Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Veliki primerjalni test: kateri izmed šesterice poslovnežev je zasedel PRIMA olimp
Strani: 1 2
sporočil: 42
Zanimivo, da ni nič napisano kateri izmed premium znamk je sposoben
ponuditi touch screen ali pa miroring. Pa nemojte sada, da ta
segment strank ne zahteva tega. To je sedaj osnova, standard!!!
Vsakdo sedaj hoče, čim večji ekran, čim večjo ločljivost in
povezljivost s telefonom. Aplikacije telefona so pomembne pa
karkoli boste metuzalemi že trdili. No pa povejte kje smo? Bmw
nima, MB nima... vse skupaj je zaostalo, da dol padeš...
sporočil: 7
čas vnosa: 15.04.17 07:33
Sam sem izbral kot poslovni avto renault talisman, nobeden od
"hvaljenih" ni pokazal posebnih prednosti. Kvecjemu manj za visjo
ceno..
sporočil: 967
čas vnosa: 15.04.17 00:22
Ufff, si se razkuril...
No, jaz se recimo tele tačskrin navlake v vozekih ne dotaknem niti s palico, kaj šele, da bi drajsal po njej.
Da ne govorim, da hočem imet tudi rezervno gumo v prtljažniku. Tisto, ta pravo, ne taozkega ništrca z napison 80km/h, he he...
Pa gretje tud želim še vedno nastavljati z okroglim knofom, ne pa drajsat po plastiki...
Oh, da ne pozabim - prezračevalne reže se morajo tudi še vedno zapirati ročno, ne na drajs :)
Za ajfon (žblj)generacijo morda še tole pojasnilo: avto je za vozit, telefon pa za telefonirat :)
Igrce pa se rajši igrajte doma. Tud z ajfonom, če vam tko bolj paše.
Svašta, kaj vse danes lazi naokrog po cestah!
No, jaz se recimo tele tačskrin navlake v vozekih ne dotaknem niti s palico, kaj šele, da bi drajsal po njej.
Da ne govorim, da hočem imet tudi rezervno gumo v prtljažniku. Tisto, ta pravo, ne taozkega ništrca z napison 80km/h, he he...
Pa gretje tud želim še vedno nastavljati z okroglim knofom, ne pa drajsat po plastiki...
Oh, da ne pozabim - prezračevalne reže se morajo tudi še vedno zapirati ročno, ne na drajs :)
Za ajfon (žblj)generacijo morda še tole pojasnilo: avto je za vozit, telefon pa za telefonirat :)
Igrce pa se rajši igrajte doma. Tud z ajfonom, če vam tko bolj paše.
Svašta, kaj vse danes lazi naokrog po cestah!
sporočil: 2.987
Zadnja sprememba: chef 15.04.2017 10:34
Iz glave oziroma tabele (Andrej Leban, Žurnal): mirrorlinka glede
na točke najbrž ni, večina ima carplay/androidauto, IS nič, touch
screen XE. Z izjemo IS imajo vsi hiter in preprost način
upravljanja, tako da ni potrebe po dotikanju, tudi zasloni so
večinoma postavljeni tako, da bi se moral stegovati, kar slabo
vpliva na varnost. Pri XE je postavljen ok.Če strnim, za IS bi bilo dobro, da bi bil touch (in potem postavljen bliže dosegu rok), ker je miška obup (se pa nekako navadiš), pri ostalih ni nobene potrebe po tem. BMW ima enega najboljših zaslonov, navigacijo in sistem vnosa (pisanje s prstom po vmesniku, tudi v A4).
