Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mali terenski hyundai – tokrat brez kompromisov
Strani: 1
sporočil: 8.284
S tem avtom je Hyundai naredil dobro potezo. Vse je odvisno od
cene. Če bo vozilo cenovno blizu Toyotine CH-R (recimo do 1.000 eur
dražji), ima zelo dobre možnosti za uspeh kjerkoli, zlasti v Slo.
Tu ima Hyundai še zmeraj zelo dober imidž.
Sestrska (malo večja) Kia Sportage kaže, kaj lahko naredi kombinacija solidnega avta in sedaj že zelo ugodne cene.
Sestrska (malo večja) Kia Sportage kaže, kaj lahko naredi kombinacija solidnega avta in sedaj že zelo ugodne cene.
sporočil: 1.301
hja... najbrž bo "drzen" prava beseda... problem je le, da je drzen
v precej "butasto" in grdo smer... skorajda Pintiac Aztek
kategorija "drznosti", česar ga rešuje samo dokaj skladna silhueta
:( ....
sicer naj se o okusih ne bi razpravljalo ampak, če se že pogovarjamo o "več nivojskih" sprednjih lučeh, obilju plastičnih oblog, "shark finn" stebričkih in "plavajočih strehah" potem to Citroen -ki je mimogrede prav včeraj predstavil direktnega konkurenta tej "oblikovni nesreči"- dela NEPRIMERLJIVO lepše, boljše in skladnejše! kdo ve zakaj se vam objava vesti o njem ni zdela potrebna... če nič drugega, je vsaj neprimerno bolj "vesel" in "zanimiv" od tega oblikovnoega "wannabe francoza"... :))
sicer naj se o okusih ne bi razpravljalo ampak, če se že pogovarjamo o "več nivojskih" sprednjih lučeh, obilju plastičnih oblog, "shark finn" stebričkih in "plavajočih strehah" potem to Citroen -ki je mimogrede prav včeraj predstavil direktnega konkurenta tej "oblikovni nesreči"- dela NEPRIMERLJIVO lepše, boljše in skladnejše! kdo ve zakaj se vam objava vesti o njem ni zdela potrebna... če nič drugega, je vsaj neprimerno bolj "vesel" in "zanimiv" od tega oblikovnoega "wannabe francoza"... :))
sporočil: 6.715
[]Lahko dajo pa še kakšn dober bike zraven, zdaj ko so ime "ukradli"
S tem avtom je Hyundai naredil dobro potezo. Vse je odvisno od cene. Če bo vozilo cenovno blizu Toyotine CH-R (recimo do 1.000 eur dražji), ima zelo dobre možnosti za uspeh kjerkoli, zlasti v Slo. Tu ima Hyundai še zmeraj zelo dober imidž.
Sestrska (malo večja) Kia Sportage kaže, kaj lahko naredi kombinacija solidnega avta in sedaj že zelo ugodne cene.
sporočil: 1.301
[]
S tem avtom je Hyundai naredil dobro potezo. Vse je odvisno od cene. Če bo vozilo cenovno blizu Toyotine CH-R (recimo do 1.000 eur dražji), ima zelo dobre možnosti za uspeh kjerkoli, zlasti v Slo. Tu ima Hyundai še zmeraj zelo dober imidž.
Sestrska (malo večja) Kia Sportage kaže, kaj lahko naredi kombinacija solidnega avta in sedaj že zelo ugodne cene.
če bo tole 1.000 eur dražje od Toyotinega CH-R ga po moje ne bo nihče niti na sliki pogledal, saj je CH-R 20cm daljši avto! da o imidžu enega in drugega niti ne razpravljamo... in "sestrske" Kie še ni (bo pa z imenom Stonic), saj je Sportage s svojimi +30/+6/+10cm več za razred večji avto ;)....
tole bo moralo imet ceno zelo blizu Cactusa, Capturja, 2008-ce in Jukea, če ne celo take kot Cactus (ki jo ma itak za dva jurja previsoko)
sporočil: 1.301
hja... cene po obliki, velikosti in motorizaciji primerljive (in po
renomeju vsaj enake, če že ne boljše) konkurence se v povprečju
sučejo okrog 16 jurjev... CH-R je malenkost večji in in malenkost
prestižnejši (tudi zaradi hibridne opcije) in niti ne glih
"malenkost" dražji (čez 20 jurjev)...
sicer pa saj veš kaj pravijo... "reality can be much stranger than fiction"... in to tako v "dobro", kot v "slabo" tega Hyundajevega "grdavžka"... sicer pa, če jim je ratalo prodajat Atosa in Matrix, potem oblika tega res ni nek problem... :) ;)
sicer pa saj veš kaj pravijo... "reality can be much stranger than fiction"... in to tako v "dobro", kot v "slabo" tega Hyundajevega "grdavžka"... sicer pa, če jim je ratalo prodajat Atosa in Matrix, potem oblika tega res ni nek problem... :) ;)
sporočil: 1.741
Zadnja sprememba: spiderman 13.06.2017 09:57
*****Moj pogled na te, "smrt estetskosti", oblikovalske eksperimente je enak tvojemu in je (žal) napačen.
Ko sem prvič videl Nissan Juke, sem pomislil, da je prišel comeback LSD-ja in so očitno Nissanovi oblikovalci dobili prvo pošiljko. Da bi kdo kupoval tisto spako se mi je zdelo noro.
