Zasebnost
2 uri
Pred žetvijo žita: pridelava pšenice se krči
3 ure
Občina Piran v juniju pripravlja dražbo nepremičnin (Oglas)
3 ure
Razvojni preboj SIJ Acroni: gredo na trg elektropločevin za pogonske motorje e-vozil
3 ure
Inga Beale, nekdanja šefinja Lloyd'sa: Zavarovalnice, zavarujte tveganja, kibernetska in podnebna, ne skrivajte se za državo!
3 ure
ECB je znižala ključne obrestne mere: komu je to v korist, koga udari po denarnici 3
3 ure
Draga Cathie, ti pa res nimaš sreče, 2. del
4 ure
Tivolski lok: Alenka Bratušek po odhodu Uniona jemlje projekt iz predala
4 ure
Viadukt še vedno čaka na 45 milijonov evrov odškodnine od Republike Srbske
5 ur
Slovenski avtotrg v maju – stabilna prodaja osebnih avtov, rast dostavnikov in nov upad za električne
5 ur
Česar vašega najstnika v šoli ne učijo o financah, ga naučimo mi na poletni finančni šoli za najstnike
5 ur
Mlinotest: tudi letos bodo vlagali v posodobitve in modernizacijo
5 ur
Potrjeno: ameriški Robinhood kupil Bitstamp
5 ur
KPK: Korupcijska tveganja pri nesojenem TV šovu »vojak v akciji«
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Gorenje: Po prestrukturiranju občutna rast prihodkov in dobička 1
6 ur
Kako postati izvoznik leta 2024
6 ur
Razvoj pametne fasade, ki izpuste ogljikovega dioksida zmanjša do 75 odstotkov
7 ur
Danes so vse oči uprte v Frankfurt, kjer zaseda ECB - že včeraj je obrestne mere znižala Banka Kanade
7 ur
Nova delnica na ljubljanski borzi: Relax gre po reference za partnerje in banke
8 ur
Samo ne Golob 47

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Peugeota za družino in posel

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.844
[#2672292] 10.09.17 23:23
Odgovori   +    4
Kolikokrat bo še potrebno zapisat, da je informacija o 20-30% nižji porabi goriva zaradi Hidrine čepne svečke NAVADNA LAŽ.
milos9 sporočil: 1.046
[#2672296] 10.09.17 23:43 · odgovor na: 0513ANITO (#2672292)
Odgovori   +    0
O tem boste še enkrat brali v petek v intervjuju z Iztokom Seljakom. Sicer pa počakajmo na prakso, spomladi 2018
dz1975 sporočil: 2.264
[#2672297] 11.09.17 00:22
Odgovori   +    3
130 konjski mlinček v tako velikem avtu? Evropski proizvajalci grejo k vragu, manj kot 180 konjev je dejansko nevarno pri ter masi in velikosti, saj avto enostavno nima dovolj moči za varna prehitevanja in vključevanja na avtocesto.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2672326] 11.09.17 11:04 · odgovor na: dz1975 (#2672297)
Odgovori   +    4
[dz1975]
130 konjski mlinček v tako velikem avtu? Evropski proizvajalci grejo k vragu, manj kot 180 konjev je dejansko nevarno pri ter masi in velikosti, saj avto enostavno nima dovolj moči za varna prehitevanja in vključevanja na avtocesto.
ke?
...misliš, da 130 konjev in 230Nm navora ni zadost za premaknit 1300 kil avtomobila? meni se zdi zadost... se strinjam, da "ne trga gat" ampak, 10-12 kil na ks je čist spodobno... in če že, pol bi treba kej jamrat o navoru, ker je ta tisti, ki premika (in pospešuje) avto! velika večina (predvsem bencinskih) B segmentnih in lep kos C segmentnih modelov na cesti ima veliko slabše razmemerje mase in moči, kot tudi mase in navora... razmerje se, pa še to le v korist navora, obrne šele pri dizlih. nekako dvomim, da bi kej takega pisal za 110 konjskega Golfa 7(1150kg/200Nm) al pa za 130 konjskga noveg Megana limuzino (1300kg/205Nm)... ;) :).
sicer se strinjam, da je lepo met "polno kapo" navora in moči ampak, denarnica tega marsikdaj ne dovoli, videz velikosti glede na motor pa zna bit zelo "zavajajoč"...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2672453] 11.09.17 21:15 · odgovor na: drugmirko (#2672326)
Odgovori   +    0
V mislih sem imel 5008; glede na maso, čelno površino in dejstvo, da gre za družinski avto (se pravi je verjento dostikrat polno naložen) je 130 konjev absolutno premalo. Za 308 jih je pa mogoče res zadosti.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2672478] 12.09.17 08:56 · odgovor na: dz1975 (#2672453)
Odgovori   +    0
[dz1975]
V mislih sem imel 5008; glede na maso, čelno površino in dejstvo, da gre za družinski avto (se pravi je verjento dostikrat polno naložen) je 130 konjev absolutno premalo. Za 308 jih je pa mogoče res zadosti.

eee... jaz tudi :) . 1310kg je deklarirana masa 130 konjskega 5008... ;)

sicer pa bi s strani tehnike (glede na to, da si s 308 deli platformo, podvozje, motorje in menjalnike) razliko med njima praktično lahko okarakterizirali kot "kozmetično", saj gre -poleg malo večjega čelnega upora zaradi par cm razlike v višini in širini in par 10 kilogramov več zaradi razlike v dolžini- v bistvu za praktično isti avto z drugače "zvitim plehom"... ;)

torej, kakorkoli obrneš... "appearances are deceitful" :))





btw... razlike v višini med njima je sicer res za 21cm, vendar ne smeš pozabit, da je oddaljenost od tal pri 308-ci približno 11cm, pri 5008-ci pa 23cm ;)

Strani: 1