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 12:10
To je zaostalo razmišljanje oz. opravičevanje velikega deficita
brez razloga. Razkuril sem se, ker vsi o tem molčijo je pa to hud
primanjkljaj kao premium razreda. Ko sem šel testirat bmw
prodajalec ni vedel koliko ločljivosti ima ekran. Čez 5 let bodo
aplikacije avtomobilistov povsem zastarele. To so avtomobilisti in
ne morejo slediti googlu in drugim softverašem. Pika. Če ne boš
povezal telefona s touchscreenom boš imel predpotopne karte, medtem
ko boš na telefonu dobival ažurne informacije o prometu, gostilnah,
o stvareh, ki si jih niti ne predstavljaš. Če ekran ni pomemben,
naj ga potem ukinejo in imajo gumbe in dot screen. To pa ne
kajneda. Kako boš pisal črke brez toucha? Levo desno gore dole, ma
daj. Google že razume slovensko. Uporabnost screena je sedaj že
stvar poceni avtomobilov. BMW brca v temo, MB bo menda letos dal
zrcaljenje, trenutno pa računa tako pizdarijo 3 ali 4 jurje lol
sporočil: 32.017
[chef]... holy shit ! ...
Iz glave oziroma tabele (Andrej Leban, Žurnal): mirrorlinka glede na točke najbrž ni, večina ima carplay/androidauto, IS nič, touch screen XE. Z izjemo IS imajo vsi hiter in preprost način upravljanja, tako da ni potrebe po dotikanju, tudi zasloni so večinoma postavljeni tako, da bi se moral stegovati, kar slabo vpliva na varnost. Pri XE je postavljen ok.
Če strnim, za IS bi bilo dobro, da bi bil touch (in potem postavljen bliže dosegu rok), ker je miška obup (se pa nekako navadiš), pri ostalih ni nobene potrebe po tem. BMW ima enega najboljših zaslonov, navigacijo in sistem vnosa (pisanje s prstom po vmesniku, tudi v A4).
P.S.: ne morem verjet, kaj berem in ne morem verjet, kakšni kreteni delajo avtomobile in kakšni kreteni se zato vozijo na cestah, na katerih se vozim tudi sam ...
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 15.04.2017 12:56
[Grosss]... čuj, majster ... evo, zaradi mene lahko imaš ti totega tvojega naprednega razmišljanja, kolikor ga hočeš, ampak ko se voziš, ga imej na zadnjem sedežu avtomobila, ne pa za volanom ...
To je zaostalo razmišljanje oz. opravičevanje velikega deficita brez razloga. Razkuril sem se, ker vsi o tem molčijo je pa to hud primanjkljaj kao premium razreda. Ko sem šel testirat bmw prodajalec ni vedel koliko ločljivosti ima ekran. Čez 5 let bodo aplikacije avtomobilistov povsem zastarele. To so avtomobilisti in ne morejo slediti googlu in drugim softverašem. Pika. Če ne boš povezal telefona s touchscreenom boš imel predpotopne karte, medtem ko boš na telefonu dobival ažurne informacije o prometu, gostilnah, o stvareh, ki si jih niti ne predstavljaš. Če ekran ni pomemben, naj ga potem ukinejo in imajo gumbe in dot screen. To pa ne kajneda. Kako boš pisal črke brez toucha? Levo desno gore dole, ma daj. Google že razume slovensko. Uporabnost screena je sedaj že stvar poceni avtomobilov. BMW brca v temo, MB bo menda letos dal zrcaljenje, trenutno pa računa tako pizdarijo 3 ali 4 jurje lol
sporočil: 2.987
No no, ne pretiravaj. Po menijih se ne sprehajaš s kurzorjem, ampak
ta potuje po opcijah s pomočjo premikanja gumba med sedežema.
Princip lahko deloma vidiš na eni izmed slik pri Lexusu.
Načeloma se nad tem sistemom pritožujemo zgolj zato, ker je pri ostalih toliko boljši. Kogar zanima Lexus, ta bo to hitro osvojil in ga ne bo motilo pri uporabi ali varnosti. S tega vidika se zdi morda celo plus, da je za kakšne stvari bolje ustaviti avto, kot pa se ukvarjati med vožnjo (kar boljši sistemi omogočajo).
Načeloma se nad tem sistemom pritožujemo zgolj zato, ker je pri ostalih toliko boljši. Kogar zanima Lexus, ta bo to hitro osvojil in ga ne bo motilo pri uporabi ali varnosti. S tega vidika se zdi morda celo plus, da je za kakšne stvari bolje ustaviti avto, kot pa se ukvarjati med vožnjo (kar boljši sistemi omogočajo).