No izkazalo se je, da "I couldn't be more wrong."
.
Tako, da znam verjeti, da je tale Hyundajeva spaka lahko celo uspešnica.
.
Stari, midva sva pač očitno nisva publika za te "oblikovalske dosežke" - na tehniki itak že 20 let niso naredili kaj bistveno novega.
Sva pač dinozavra in avtomobilov za nas ne načrtujejo več.
Nismo moderni. :-)
sporočil: 1.301
[spiderman]:))) YEA!... to, z "dinozavriji" in ciljno publiko, bo definitivno držalo! te fascinacije z okornimi, pretežkimi, terencem podobnimi a terena nesposobnimi avtomobili res ne razumem in je nikoli ne bom. je*emti, da ni dveh racionalnih razlogov za njihov obstoj! in ne, tistih 7cm snega, ki ga eventuelno srečaš na cesti na vsake par let, NI razlog zanje, še posebej pa ne za vsak dan vlačit naokrog dodatnih "300 kil" eventuelnega 4x4 pogona...
...
tudi tržni uspeh Juke-a oziroma, to, da je judem dejansko všeč njegov izgled mi bo večna uganka... ampak, kot sem že zgoraj napisal, reality can be stranger than fiction in o okusih se res naj ne bi razpravljalo.... če bi bil žleht, bi lahko razpravljal o pomanjkanju okusa :)), vendar bi s tem lahko koga užalil. tega pa nočem...
folk ma rad marsikaj. včasih so meli radi goblene z motivi jelenov in jokajočih deklic, pa plastične gondole in eiflove stolpe iz šibic, danes majo radi pa "mestne terence" a'la Juke&Co.... in, kot takrat, to še ne pomeni, da imajo tudi okus!
Hyundaju, pa tako kot Citroenu s prihajajočo Aircross serijo vozil (in ostalim proizvajalcem), srečno s temi "napravami"... upam le, da bo ta "moda" kmalu minila.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 13.06.2017 11:04
[]jaz sem ga ("silom prilike") tudi... tri dolga leta. in to celo tistega, ki ma kao ene od boljših voznih lastosti med SUV-ji (Ford Kuga)!
Vozim SUV, zato te razumem (sebe pa malo manj) :)
Ajd, Dugi, nasmej se.
ni me glih impresioniralo, zato razumem, da sebe razumeš malo manj :)) ;)
pa vseeno, uživaj in vso srečo z njim... :)
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 13.06.2017 11:16
Delam kilometre in mi moj SUV dobro služi, ima uravnoteženo
prostornost, velik prtljažnik, solidno voznost ter ima zelo ugodno
rabo goriva. Pa še za ugodno ceno sem ga dobil. Vse šteje. Nisem
opravil slab nakup.Sem gledal tudi Subaru Outback in VW Passat allroad, vendar sta bila oba rabljena z 28,5 tisoč eur in 32 tisoč eur nekoliko nad mojimi finančnimi pričakovanji (za rabljeno vozilo). Pa še Subarujev Outback ima pri vseh plusih en minus: porabo goriva (dizlaš 8,2 l in glasen motor / bencinc 10,5 l). Jebat ga. Je pa Subaru Outback najbolj uravnotežen avto med vsemi preštudiranimi.
Ko bo Subaru nov motor lansiral, bo the best. Pa še sam bom kak eur več prišparal...
Zdaj se razumeva. :)
sporočil: 6.570
[drugmirko]Če se malce zavzameš, kakšne pse nekateri sprehajajo...
tudi tržni uspeh Juke-a oziroma, to, da je judem dejansko všeč njegov izgled mi bo večna uganka...
sporočil: 1.741
"I have a confession to make."
.
Prejšnji teden sem vzel testnega Kodiaqa. Ja sem padel "na modo".
Prvič vozil SUV-ja in po prvem rondoju, ko se zibaš levo desno, kot na čolnu, sem se odločil, da bom svojega 4 leta starega službenega Passata avtomatika s 150 kkm, fural vsaj še kakšna 3 leta do 250 kkm.
.
Pa "tačskrini" pri teh "novih" avtih, pa skozi neka "eko opozorila" na ekrančku na armaruri - striktno vsakič, ko štartam avto najprej izklopim start/stop sistem, ker mi gre na qrac - pa "prepoznavanje" prometnih znakov, ki itak dela za en qurac, več zmede kot koristi.
Ma =bejo naj se s temi novimi avti :-).
Potem pa pridejo še s takimi "originalnimi" designi - ma ima, da ti pamet stane.
:-)
.
Prejšnji teden sem vzel testnega Kodiaqa. Ja sem padel "na modo".
