Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW XM: na poti do dirkaškega hibridnega orgazma
Strani: 1
sporočil: 3.382
Hmmmm, če se prisilna ekektrifijacija voznega parka dela zato, da
bi bilo manj izpustov v okolje in bi se zmanjšala poraba energije
nasploh, potem ne gre nekako skupaj, da nekateri proizvajalci kar
tekmujejo, kdo bo naredil bolj divje vozilo.
V duhu zelenega bi pričakoval majhne, lahke in poceni avtomobile !!!
V duhu zelenega bi pričakoval majhne, lahke in poceni avtomobile !!!
sporočil: 8.231
Še eno preseravanje, češ da gre za eko tech. Nič eko ali green ni v
tem vozilu. Ko bo vodikova različica narejena, bom rekel ok, smo
naredili pol koraka naprej... glede sedanji zgolj batni
motor.
Tak avto mora imeti do 2,25 tone teže... sicer je vse skupaj brez veze. Bo treba očitno začeti predpisovati težo vozila namesto kake druge postavke. Ali omejevati. To je tovornjak, ne avto.
(No, tudi količino avtodomov na cestah bi omejil... pa še česa... Sploh se ne da več normalno voziti po naših cestah. Vsi to težkaši, s tovornjaki vred obremenjujejo okolje in delajo vožnjo počasno in neekološko.)
(Kaj šele bo, ko začno dajati na trg ekstra težke tovorne EV...)
Tak avto mora imeti do 2,25 tone teže... sicer je vse skupaj brez veze. Bo treba očitno začeti predpisovati težo vozila namesto kake druge postavke. Ali omejevati. To je tovornjak, ne avto.
(No, tudi količino avtodomov na cestah bi omejil... pa še česa... Sploh se ne da več normalno voziti po naših cestah. Vsi to težkaši, s tovornjaki vred obremenjujejo okolje in delajo vožnjo počasno in neekološko.)
(Kaj šele bo, ko začno dajati na trg ekstra težke tovorne EV...)
sporočil: 3.382
Take stroje delajo za tiste z majhnim in veliko denarnico, da potem
tekmujejo, kdo ima večjega, avto seveda in si dvigajo svoj ubogi
ego.
Daaaaaaaaaleč od zelenega !!!!
Daaaaaaaaaleč od zelenega !!!!
sporočil: 2.264
In kaj bi še propovedal oz. omejil? Max 80 m2 za stanovanje in 120
za hiše, 200 g mesa na teden, en letalski let letno, tuš 2x
tedensko, pozimi ogrevanje do 20 in poleti hlajenje do 28
stopinj...
sporočil: 8.231
.. super si orisal.
Sicer pa nisem nč prepovedal... le povedal sem, da bo treba omejevati ali reciva še bolj davčno obremenjevati taka velika škatlasta jajca.
Če smo za eko, pa bodimo in se nekih pravil držimo. Eko ni, da vsak dela, kar hoče in kupuje vsakršno škatlo, ki ji prodajalec nalepi etiketo, da je eko. Manjkajo nova pravila, mnenje stroke, itd.
Nemc lahko naredi tako škatlo na 4 gumah s težo 2,25 tone. Če je ne more, naj ne prodaja. Če jo lahko, pa 20% več košta, potem pač naj jo dražje prodaja. Kupec pa bo kupil ali ne.
V vsakem primeru bo kupec, ki verjame v BMW, kupil kaj od primerne ponudbe. Če ne bo avto za 5,1 m, bo avto za 4,9 m dolžine.
Ali ti misliš, da mora imeti tak SUV 6 m dolžine in 3,2 tone teže, da vozniku "prihaja" med vožnjo?
Sicer pa nisem nč prepovedal... le povedal sem, da bo treba omejevati ali reciva še bolj davčno obremenjevati taka velika škatlasta jajca.