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 15.04.2017 13:07
[chef]... evo, to forum.finance.si/?m=...198&single preberi, da se ne bom ponavljal in ker vidim, da nisi razumel moje poante ...
No no, ne pretiravaj. Po menijih se ne sprehajaš s kurzorjem, ampak ta potuje po opcijah s pomočjo premikanja gumba med sedežema. Princip lahko deloma vidiš na eni izmed slik pri Lexusu.
Načeloma se nad tem sistemom pritožujemo zgolj zato, ker je pri ostalih toliko boljši. Kogar zanima Lexus, ta bo to hitro osvojil in ga ne bo motilo pri uporabi ali varnosti. S tega vidika se zdi morda celo plus, da je za kakšne stvari bolje ustaviti avto, kot pa se ukvarjati med vožnjo (kar boljši sistemi omogočajo).
sporočil: 32.017
[chef]... čuj, zdaj bi že lahko vedel, da nisem glup, zato me ne imej za glupega ...
Seveda je nisem, ker pojma nimam, kaj sploh hočeš.
sporočil: 8.063
No, mene pa moti cenovno izhodišče. Dvomim, da so Nemci pod 40
jurjev s sodobno opremo, ampak so vsi skupaj, z Jaguarjem vred,
nekje okrog real 48 jurjev ali še kak eur več.
Sicer pa so okusi različni in menim, da bi moral XE priti po oceni malo bližje Nemcem. Prav gotovo pa Lexus že dalj časa daje misliti, da športnost in prestižnost ni samo stvar Nemcev... pa še ugodno ceno ima, če je ful opremljen, po moje ugodnejšo kot Nemci, okrog 42 jurjev.
Popusti med prodajalci pa so tudi zelo različni.
Sicer pa so okusi različni in menim, da bi moral XE priti po oceni malo bližje Nemcem. Prav gotovo pa Lexus že dalj časa daje misliti, da športnost in prestižnost ni samo stvar Nemcev... pa še ugodno ceno ima, če je ful opremljen, po moje ugodnejšo kot Nemci, okrog 42 jurjev.
Popusti med prodajalci pa so tudi zelo različni.
sporočil: 2.987
Še vedno ne vem, kaj si sploh želel povedat s citiranjem mojega
dela teksta. S pojasnilom nisi bil zadovoljen, torej?
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 15.04.2017 13:55
[chef]... OK, naj ti bo ... evo, s citiranjem tvojega dela teksta sem ob predpostavki, da se po menijih sprehajaš MED vožnjo, hotel povedati, da s tem ogrožaš ne le sebe, ampak tudi mene in ostale udeležence v prometu ... khmm, ker si namreč v istem postu sam napisal " S tega vidika se zdi morda celo plus, da je za kakšne stvari bolje ustaviti avto, kot pa se ukvarjati med vožnjo (kar boljši sistemi omogočajo)." in kar vsaj meni pomeni, da je za tebe ustavljanje zaradi surfanja po infotainmentu bolj izjema kot pravilo ... khmm, če zdaj pozabim na onemu tukaj zgoraj podobne paciente, ki jim ustavljanje na kraj pameti ne pade ...
Še vedno ne vem, kaj si sploh želel povedat s citiranjem mojega dela teksta. S pojasnilom nisi bil zadovoljen, torej?
sporočil: 2.987
Zadnja sprememba: chef 15.04.2017 14:05
Razen navigacije uporabljam komaj kaj, pa še to imam povečini
nastavljen samo zemljevid (za kake bližnjice ali nove poti), ker se
sicer znajdem po spominu, občutku ali tablah. Za vse ostalo so
obvolanske tipke.Je pa res, da je promet v Sloveniji že dolgo eno samo jajcanje, tako da lahko med običajno vožnjo ob asistenčnih sistemih prebereš Vojno in mir ali spišeš disertacijo na temo Zakaj je promet v Sloveniji katastrofa.