Prvič vozil SUV-ja in po prvem rondoju, ko se zibaš levo desno, kot na čolnu, sem se odločil, da bom svojega 4 leta starega službenega Passata avtomatika s 150 kkm, fural vsaj še kakšna 3 leta do 250 kkm.
.
Pa "tačskrini" pri teh "novih" avtih, pa skozi neka "eko opozorila" na ekrančku na armaruri - striktno vsakič, ko štartam avto najprej izklopim start/stop sistem, ker mi gre na qrac - pa "prepoznavanje" prometnih znakov, ki itak dela za en qurac, več zmede kot koristi.
Ma =bejo naj se s temi novimi avti :-).
Potem pa pridejo še s takimi "originalnimi" designi - ma ima, da ti pamet stane.
:-)
sporočil: 1.301
e, sej me ni treba vzet "smrtno resno".... pač malo nergam "tako na
splošno", ker so se crossover/SUV avtomobili namnožili do te mere,
da "ubijajo" vse ostale tipe vozil.
to pa me rahlo nervira, saj so SUV-ji občutno težji od ostalih modelov svojega razreda in imajo večjo čelno silhueto (ergo, so manj ekonomični), imajo ob tej večji masi tudi višje težišče (zato slabše vozne lastnosti), trše vzmetenje, da se zaradi večje mase in višjega težišča v ovinkih ne nagibajo čez mejo "neprijetnega" (zato občutno manj udobni za potovanja), "terena" v pravem pomenu pa itak ne zmorejo! in roko na srce, če je "prostornost" res tako bistven faktor, redkokateri ob vsem tem (razen nad glavo) ponuja več prostora v kabini in gepeku od navadnega karavana svojega razreda... če že, potem ga samo zato, ker so ga dimenzijsko "nategnili" v območje med razredi.
vse to kaj hitro opaziš, če se z njimi spraviš na daljšo, par 100km dolgo pot! tudi po avtocesti, nedaj Bože po kakšni zaviti regionalki... navaden avto istega razreda je neprimerno manj požrešen, predvsem pa manj utrujajoč!
torej, moje nerganje je "generalne narave", osebne potrebe in preference pa so itak stvar vsakega posameznika... :)
od tod moja prejšnja trditev, da naj me bes plenta, če najdem dva racionalna razloga za njihov obstoj... pogojno bi eden bil to "opevano" višje sedenje... ampak, če tista 2 centimetra večje oddaljenosti od tal odtehtata vse slabosti, ki jih skupaj z večjo maso vozila "prineseta" voznim lastnostim in udobju, potem... potem si s spidemanom res zasluživa častno majico FinancAvta z napisom "grumpy old fart" :))!
to pa me rahlo nervira, saj so SUV-ji občutno težji od ostalih modelov svojega razreda in imajo večjo čelno silhueto (ergo, so manj ekonomični), imajo ob tej večji masi tudi višje težišče (zato slabše vozne lastnosti), trše vzmetenje, da se zaradi večje mase in višjega težišča v ovinkih ne nagibajo čez mejo "neprijetnega" (zato občutno manj udobni za potovanja), "terena" v pravem pomenu pa itak ne zmorejo! in roko na srce, če je "prostornost" res tako bistven faktor, redkokateri ob vsem tem (razen nad glavo) ponuja več prostora v kabini in gepeku od navadnega karavana svojega razreda... če že, potem ga samo zato, ker so ga dimenzijsko "nategnili" v območje med razredi.
vse to kaj hitro opaziš, če se z njimi spraviš na daljšo, par 100km dolgo pot! tudi po avtocesti, nedaj Bože po kakšni zaviti regionalki... navaden avto istega razreda je neprimerno manj požrešen, predvsem pa manj utrujajoč!
torej, moje nerganje je "generalne narave", osebne potrebe in preference pa so itak stvar vsakega posameznika... :)
od tod moja prejšnja trditev, da naj me bes plenta, če najdem dva racionalna razloga za njihov obstoj... pogojno bi eden bil to "opevano" višje sedenje... ampak, če tista 2 centimetra večje oddaljenosti od tal odtehtata vse slabosti, ki jih skupaj z večjo maso vozila "prineseta" voznim lastnostim in udobju, potem... potem si s spidemanom res zasluživa častno majico FinancAvta z napisom "grumpy old fart" :))!
sporočil: 1.301
[kajulci]eeee... niti ne :)! pa ne samo zato, ker sem generacijsko "dete" punka in novega vala ;)...
Stari, ti ziher spadaš med one dinozavre, ki ste prepričani, da je rock edina prava muska in da smo vsi, ki se s to trditvijo ne strinjamo, brez okusa :D
[kajulci]hja, jaz sem nergal bolj čez smiselnost preko njihove "funkcije", kot pa čez njihovo "estetiko"...
