Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francoska pomlad z boginjo vsega lepega in naprednega – DS
Strani: 1
sporočil: 14.456
Boljšega povzetka o bistvu DS19 in Tesle si ne morem
zamisliti.
Zgodba se je začela pred 65 leti, na pariškem salonu z modelom DS19. V celoti avantgarden avto je podrl smernice oblikovanja in tehnike, osupnil javnost, zasvojil voznike z izjemnim udobjem in inovacijami, denimo lučmi, ki svetijo v ovinek. DS19 je v le 15 minutah zbral 743 naročil, v prvih desetih dneh po razkritju pa 80 tisoč. Rekord v zbiranju naročil je držal več kot 60 let, ugnal ga je šele Teslin model 3.Oba avta sta bila v svojem času konceptualno prelomna, izrazito avantgardna. Sedanji DS (znamka) prinaša samo ekstra nobel preobleke konvencionalnih avtomobilov. Kot Martin Luther proti vatikanski pozlati oz. Camus vs. Beigbeder.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 12.06.2020 14:58
V celoti avantgarden avto je podrl smernice oblikovanja in tehnike, osupnil javnost, zasvojil voznike z izjemnim udobjem in inovacijami, denimo lučmi, ki svetijo v ovinek.Pozabljate na hidropnevmatsko vzmetenje, ki je še danes, ko ga Citroen ukinja, edinstveno in po udobju presega vso drugo tehniko (tudi 50 let sodobnejšo).
Tile novi DS-i pa niso nič drugega kot šminka, pa še ta slabo izbrana.
Še dobro da ima DS3 okrogel volan. Stavim, da so oblikovalci hoteli imeti trikotnega ali pa oglatega (na karo z enim vogalom gor).
beta.finance.si//pic...4d6e25.jpg
sporočil: 1.301
eh, ja... ga pa "naklamfate" ene parkrat v tem promo pamfletku
:))... "pospešek do stotice pa traja le 61 sekunde" je simpatična
tipkarska napaka, pri zapisu "nova oziroma obujena znamka – DS" pa
človek, ki med seboj loči vozila vsaj šestih evropskih znamk, že
zastriže z ušesi... obujena znamka? nisem vedu, da Citroenov DS v
bistvu sploh ni bil Citroen, ampak - samostojna znamka, ki je, evo
ga, doživela obuditev ;)... "klavirske tipke" pa definitivno
sproducirajo zmeden pogled in "...ke?" vprajšajček, ki binglja nad
glavo ;))! ...pa tudi zapis modelov zapisujete "malo šareno" in
zvečine narobe. DS3 je bil trivratna verzija prejšnjega Citroenvega
C3, ki je skupaj z DS4 in DS5 tvorila "bolj nobel in/ali našpičeno"
linijo Citroenvih "plebejskih" modelov... DS 3 Crossback pa je SUV
model nove/ločene znamke. torej.. DS3 (brez presledka) je Citroen,
DS 3 in DS 7 sta pa DS-a!
sicer sem die hard fan "izvorne" znamke in posledično "mehek" tudi na novodobne DS-e... pa se do neke mere vseeno strinjam z obema predhodnikoma, čeprav mislim, da je vsej v tavečjem modelu kej več kot samo "šminka"... sem bil pa ob vsaki predstavitvi, tudi ob tukaj (še) izpuščenem DS 9, kr malo razočaran... glede na to kakšen razkorak do drugih je bil DS leta 1955 in kakšna ikona je postal, sem pričakoval kej več "duha" in drznosti pri oblikovanju (predvsem pri DS 7CB in DS 9) in ne toliko "bližnjic" pri najmanjšem DS 3CB... večja dva bi si zaslužla vsej manj dolgočasen dizajn, tamanjši pa par centimetrov več v dolžino in širino in kak fizičen knof namesto tistih senzorskih "tipal"... in pri njemu res ne gre za kej več kot za "lišp". pa še kljub temu ga novi Peugeotov bratec 2008 spravi v zadrego praktično v vsem, vključno s ceno...
eh, ja... težka bo... pa ne da bi bli slabi avti. sedmica je res malo preveč generična, trojkico sem pa zadjič videl parkirano pr foto tivoliju... in zgleda neprimerljivo boljše kot na slikah... sam, dvomim, da bo to zadost. mogoče, če jih bodo cenovno pametno pozicionirali (po domače, malo pod velikostno primerljive Audijeve modele). al morjo pa pskrbet, da bodo tehninčno gledano ponudli več, kot preostali koncernski modeli z isto mehaniko... drugač pa, vso srečo, še posebej, če bodo tudi oblikovno ponudli kej drugačnega kot nudi "germanska uniformitranost"...
