Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Do 350 na uro zgolj na elektriko
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 28.05.14 11:53
Prej bo game over za prodajalce elektro motorjev če ne bodo cene
padle na bolj razumljivo mejo. Akrapovič se nima kaj bati elektro
konkurence, prej obratno. me zanima kateri motorist ima raje tih
motor kot normalni zvočni efekt.
sporočil: 1.856
[FIN-353404]Več je tistih ljudi, ki tega "zvočnega efekta" ne marajo.
Prej bo game over za prodajalce elektro motorjev če ne bodo cene padle na bolj razumljivo mejo. Akrapovič se nima kaj bati elektro konkurence, prej obratno. me zanima kateri motorist ima raje tih motor kot normalni zvočni efekt.
sporočil: 157
[pomurski]hja, pa ne kupci motorjev... :)
> [FIN-353404]
> Prej bo game over za prodajalce elektro motorjev če ne bodo cene padle na bolj razumljivo mejo. Akrapovič se nima kaj bati elektro konkurence, prej obratno. me zanima kateri motorist ima raje tih motor kot normalni zvočni efekt.
Več je tistih ljudi, ki tega "zvočnega efekta" ne marajo.
sporočil: 1.856
[Cokolinar]Celo kupci motorjev
> [pomurski]
> > [FIN-353404]
> > Prej bo game over za prodajalce elektro motorjev če ne bodo cene padle na bolj razumljivo mejo. Akrapovič se nima kaj bati elektro konkurence, prej obratno. me zanima kateri motorist ima raje tih motor kot normalni zvočni efekt.
>
> Več je tistih ljudi, ki tega "zvočnega efekta" ne marajo.
hja, pa ne kupci motorjev... :)
www.motosvet.com/hru...ciklu.html
www.kmc.si/si/motosa...3689.shtml
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 28.05.2014 21:27
Kot je zapisano, je tole dajansko najhitrejši serijski motocikel na
svetu. Namreč, od konca 19. stoletja pa do preloma tisočletja, je
med največjimi motociklistični rivali divjala pravcata vojna kdo bo
naredil najhitrejši serijski motocikel.To je na koncu uspelo Suzukiju, ki je svojo Hayabuso v modelnem letu 1999-2000 oglaševal s končno hitrostjo 312 km/h, ki je bila tudi potrjena.
Nato je bil zaradi "varnosti" podpisan ti. "gentlemen's agreement", kjer so se predvsem Japonski izdelovalci (Kawasaki, Honda, Suzuki) zavezali, da bodo omejili hitrost na 299 km/h. To so naredili z elektronskimi blokadami in s še učinkovitejšim orodjem (blokade se da odstrani), zaklenili so digitalne števce, da se uporabnik ni mogel pohvaliti s hitrostjo.
Pogodbe so se do pred kratkim držali tudi ostali izdelovalci. Bile so sicer izjeme, kot je motor MV Agusta F4 R 312 (2007), ki naj bi pomenljivo dosegel 312 km/h, vendar v ralnosti ni presegel 310,99 km/h in pa Ducati 1199 Panigale R, ki tudi ni presgel legendarne Hayabuse (1999-2000). No sedaj je očitno padla tudi Hayabusa.
Je pa veliko vprašanje kakšno težo okli varnosti sploh ima ta "gentlemen's agreement". Če bi izdelovalci motornih koles hoteli dejansko doseči neko varno omejitev, bi dali blokado na recimo 135 km/h. Tako pa je vseeno ali pelje motorist 150, 200, 300, 400, 450 km/h... V vsakem primeru je ob padcu zagotovo mrtev. Edino vprašanje je potem tukaj samo, koliko jih na drugi svet vzame še s seboj.
sporočil: 11.068
[FIN-353404]Tale superzmogljiv elektromotor je za svoje zmogljivosti zelo poceni.
Prej bo game over za prodajalce elektro motorjev če ne bodo cene padle na bolj razumljivo mejo. Akrapovič se nima kaj bati elektro konkurence, prej obratno. me zanima kateri motorist ima raje tih motor kot normalni zvočni efekt.
Strani: 1