1. razlog: dizajn
2. razlog: estetski užitek.
sicer pa me veseli, da so tebi osebno "lepi ko cukr" ampak, to je -čeprav bi sedaj lahko argunetirano razpravljala kdaj/zakaj je dizajn dober/lep- v bistvu (tako, kot pri tistih goblenih in gondolah) zelo osebna kategorija... to, da so SUV-i težji, da imajo drugačne vozne lastnosti in da so generalno manj udobni od klasičnih avtomobilov, pa so preprosta (in tudi merljiva) dejstva, ki z estetskimi užitki nimajo kej dosti :/...
se pa strinjam s tabo okrog dizajna nove male Toyote... za razliko od praktično vseh ostalih Toyot (razen res carskih Toyote FJ in 2000GT) ga vsaj ima :))!
sporočil: 1.301
težko ARGUMENTIRANO razpravljava, kdaj je dizajn lep :D Tu ni argumentov, gre samo za večinski konsenz :)
Da. Ampak večinski konsenz - to je edini "argument".eh seveda bi lahko... vendar bi trajalo :). sicer se strinjam, da je večinski konsenz zelo pomembna kategorija, nikakor pa ni edina, kaj šele edina "zveličavna"... če bi to držalo, potem plastične gondole in gobleni z jokajočimi deklicami ne bi veljali za kič! ali, če za analogijo uporabim glasbo, ki si prej omenila... potemtakem so "umotvori" raznih "murkotov", "wernerjev" in "atomičnihteh-ali-onih" boljša glasba od, kaj pa vem... Brahmsovega Rekvijema! saj jih na koncerte pride poslušat več ljudi, prodajo več plošč in jih -za razliko od Brahmsa- konstantno vrtijo na radiju ;).
Razumem. Ne oporekam temu. Samo ne razumem, zakaj ti ta dejstva razumeš kot nekaj negativnega. Jaz ta dejstva vidim kot nevtralna. Me pa zanima, kaj to pomeni da so "generalno manj udobni" in kako naj jaz kot uporabnik avta opazim to "manjšo udobnost"zelo preprosto... zaradi njihovih voznih lastnosti, mase, višjih težišč in ostalih (fizikalno&ergonomskih) stvari si po dolgi vožnji z njimi pač prej/bolj utrujena... še posebej, če je tudi cesta bolj zavita in razdrapana! sicer je tudi to do neke mere subjektivna stvar ampak -če za ponazoritev uporabim ekstremnejšo primerjavo- gre v bistvu za iste razloge zaradi katerih si po potovanju v recimo Gardaland manj utrujena, če se do tam pelješ s Citroenovo hidravlično limuzino, kot pa z avtobusom...
Tok je lepa, da sem jaz kar obstala oni dan v centru mesta in jo gledala, se ne spomnim, da bi me kdaj kak avto tako impresioniral. Ampak meni se ne zdi majhna, kar precej mogočen vtis je naredila name - ne tako mogočnega kot Q7, he he, pa vseeno...to je super! meni osebno se -zaradi "potrebe" po izražanju "močnejšega karakterja" (v čemer so Toyote do sedaj hudo "šepale")- zdi malo preveč groba in "prisiljeno agresivna"... sam imam raje bolj "vesele" in/ali "graciozno elegantne" poteze. ampak, hvala Bogu, da je tako... kako pust bi pa bil svet, če bi vsem bile všeč iste stvari!
glede velikosti pa... tale Hyundajček, ki je sprožil to debato, je ravno dovolj manjši od Toyotinega CH-R, da se bo to opazilo... kljub temu pa ji bo glede na ciljno publiko direktni konkurent! in moje mnenje je, da ga bo ob podobni (kaj šele višji) ceni Toyota "pojedla za fruštik"... :))
sporočil: 970
Glede na cene, ki jih imajo vsi novodobni modeli Hyundai in Kia ob prihodu na trg, ni za pričakovati prav nizkih. Nemci govorijo o 17.500 za osnovni model. Meni se to zdi preveč za en avto segmenta B(-suv).
>tale Hyundajček, ki je sprožil to debato, je ravno dovolj manjši od Toyotinega CH-R, da se bo to opazilo... kljub temu pa ji bo glede na ciljno publiko direktni konkurent! in moje mnenje je, da ga bo ob podobni (kaj šele višji) ceni Toyota "pojedla za fruštik"... :))
Jaz si recimo sploh ne predstavljam, da ima H enako ceno kot T. Če se odločam za nakup, ne razmišljam niti sekundo, pa četudi bi mi bil H recimo še malo bolj všeč.
sporočil: 768
Imam Tiguana ze 3 leta in je super...tako lega brez nagibanja dobro
drzi smer 2.0 D pa pozre pod 7l pa ce ga se tako teras..Zelo
funkcionalno vozilo. Voznja ne utrudi..tudi naslednji bo SUV.
