutljivi motorji od tistih v osemdesetih. Na drugi strani pa imajo bencinski motorji še veliko 'zraka' za razvoj. Ta se v zadnjem času kaže v downsizingu, ko npr. 1.2 motorji dosegajo zmogljivosti 2.0 motorjev in drugih smereh razvoja kot je mazdin skyactive. Zato bodo dizli tudi pri porabi vse bolj zgubljali svojo konkurenčno prednost proti sodobnim bencinskim motorjem.
Ergo: moj naslednji avto bo bencinar. Ne verjamem v dizelsko prihodnost. Pravzaprav v njo nihče ne verjame, razen Evrope. Povsod drugje po svetu imajo močno prevlado Bencinarji.
Kar zadeva prihodnosti, pa so dizli prišli precej blizu meja možnega in so to danes komplicirani in veliko bolj občutljivi motorji od tistih v osemdesetih. Na drugi strani pa imajo bencinski motorji še veliko 'zraka' za razvoj. Ta se v zadnjem času kaže v downsizingu, ko npr. 1.2 motorji dosegajo zmogljivosti 2.0 motorjev in drugih smereh razvoja kot je mazdin skyactive. Zato bodo dizli tudi pri porabi vse bolj zgubljali svojo konkurenčno prednost proti sodobnim bencinskim motorjem.
Ergo: moj naslednji avto bo bencinar. Ne verjamem v dizelsko prihodnost. Pravzaprav v njo nihče ne verjame, razen Evrope. Povsod drugje po svetu imajo močno prevlado Bencinarji.
sporočil: 1.284
Se strinjam.
Dokler je imel bencinar vergasser in Verteiler je bil nesiguren.
Danes z elektronsko kontrolo vbrizga in vziga je po nacinu podoben diesel ima pa veliko prednost pri vrtljajih,srednja batna hitrost bencinarja je lahko tudi do enkrat visja,skoraj 25m/s ,kar daje zelo visoko litrsko moc (HP/L).
Dokler je imel bencinar vergasser in Verteiler je bil nesiguren.
Danes z elektronsko kontrolo vbrizga in vziga je po nacinu podoben diesel ima pa veliko prednost pri vrtljajih,srednja batna hitrost bencinarja je lahko tudi do enkrat visja,skoraj 25m/s ,kar daje zelo visoko litrsko moc (HP/L).
sporočil: 459
[sanator]Višji vrtlaji in višje temperature pomenijo slabši izkoristek - višjo porabo.
Se strinjam.
Dokler je imel bencinar vergasser in Verteiler je bil nesiguren.
Danes z elektronsko kontrolo vbrizga in vziga je po nacinu podoben diesel ima pa veliko prednost pri vrtljajih,srednja batna hitrost bencinarja je lahko tudi do enkrat visja,skoraj 25m/s ,kar daje zelo visoko litrsko moc (HP/L).
Strani: 1