Če smo za eko, pa bodimo in se nekih pravil držimo. Eko ni, da vsak dela, kar hoče in kupuje vsakršno škatlo, ki ji prodajalec nalepi etiketo, da je eko. Manjkajo nova pravila, mnenje stroke, itd.
Nemc lahko naredi tako škatlo na 4 gumah s težo 2,25 tone. Če je ne more, naj ne prodaja. Če jo lahko, pa 20% več košta, potem pač naj jo dražje prodaja. Kupec pa bo kupil ali ne.
V vsakem primeru bo kupec, ki verjame v BMW, kupil kaj od primerne ponudbe. Če ne bo avto za 5,1 m, bo avto za 4,9 m dolžine.
Ali ti misliš, da mora imeti tak SUV 6 m dolžine in 3,2 tone teže, da vozniku "prihaja" med vožnjo?
sporočil: 2.264
Povprečen družinski terenec tehta okoli 2 toni, če se doda še
baterije (s solidno kapaciteto, 100+ kWh) je teža 2.5 toni. Fizika
dela svoje... Kompaktna Kia EV6 je čez 2 toni (AWD, 77 kWh).
sporočil: 8.231
Hvala za info. Morda si pozabil še kaj omeniti...
(Sicer pa berem, da rdeče niti nisi zapopadel... biće bolje.)
(Sicer pa berem, da rdeče niti nisi zapopadel... biće bolje.)
sporočil: 66
To pa je zeleno prizadevanje !! - ne pa razni majhni, varčni in
poceni avtomobili.
Avto se mi zdi še posebej primeren za vožnjo ene osebe v službo (odličen v gneči in pri parkiranju:-)))
Sicer pa, saj so vsi komentarji odveč. Očitno je samo, da se s pomočjo teh tako zvanih zelenih prizadevanj nekdo iz nekoga spet dela norca.
Problem je, ker ne gre za izjeme. Prav vsak predstavljen avto na teh straneh je spet en superduper težek, drag, velik, grd in neuporeban avto.
Na takšnem trendu se res ne da narediti zelenega preboja???
Avto se mi zdi še posebej primeren za vožnjo ene osebe v službo (odličen v gneči in pri parkiranju:-)))
Sicer pa, saj so vsi komentarji odveč. Očitno je samo, da se s pomočjo teh tako zvanih zelenih prizadevanj nekdo iz nekoga spet dela norca.
Problem je, ker ne gre za izjeme. Prav vsak predstavljen avto na teh straneh je spet en superduper težek, drag, velik, grd in neuporeban avto.
Na takšnem trendu se res ne da narediti zelenega preboja???
sporočil: 11.068
[]Trg se je odločil za večje in težje osebne avtomobile, poceni vozil pa nihče več ne dela, skoraj nihče.
Hmmmm, če se prisilna ekektrifijacija voznega parka dela zato, da bi bilo manj izpustov v okolje in bi se zmanjšala poraba energije nasploh, potem ne gre nekako skupaj, da nekateri proizvajalci kar tekmujejo, kdo bo naredil bolj divje vozilo.
V duhu zelenega bi pričakoval majhne, lahke in poceni avtomobile !!!
sporočil: 2.857
Zadnja sprememba: Rokc5 10.10.2022 14:33
Je pa res, da verjetno bodo hibridi realnost, medtem ko full-EV-ji
ne. Vprašanje je, ali bo prišlo do hibrida na osnovi vodikovih
baterij (nadgradnja rešitve v Toyoti Mirai). Nasploh me vodik
fascinira ampak očitno je težava, ker ima pridobivanje vodika
energetsko potratne procese in gre tu dodatno za težavo
infrastrukture.Btw. nekako me pri hibridnih tehnologijah bolj prepriča Toyota. Nasploh so Japonci tu močni (Honda, Mitsubishi). Od Evropejcev pa bolj kot BMW morda VW. Ampak ne spremljam toliko, morda ostali bolj poznate ozadje tehnologij pri proizvajalcih.
Strani: 1