Probal sem C-hr...bi tudi zadoscala mojim potrebam oblika mi je pa
vsec ceprav sem generacija ki je poslusala Rollinge..Black
Sabath...Jethro Tull...!
sporočil: 1.301
Vedno znova me čudi, kako različno ljudje dojemamo iste stvari. Meni ni niti slučajno niti groba niti čisto nič agresivna. Če bi jo že morala opisati, bi rekla, da so futuristični dizajn spravili na neke sedanje estetske standarde. "Grobi" in "agresivni" pa so čisto drugi avtomobili.hja... sej veš, da majo vsake oči svojga malarja :)... ampak, če sva že zagrizla v debato o všečnosti in dojemanju dizajna, pol ti povem, da meni CH-R zgleda "grobo", ker je poln "lukenj" (po maski in odbijačih), ostrih, lomljenih linij, globokih zarez ter štrlečih "izrastkov" (zadnje luči, blatniki, odbijači, spojlerji)! "agresivno" pa zaradi nizko potegnjene strehe, visokih, "nabildanih" bokov in "prežeče" silhuete...
vse to ma tudi tale Hyundai, so ga pa "pocvirnali" s še kakšno "luknjo viška" (med haubo in masko) in s preveliko "zagnanostjo" okrog med sabo ne ravno najbolj usklajenih in mestoma celo neokusnih detajlov... od večnivojskih sprednjih luči, "shark finn" C stebrička, "plavajoče" strehe, dvobarvne karoserije, "češnja na torti" pa so plastični podaljški zaščit kolotekov okrog sprednjih in zadnjih luči... brrrr...
čeprav me dizajn Toyote CH-R ni glih "vrgel po tleh" lahko mirno rečem, da je neprimerno bolj premišljen in boljši od dizajna Kone (ki pa vseeno ima zelo skladno silhueto)!
>sam imam raje bolj "vesele" in/ali "graciozno elegantne" poteze.
Tudi jaz. Saj zato se pa tebi čudim :))
EDIT:
>sam imam raje bolj "vesele" in/ali "graciozno elegantne" poteze
>Tudi jaz. Saj zato se pa tebi čudim :))hja, s tem je pa tako... jaz dizajn avtomobilov (pa tudi česa drugega :D...) v osnovi "ocenjujem" preko skladnosti telesnih proporcev oziroma, preko razmerij med njimi. potem, preko jasnosti linij in svežine osnovne ideje, na koncu pa še preko tega, kako so v celoto vključeni detajli... vsekakor pa se zmerom trudim pogledat celoto oziroma, se trudim "pogledat čez detajl", tudi, če ta ni po "mojem okusu"! in vse skupaj niti približno ne rabi bit "konzervativno"!
Se mi zdi da sem poštekala, kaj misliš pod "eleganco", da govoriš o "konzervativni" eleganci, ne pa o moderni in kul eleganci.
ker slika pove več kot tisoč besed (in ker sem očitno Citroen fan) ti par od teh pridevnikov s katerimi ocenjujemo (in opisujemo) dizajn demonstriram v slikah SUV/crossoverov, ker se ti ta tip vzila pač dopade... bonus cele stvari pa je, da majo vsi "večnivojske sprednje luči" :):
"neskladen","nepremišljen","GRD" -slab (in v očitno pretirani želji "overdone") dizajn:
www.toledoblade.com/...OR-SUV.jpg
v osnovi (silhueta, proporci) dober a s "pretirano željo", z detajli skoraj do "neskladnosti" pokvarjen dizajn:
cdn2.autoexpress.co....k=F2w8ftyy
isti, vendar "očiščen" dizajn:
icdn-2.motor1.com/im...dition.jpg
dober; "skalden", "kjut", "vesel" dizajn:
images2.corriereobje...1229231202
images2.corriereobje...1229231202
www.netcarshow.com/C...800-03.jpg
www.netcarshow.com/C...800-04.jpg
njegova "agresivnejša" variacija:
www.netcarshow.com/C...024-02.jpg
www.netcarshow.com/C...024-06.jpg
in na koncu und "za na povrh" še "eleganten/graciozen" (čeprav že star) dizajn:
carinpicture.com/wp-...oto-01.jpg
ekola... najbrž kateremukoli od njih težko rečeš "konzervativen" dizajn ;), upam pa, da zdaj vsaj malo bolj razumeš o čem "trobezljam", ko razlagam kaj (in zakaj) mi je "lepo"... :)
sporočil: 1.301
[kajulci]ne. če uporabim obilo pridevnikov, so hoteli bit "drugačni", "inovativni", "hrabri", "praktični", "v trendu" in "funky". niso se pa mogli odločit kaj od tega naj bo "dominantno" in kaj "dopolnjevalno"... :)
Tako moteče neskladen je, da mi ga je težko gledat. Grd. Fuj. A to so ponesreči vzeli napačne načrte in potem je na koncu iz tekočega traka padlo tole in takrat je bilo že prepozno?
Bo treba počakat in videt v živo, da bom lahko komentirala, ampak me pa moti njegov kljun. Spominja me na Cayenne (njegov kljun) in sicer mi položaj havbe ustvari vizuelni trik, kot da gre za dolg kljun od nekega ptiča.