sicer sem die hard fan "izvorne" znamke in posledično "mehek" tudi na novodobne DS-e... pa se do neke mere vseeno strinjam z obema predhodnikoma, čeprav mislim, da je vsej v tavečjem modelu kej več kot samo "šminka"... sem bil pa ob vsaki predstavitvi, tudi ob tukaj (še) izpuščenem DS 9, kr malo razočaran... glede na to kakšen razkorak do drugih je bil DS leta 1955 in kakšna ikona je postal, sem pričakoval kej več "duha" in drznosti pri oblikovanju (predvsem pri DS 7CB in DS 9) in ne toliko "bližnjic" pri najmanjšem DS 3CB... večja dva bi si zaslužla vsej manj dolgočasen dizajn, tamanjši pa par centimetrov več v dolžino in širino in kak fizičen knof namesto tistih senzorskih "tipal"... in pri njemu res ne gre za kej več kot za "lišp". pa še kljub temu ga novi Peugeotov bratec 2008 spravi v zadrego praktično v vsem, vključno s ceno...
eh, ja... težka bo... pa ne da bi bli slabi avti. sedmica je res malo preveč generična, trojkico sem pa zadjič videl parkirano pr foto tivoliju... in zgleda neprimerljivo boljše kot na slikah... sam, dvomim, da bo to zadost. mogoče, če jih bodo cenovno pametno pozicionirali (po domače, malo pod velikostno primerljive Audijeve modele). al morjo pa pskrbet, da bodo tehninčno gledano ponudli več, kot preostali koncernski modeli z isto mehaniko... drugač pa, vso srečo, še posebej, če bodo tudi oblikovno ponudli kej drugačnega kot nudi "germanska uniformitranost"...
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 13.06.2020 18:23
Ne razumem politike Citroena, zakaj ne uporabi preizkušene formule
retro modelov tekmecev, recimo Minija, pa Fiata 500, VW hrošča,
tudi Porschejeve oblike 911 ne zgrešiš, pa če pogledaš model 60 let
nazaj. Citroen pa pod blagovno znamko DS predstavlja modele, ki
razen 2 črk nimajo ničesar skupnega z izvirnikom, ki je genialen,
novejše verzije DS pa seveda to niso. Zakaj tega Citroen ne
prepozna?
sporočil: 1.628
Zanimiva pripomba. Očitno so izgubili muda.
Meni se zdi, da gredo od nekdanjega izvirnega, inovativnega a komliciranega (drago), v "Keep it easy", torej cenen koncept.
Med tem se je zamenjalo kar nekaj generacij inžinirjev, francoski oblikovalci so pa izgleda povsem izgubili spomin, ali pa drugače razumejo smisel retro dizajna.
Meni se zdi, da gredo od nekdanjega izvirnega, inovativnega a komliciranega (drago), v "Keep it easy", torej cenen koncept.
Med tem se je zamenjalo kar nekaj generacij inžinirjev, francoski oblikovalci so pa izgleda povsem izgubili spomin, ali pa drugače razumejo smisel retro dizajna.
sporočil: 4.276
[abrame]Časi se spreminjajo in ljudje danes kupujejo samo še SUV-je. Citroenova limuzina C5 (zadnji Citroen s hidravliko in ena najlepših in najudobnejših limuzin) sploh ni dobil naslednika.
Zanimiva pripomba. Očitno so izgubili muda.
Meni se zdi, da gredo od nekdanjega izvirnega, inovativnega a komliciranega (drago), v "Keep it easy", torej cenen koncept.
Med tem se je zamenjalo kar nekaj generacij inžinirjev, francoski oblikovalci so pa izgleda povsem izgubili spomin, ali pa drugače razumejo smisel retro dizajna.
Retro žaba danes nima kupcev. Limuzine so preprosto out.
sporočil: 1.301
ja, res je... od vseh retro modelov v zadnjih par desetletjih sta
uspešna sam dva... mini in 500. zato DS modeli niso bli retro še ko
so bli Citroeni... in taprvi, DS3, je biu tudi presenetljivo
konkreten avtek in tudi presentljivo uspešen... zabiksali so ga (z
rahlo fouš pozicioniranjem in napačnimi odločitvami) pol, z DS4 in
DS5.
drugač je pa naslednik C5 baje v nastajnju in naj bi na trg prišu konc naslednjega leta al nekej takega... v glavnem, v vseh intervjujuh pravijo, da se velikemu Citroenu niso odrekli, čeprav prodajne cifre "ne SUV" modelom padajo.
drugač je pa naslednik C5 baje v nastajnju in naj bi na trg prišu konc naslednjega leta al nekej takega... v glavnem, v vseh intervjujuh pravijo, da se velikemu Citroenu niso odrekli, čeprav prodajne cifre "ne SUV" modelom padajo.
sporočil: 6.570
[drugmirko]Če imajo veliki Peugeot, ni razloga, zakaj ne bi imeli še velikega Citroena.
drugač je pa naslednik C5 baje v nastajnju in naj bi na trg prišu konc naslednjega leta al nekej takega... v glavnem, v vseh intervjujuh pravijo, da se velikemu Citroenu niso odrekli, čeprav prodajne cifre "ne SUV" modelom padajo.
sporočil: 1.301
[jani1974]...in velikega DS-a..