(dodatek: ostale infotainment zadeve za potrebe testa sprobam, ko avto stoji)
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 14:56
Zelo ste brihtni. Ko bodo avtomobilisti še vedno ponujali
navigacijo za 1000 eur, ki ne bo kazala drugega kot lokacije, boste
zastonj preko telefona lahko dobili informacije o gužvi na cesti,
mogoče še slike, recenzije gostiln mimo katerih greste... sploh si
ne znamo misliti kaj vse bo. Seveda kdor zrcaljenja nima bo rekel,
da je to super, da ga nima in da ima čim manj resolucije na ekranu.
Ampak to pač ni več to. In bmw je trenutno 300 let za leseno žlico.
Tudi miselnost prodajalcev... živijo v neki bubi in mislijo da bo
ok. Ne mlajše generacije bodo vse to zahtevale!
sporočil: 1.623
[Grosss]Lej, ko jaz vozim svojega AMG-ja, nimam ne casa, ne volje pritiskati po touch screenu... Voznja je uzitek zaradi voznje. Vi ljubitelji telefonov in dotika zeljnih ekranov pac spadate v vozila javnega prevoza.
Zanimivo, da ni nič napisano kateri izmed premium znamk je sposoben ponuditi touch screen ali pa miroring. Pa nemojte sada, da ta segment strank ne zahteva tega. To je sedaj osnova, standard!!! Vsakdo sedaj hoče, čim večji ekran, čim večjo ločljivost in povezljivost s telefonom. Aplikacije telefona so pomembne pa karkoli boste metuzalemi že trdili. No pa povejte kje smo? Bmw nima, MB nima... vse skupaj je zaostalo, da dol padeš...
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 22:25
Res, ampak bmw 318 d ali pa mb c 220 pa nista amg kajne. Kolikor
razumem so na testu normalni avtomobili za dnevno prevažanje in ne
dirkalni stroji. Touch screen je nekaj kar ima že vsaka škoda, pa
da premium znamke niso sposobne tega skup spravit. Sramota. ampak
verjemite čez 2 leti bodo to imeli vsi. Sedaj pa samo
tehnološko/softwersko dovolj razviti. Človek z amgjem verjetno ima
keš za iphone. Zakaj ga ne more izkoristiti v avtu res ni prednost.
Bo pa naslednjih 10 let to prednost lahko izkoriščal. Verjetno je
tudi prednost, da nimaš kamere za rikverc.
sporočil: 2.987
Še zdaj ne vem, ali je miška potem v redu ali ne in kako v redu je
na bojanovi skali 1-10? Jaz sem namreč le omenil Lexusov
uporabniški vmesnik, ki je za moje pojme slab, sploh glede na
BMW/Audi sistem. Ker na to se je pri meni bojči obesil in pojma
nimam, kaj ima to veze z drajsanjem po ekranu.
sporočil: 2.987
Torej v bistvu se strinjamo glede uporabniškega vmesnika. Kar se
vijuganja tiče pa bi prej rekel, da drkajo po telefonu, na ekranu
ponavadi ni nič takega.
sporočil: 1.301
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i
svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od
kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom
naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI
k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!
seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))
hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!
seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))
hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
sporočil: 1.623
[Grosss]Prva stvar, katero bi v avtu prepovedal je touch screen (BTW, ga imam v Mitsubishiju),
Res, ampak bmw 318 d ali pa mb c 220 pa nista amg kajne. Kolikor razumem so na testu normalni avtomobili za dnevno prevažanje in ne dirkalni stroji. Touch screen je nekaj kar ima že vsaka škoda, pa da premium znamke niso sposobne tega skup spravit. Sramota. ampak verjemite čez 2 leti bodo to imeli vsi. Sedaj pa samo tehnološko/softwersko dovolj razviti. Človek z amgjem verjetno ima keš za iphone. Zakaj ga ne more izkoristiti v avtu res ni prednost. Bo pa naslednjih 10 let to prednost lahko izkoriščal. Verjetno je tudi prednost, da nimaš kamere za rikverc.
zadeva enostavno rabi tvoj pogled, ker tam na ekranu nic ne cutis, zdaj, ce ti brez pogleda na ekran pritisnes prav... si pac Pogorelic (ali Wonder) med vozniki.