A se hecaš :D Težko najdem grši avto kot je Kaktus. Majkemi :D Čeprav ne teh fotkah zgleda zelo fajn, ampak že zgoraj razložila, da eno so računalniško spolirani avti, eno pa resnica.
Povedano na kratko - ne maraš kičastih avtov :)) Samo potem ne razumem tvoje ljubezni do Kaktusa, najbolj grd terenec kar jih je, ni niti kičast, ampak cenen po izgledu. Ja, fajn zgleda na teh linkanih fotkah, ampak eno so fotke, drugo pa so stvari v živo. V živo redkokdaj zgleda tako dobro kot na računalniško spoliranih fotkah - zanimivo, Toyota mi na fotkah sploh ne zgleda fajn, verjetno zato, ker je avto že v živo dovolj kičast, in gre dodatno računalniško poliranje že čez rob.aha... tu sem te čakal! :))
iz povedanega lahko sklepam, da ti, ko gledaš "obliko stvari", najprej pogledaš "detalj" in se s "celoto" ukvarjaš samo, če ti detalj ni odbijajoč/grd... jaz pa ravno obratno... najprej pogledam celoto (njeno formo, razmerja in karakter, ki(če) ga ima) in se šele potem odločam ali jo njeni detajli kvarijo, ali pa so dovolj lepi/zanimivi/originalni, da jo nadgrajujejo!
kot si sama ugotovila, je dizajn konceptnega Cactusa "fajn"! celo tisti detajli, ki ti zgledajo kot, da bi ti "izrezala neko gumijasto plahto", te ne motijo! zdej ti pa lahko povem zakaj produkcijski Cactus ne zgleda tako, čeprav ima vse karakteristike osnovnega dizajna, vključno s vsemi "gumijastimi detajli"... zato, ker je koncept bil enako visok, vendar približno 10cm daljši in 5cm širši. z drugimi besedami, bil je res dimenzij "C4" SUV-ja! produkcijski Cactus je velikosti C3 Picassa, kar pomeni, da so se vsa telesna razmerja spremenila ravno dovolj, da avto kljub enakemu izgledu pušča zelo drugačen vtis! no, čist iskreno, tudi hišna odločitev, da ga naredijo bolj "esencialnega" v opremo, materiale in izdelavo, mu tudi ni kej posebej koristila...
fotografije teh "production ready" konceptov sem uporabil zanalašč, ker jasno izražajo dizajnersko idejo, ne obremenjujejo se pa še s stvarmi (a'la "varnost", "tehnična izvedba", "stroški" ipd), ki "pestijo" produkcijske avtomobile in posledično spreminjajo (kvarijo) njihov izgled...
Mimgrede, tudi jaz sem Citroenov fan, ampak ne od terencev. Recimo prejšnji model C4 mi je sploh en najlepših avtov tega razreda, sploh v beli barvi mi je prav vpadljivo lep, novi model pa je čisti meh, brez karakterja, čisto medel.da... sam imam, Citroene rad (poleg njihove tehnološke "drugačnosti") zato, ker imajo prepoznaven "družinski" dizajn kljub temu, da si niso podobni kot jajce jacu (za razliko od "copy-paste" dizajna Audijev)! naprimer... ker si ravno omenla prejšnji C4... poleg tega, da je zelo lep "hommage" GS-u iz sredine 70-tih, so njegove osnovne dizanjerske karakteristike enake tistim na prejšnjem C3 in tudi tistim druge genracije C5! če poenostavim, prejšnji C4 je v bistvu "raztegnjen" C3, C5 pa je "C4 z ritjo"... enako lahko za C2 da je "skrajšan" trivratni C4 :)...
"normalni" ljudje tega seveda ne opazijo in bodo trdili, da so to po dizajnu popolnoma različni avtomobili! se pa vseeno jasno vidi, če si vzameš čas in pogledaš njihovo bočno silhueto, linijo strehe, spodnjega roba oken, kote med haubo in sprednjim oknom, razmerja med steklenim delom kabine in ostalim telesom ter podobne stvari. jaz sem pač "čudak", ki te stvari opazi najprej, saj dizajn gledam v celoti, "mimo detajla" :)).
Eeeem, v bistvu mi je zdaj še manj jasno, če ne bi notri uturil tistih Citroenovih terencev, ki so taki, ko da bi jaz izrezala neko gumjasto plahto in jo napopala na avto, bi mi bilo čisto jasno, tako pa se praskam po glavi :))uporabil sem jih preprosto zato, ker so po tipu vozila in osnovnih "detajl karakteristikah" (večnivojske luči, "plavajoče strehe", obilje plastičnih oblog...) take kot ta Hyundajeva Kona (po čigar threadu veselo "off-topilčariva"), njihov osnovni dizajn pa je bolj uravnotežen, zaobljen in mehkejši ter zato bolj "puppy cute"!
in zato, ker se lepo vidi kako lahko "puppy cute" dizajn spremeniš v veliko bolj agresivno obliko (rdeči Aircross), če samo malo spremeniš telesna razmerja karoserije in poudariš kak detajl... :)
tako... me veseli, da se da tudi na tem forumu civilizirano debatirat tudi, če maš poplnoma drugačen "pogled na isto stvar"... redkost v slovenskem prostoru! :)) ;)
sporočil: 1.301
[kajulci]hja, baje se pogovarjava o dizajnu... in koncepti so takoimenovana "pokazna vježba" dizajna :) ;)!