Če imajo veliki Peugeot, ni razloga, zakaj ne bi imeli še velikega Citroena.
problem je sam, da se ne znajo glih odločit kaj točno bi radi z njim... ne sme bit bolj "luksuzen" od DS-a in večji al pa bolj "nobel" od Peugeota...
sploh, če pogledamo kaj počnejo s Citroeni od "C4" Cactusa naprej (ker bo tudi novi C4, ki naj bi bil avto C segmenta, narejen na platformi B segmenta), ma človek občutek, da Citroene rinejo v "low cost"... zato si še ne predstavljam kakšen naj bi bil ta novi veliki Citroen...
sporočil: 6.570
[drugmirko]Znamka DS in njena vozila so čista neumnost, razen za Kitajsko - če jim tam uspeva biti cenovno pravilno pozicioniran.
> [jani1974]
> Če imajo veliki Peugeot, ni razloga, zakaj ne bi imeli še velikega Citroena.
...in velikega DS-a..
problem je sam, da se ne znajo glih odločit kaj točno bi radi z njim... ne sme bit bolj "luksuzen" od DS-a in večji al pa bolj "nobel" od Peugeota...
sploh, če pogledamo kaj počnejo s Citroeni od "C4" Cactusa naprej (ker bo tudi novi C4, ki naj bi bil avto C segmenta, narejen na platformi B segmenta), ma človek občutek, da Citroene rinejo v "low cost"... zato si še ne predstavljam kakšen naj bi bil ta novi veliki Citroen...
Za Evropo je bila njihova modelna paleta ravno pred prihodom DS3 idealna, samo C4 bi moral biti na razpolago še v karavan izvedenki.
Potem pa je bilo očitno preveč denarja na razpolago in so v upravi začeli početi bedarije.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 15.06.2020 12:28
ja.. sej pravim, da so ga po DS3 začeli lomit... DS4 je biu, kot
DS3 za C2, v bistvu zamenjava za trivratno verzijo prve generacije
C4... sam iz bog ve katerega razloga so mu dali tista "polovična"
zadnja vrata s fiksno šipo, namesto, da bi naredili trivratni kupe,
kot ga je napvedoval zelo dober koncept Hihg Rider:www.carthrottle.com/.../DS4-1.jpg
www.carthrottle.com/.../DS4-2.jpg
... posledica je bla, da so nenadoma meli dva petvratna avtomobila C segmenta na enaki mehaniki, z istimi motorji, enakim sprednjim delom in enako notranjostjo...
pol so ga pa debelo us*ali še z DS5... avto sicer odličnega oblikovanja, a so se iz bog ve katerega razloga odločli, da ne bo narejen na platformi C5, ampak -kot DS4- na platformi C4. no, v bistvu na osnovi takratkega C4 Picassa.. kar ne bi blo nič narobe, če mu ne bi dali petice v ime! ker so kupci pričakovali avto velikosti, prostornosti in voznih lastnosti Citroena C5! če bi mu dali ime ...kaj pa vem..."DS4 GT"al pa "DS4 karavan", bi bila pričakovanja in posledično zadrege v salonu manjše. še posebej, ker se je tud vozu kot en "trdo nasajen Picasso", zgledou je pa kot "bloddy Ferrari".
pol so ga debelo ubiksali še s Cactusom, ki je tudi narajen na platformi B segmenta (C3/208), z dimenzijami B segmenta, prodajali so ga pa kot "C4" (avto C segmenta)...
na kitajskem jim DS modeli sploh ne grejo, mesečno prodajo lahko štejemo "na prste obeh rok", da o šalamastiki modelov, ki jih majo tam, niti ne govorimo... v glavnem, strategija za Citroen jim od leta 2010 debelo šepa, kaj bi radi z DS-om je pa itak še prezgodaj v razvoju znamke... ampak, glede na to, da je najprestižnejši med njimi v bistvu samo malo predelan podaljšan 508 za kitajski trg, tudi ne kaže na dobro... mogoče bo prihajajoči DS 4 že kej bl konkretnega in sfokusiranega...