Ja no, kaj mi pa potem limaš tule neke koncepte, samo zavajaš me :))
je pa res, da ločimo koncepte (nerealistične "ekshibicije" vizije in stila) in "koncepte" (praktično produkcijsko verzijo nove oblike)... koncepti Cactusa in obeh Aircrossov, ki sem jih nalimal zgoraj, so te druge vrste. kocept prve vrste pa bi recimo bil tole...:
wallpaperfx.com/uplo...pt-car.jpg
...vrjetno se strinjaš, da (v primejavi s tem Mercedesom) o obliki "konceptnega" Cactusa (kot tudi obeh Aircrossov) lahko mirno govorimo kot o produkcijski obliki, saj se ta v "tranziciji" iz konceptne v produkcijsko spremeni samo zaradi varnostnih in tehnoloških standardov... evo, za primerjavo še produkcijske verzije obeh Aircrosov:
www.netcarshow.com/C...024-07.jpg
www.netcarshow.com/C...024-13.jpg
kar se "konceptnega" in produkcijskega dizajna tiče se lahko igraš "spot the difference"... :)
Jaz pa ne vem zakaj so mi všeč, vem pa da so mi :)ker majo preprosto dober, premišljen i uravnotežen dizajn. in zato, ker znajo zdizajnirat oblike, ki imajo nezmotljivo pripadnost znamki a niso "copy-paste" čez vse velikosti!
sam jih mam rad tudi zato, ker trivratne verzije enega modela ne naredijo po liniji najmanjšega odpora s tem, da preprosto "zašvasajo" zadnji par vrat, ampak ji dajo popolnoma svojo obliko! tako, kot je to bil slučaj s "pari" C2/C3I, C3II/DS3, C4/C4 Coupe, C4II/DS4... vse to so tri in štiri vratne verzije istih modelov, pa grem stavit, da bi 97% ljudi dalo roko v ogenj, da gre za različne modele! in meni je to za absolutni respect!
A to res trdijo al si si mal zmislil?ne... to je preprosto očitno... "genetika" je jasno vidna v osnovnih razmerjih, kotih in krivuljah njihovih karoserij... recimo, kot med sprednjo šipo in haubo je "sledljiv" nazaj do CX-a in SM-a iz začetka sedemdestih in enako je od legendarnega DS-a iz leta 55, do Xantije in XM-a konec 90-tih veljalo za kot med linijo strehe in spodnjega roba bočnih oken (oz. takoimenovanih "ramen")... pa tudi po tem, ko so njihove strehe postale bolj okrogle, se to ni čisto "izgubilo"...
"genetiko" o kateri govorim je recimo lepo videt, če greš gledat bočne silhuete GS-a, BX-a in, Zx-a in Xsare... avtomobili so po izgledu popolnoma drugačni a je z boka tako jasno videt po čem so si "v žlahti", da dobiš občutek, da gre samo za predelave istega modela! podobno se da videt tudi med "generacijskimi modeli", Xsaro, Xantio XM-om kot tudi pri C3II, C4I, in C5II...
zdej... kdo je zadaj čudak- jaz, ki vidim te stvari ali tisti, ki jim že 40 let ciklično za "novo" prodajo isto obliko (Golf, Porsh 911 ipd), pa je stvar psihiatrije :) :)) ...
Em, čak, zgubil si me. A tebi je potemtakem kaktus (uni na cesti) všeč ali ne?težko točno izrazim kaj si mislim o njem... dejmo reč, da mi je všeč dizajn kot tak, kot tudi njegov dobrovoljen, "ma baš me briga" karakter! in, da me ne moti "esencialnost" okrog opreme (pop-out okna zadnjih vrat, manjkajoči obratomer ipd)... zelo me moti pa način kako so ga realizirali... to je, kvaliteta izdelave in uporabljenih materialov, stara in (še posebej glede na uproabljeno "C4" ime) premajhna platforma na kateri je narejen ter to, da (dan današnji vsakdanje) opreme, ki je zaradi "esencialnosti" v njem ni - ni niti na seznamu opcij! zato sem mnenja, da je Cactus velika "izgubljena priložnost"!
Puppy cute? :)))kaj? ...če so pa prav nič nevarno "cortlih" izgleda... :P
Tole glede "agresivnega" dizajna bi se morala midva pomenit, ker zate je "agresivno" tisto, kar je zame "cute", tako nekako mi to zgleda :))ok... bom uporabil drug pridevnik.... "nabildan" :D. prosim, na zamenjat z "okrogel", "napihnjen" ;)
Kako, saj na tem forumu je večina pogovorov civiliziranih. Ne?ma bejš... jaz mam pa občutek, da nas je -razen redkih izjem (in ne gelde na "enakost pogleda")- ena sama poosebljena, omnipotentna "pamet" s primarnimi predpostavkami tipa "jaz edini vem najboljše" in "kaj boš ti meni govoru" :) ;)... z drugimi besedami, izmenjava različnih stališč se hitro spremeni v žaljivo pogovarjanje "gluhih" :(.
sporočil: 1.301
[kajulci]ja... sej se pogovarjamo o dejanskem dizajnu, ker Cactus ga je takorekoč v celoti prenesel v serijo... Cactusov problem ni dizajn ampak realizacija produkta! če spet uporabim analogijo, jaz to vidim tako, kot če bi rekla, da je dizajn hude večerne obleke, ki recimo fenomenalno stoji kakšni Gisele Bundchen, zanič zato, ker ga je nase navlekla ena "meta markozakova" ;)... generalno pa meni večina Citroenov v živo zgleda boljše kot pa na (tudi spoliranih prezentacijskih) fotkah...
> hja, baje se pogovarjava o dizajnu...
To že, ampak vseeno, nateguješ me :D
Jaz sem razumela, da se pogovarjamo o dejanskem dizajnu na ulicah, in da ti torej meni dokazuješ da je recimo tudi kaktus lep, samo da jaz tega s svojimi amaterskimi očmi ne znam videti :)) Drugače pa, tudi proizvedeni avtomobili naredijo na spoliranih fotkah čisto drugačen vtis kot v živo. Sicer pa to velja za vse dizajne. Isto je z arhitekturo, folk se zgraža nad fotkami in piše svakojake žaljivke pod članki, potem pa ta isti folk doživi neko hišo v živo, pa dol pade od lepote. Ali pa kontra.
Bi rekla da PREDVSEM zaradi proizvodne cene. Če je dovolj dinar na razpolago, lahko tudi pri zakompliciranih oblikah poskrbijo za upoštevanje varnostnih standardov, ampak dinar...to maš pa prav! in prav Cactus je eksemplaren primer tega... avto je nastajal v času, ko so pri PSA bili v največjih finančnih problemih in za na povrh še tik pred menjavo tehnološke generacije! če bi meli dnar za zamenjat kompletno proizvodno linijo španske tovarne iz zastarele PF1 platforme v novo, moderno EMP2 platformo, bi se namesto sedanje "rajnglice", po cestah vozil avto z velikostjo in karakterjem koncepta!
Zagotovo obstaja racionalna razlaga, jaz sem sicer človek čustev, ko gre za dizajn, im mi je nekaj bolj ali manj všeč, ali pa me bolj ali manj nekaj (karkoli) moti. Dizajn zaznavam bolj s čutili, kot pa z možgani.pa sej to je normalno... sej tudi dizajn "gledam s pleksusom"... al "prime" al pa ne! sem se s časom tudi "racionalno" stuhtal zakaj mi je nekaj všeč, nekaj pa ne...
Jaz torej vsako umetnost, tudi dizajn, dojemam kot užitek, ki mi ga nudi, ne pa skozi tehnične karakteristike.likewise... tudi jaz slabo prenašam takšne "poznavalce" o katerih govoriš in v umetnosti nikoli ne iščem "razlogov", "zgodb" in "globočin"... pomembni so mi pa "energija", "emocija" in "karakter" dela, ki ga gledam/poslušam.
Hm ja, ne vem če je za mene to razlog, ker kot razloženo zgoraj, dojemam dizajn predvsem (in samo) s čutili, kopi pejst verjetno nič ne poslabša vizuelnega užitka, ga pa poslabša, v kolikor me pač nobena kopipejstana verzija ne navduši.no... meni je to, da modele določenega proizvajalca med sabo ločiš samo po tem "kako močno te šutne, ko te povozi", pač malo "leno", da ne rečem glih podcenjevano do kupca... :/.
a, ok... my bad.
tu si me narobe razumel..
Zakaj psihiatrije? :) Pač, različni ljudje imamo različno razvite različne centre v možganih - hence različna dojemanja istih stvari.he... temu sicer ne oporekam ampak večina ljudi se z oblikovanjem, (tudi pri avtomobilih, kaj šele "generano") ne ukvarja kej posebej... oziroma, redko kdo razmišlja o tem zakaj mu je kaj všeč in zakaj ne! če se bi potem se na kugli zemaljski ne bi prodalo največ Wagnov in Toyot ;).
Ne bom:)) Ampak tudi "nabildan" ne razumem. Nabildano in napihnjeno je za mene eno in isto, oboje je bog pomagaj odbijajoče, napihnjeno je pa debelo :))okej, okej, "prežeč", "napadalen"... ampak zdej mi jih bo pa počasi zmanjkalo... :)
To si mene čist fajn opisal :Dha, čuj... prepoznavanje v "tej" ali "oni" obliki je stvar vsakega posameznika. just don't shoot the messenger... ;)
Strani: 1