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 15.06.2020 12:52
[drugmirko]... ja, ampak zakaj potem ime DS, če pa ima tota "boginja vsega lepega in naprednega" s staro "žabo" približno toliko kot C3 z dobrim starim "spačekom" ...
ja, res je... od vseh retro modelov v zadnjih par desetletjih sta uspešna sam dva... mini in 500. zato DS modeli niso bli retro še ko so bli Citroeni... in taprvi, DS3, je biu tudi presenetljivo konkreten avtek in tudi presentljivo uspešen... zabiksali so ga (z rahlo fouš pozicioniranjem in napačnimi odločitvami) pol, z DS4 in DS5.
drugač je pa naslednik C5 baje v nastajnju in naj bi na trg prišu konc naslednjega leta al nekej takega... v glavnem, v vseh intervjujuh pravijo, da se velikemu Citroenu niso odrekli, čeprav prodajne cifre "ne SUV" modelom padajo.
P.S.: DS3 je zgledal OK, ampak je bil verjetno svinjsko (pre)drag - ob množici (pre)dragih "fičkotov" ga v Mariboru sploh še nisem videl - ker si ga mariborska sirotinja očitno ni mogla privoščit ... no, če pa je to citymagazine.si/clan...vito-zabo/ nova "žaba", pa je res boljše, da ga Francozi niso naredili - v svoji posebnosti je bila "žaba" simpatično grda, itak pa takrat ni bilo kaj dosti izbire - ker tako grdega avta pa res že dolgo nisem videl ...
sporočil: 1.301
eh, zakaj, zakaj.... zbog sira i vojne muzike :P)! ali, s politično
korektnimi besedami, zarad marketinga in "debelejše marže"
;)!
drugač pa... DS3, pa tudi DS4, po ceniku nista bla kej pretirano dražja od uradnega cenika svojih "plebejskih" bratov C3 in C4... ene par jurjev več, mislim da (čez cel cenik) ene 2 al pa 3 jurje pri enaki mašini, sam s ful več opreme in usnja v svojih paketih... je pa res, da na njih niso dajali tako radodarnih popustov kot na C verzije in je razlika lahko hitro narasla...
absurd so dosegli šele pri DS5. ki je kljub temu, da je mel dimenzije, platformo in kompletno mehaniko od C4/C4 Picasso, mel cene kot da je "premium" verzija C5, čitaj, avto D segmenta... če se prav spomnem (ker sem si ga želel kupit) od 27k eur do ene 35-36 jurjev... brez dodajanja kakšnih opcij. no, kakorkoli... "bedastoče" okrog velikosti, platform, pozicioniranja in, kako naj reečem... "idiosinkratičnih" rešitev, so jih koštale prodajnih številk! in na koncu-koncev, tudi renomeja, ki ga morajo zdej znova gradit iz nule. če bi ga biksali manj in bi tudi ostali modeli meli enak uspeh kot ga je mel DS3, bi tudi sedaj samostojni znamki pršparali skorej 10 let dela...
in... EJ! :x... originalni DS je biu absolutni spejsšatl za preostale škatle tistega cajta! in je še danes eden najlepših avtov ever... še posebej v kabrio verziji! kr poglej ta sex na kolesih:
i1.wp.com/viaretro.c...C455&ssl=1
drugač pa... DS3, pa tudi DS4, po ceniku nista bla kej pretirano dražja od uradnega cenika svojih "plebejskih" bratov C3 in C4... ene par jurjev več, mislim da (čez cel cenik) ene 2 al pa 3 jurje pri enaki mašini, sam s ful več opreme in usnja v svojih paketih... je pa res, da na njih niso dajali tako radodarnih popustov kot na C verzije in je razlika lahko hitro narasla...
absurd so dosegli šele pri DS5. ki je kljub temu, da je mel dimenzije, platformo in kompletno mehaniko od C4/C4 Picasso, mel cene kot da je "premium" verzija C5, čitaj, avto D segmenta... če se prav spomnem (ker sem si ga želel kupit) od 27k eur do ene 35-36 jurjev... brez dodajanja kakšnih opcij. no, kakorkoli... "bedastoče" okrog velikosti, platform, pozicioniranja in, kako naj reečem... "idiosinkratičnih" rešitev, so jih koštale prodajnih številk! in na koncu-koncev, tudi renomeja, ki ga morajo zdej znova gradit iz nule. če bi ga biksali manj in bi tudi ostali modeli meli enak uspeh kot ga je mel DS3, bi tudi sedaj samostojni znamki pršparali skorej 10 let dela...
in... EJ! :x... originalni DS je biu absolutni spejsšatl za preostale škatle tistega cajta! in je še danes eden najlepših avtov ever... še posebej v kabrio verziji! kr poglej ta sex na kolesih:
i1.wp.com/viaretro.c...C455&ssl=1
Strani: 1