Zdaj, vojna IPhone ali Android v avtu sploh ni point. Point je, da mladinci ne vozite, ampak drkate telefone vse povsod, najraje bi spremenili avto v telefon.
Zakaj se ne peljete z vlakom, bo za nas soferje vec prostora?
sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 16.04.2017 17:53
Mislim, da so za nesreče krivi kar objestni vozniki, ki ne
upoštevajo varnostne razdalje, divjajo, blendajo, pijejo...
Touchscreen je standard pa če se še tako trudite negirat. Vsakdo si
želi kamero, torej ekran. Če že imaš ekran, zakaj bi torej plačeval
drage brezvezne aplikacije, vmesnike, ki jih ponujajo zaostali
avtomobilisti, če imamo lahko vse 10x boljše preko telefona. Že če
govorimo samo o navigaciji. Zakaj bi plačal 1000 eur za bmwjevo, če
jo že imam zastonj, boljšo. Rabim samo touchscreen in povezavo.
Zakaj si želite slabih aplikacij in vmesnikov, ki jih majo
avtomobilisti? Na parkingu si nastavite aplikacijo na telefonu in
gaza. Zakaj bi bila prednost, da nimaš dostopa do aplokacij s
telefona? Verjetno je največja prednost, da nimaš nobene dodatne
opreme, ampak čisto osnovno različico. Brez klime in brez radija.
Potem bo vse za varnost... kake bedaste slišiš, samo zato, ker
nekateri avti tega nimajo.
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2017 10:37
[drugmirko]... čuj, jaz si sicer avtonomnih vozil in avtonomnih voznikov istočasno na istih cestah ne znam predstavljati, ker eni in drugi na cesti razmišljamo preveč različno, da ob nujnem trku obeh razmišljanj ne bi bilo še več nesreč ali da bi promet lahko tekel bolj tekoče, kot zadnje cajte teče (= stoji) promet na Obrežju ... no, ampak če pozabim na prihodnost, je pri celi stvari najbolj zajebano, da se avtonomna vozila šele razvijajo, ljudje pa za volanom po internetu šarijo že zdaj ...
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!
seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))
hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
P.S.: ker si ne more več nič novega izmislit, je avtomobilska industrija zaradi nore tekme za kupci začela s totimi fensi elektronskimi pripomočki, ki pa varnost vožnje izrazito poslabšuje, čeprav vsi proizvajalci reklamirajo, da fensi elektronski pripomočki varnost izboljšujejo, ker pač - pravzaprav niti ne more - noben ne meri, koliko nesreč se je zgodilo zaradi ukvarjanja voznikov s fensi elektronskimi pripomočki, namesto da bi med vožnjo gledali na cesto in spremljali promet ... jebiga, je pač v cajtnge lažje napisat standardno sranje, češ da je vzrok za nesrečo prehitra vožnja, vožnja po napačni strani ceste ali pa vožnja pod vplivom alkohola ...
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2017 13:25
[Grosss]... čuj, majster ... evo, ker je glih danes www.rtvslo.si/crna-k...kta/420060 že celi dan avtocesta Maribor-Šentilj zaprta, me zanima, zakaj je po tvojem šofer tovornjaka BREZ ZAVIRANJA trčil v daleč vnaprej viden in pravilno označen stoječi tovornjak in ubil njegovega voznika ...
Mislim, da so za nesreče krivi kar objestni vozniki, ki ne upoštevajo varnostne razdalje, divjajo, blendajo, pijejo... Touchscreen je standard pa če se še tako trudite negirat. Vsakdo si želi kamero, torej ekran. Če že imaš ekran, zakaj bi torej plačeval drage brezvezne aplikacije, vmesnike, ki jih ponujajo zaostali avtomobilisti, če imamo lahko vse 10x boljše preko telefona. Že če govorimo samo o navigaciji. Zakaj bi plačal 1000 eur za bmwjevo, če jo že imam zastonj, boljšo. Rabim samo touchscreen in povezavo. Zakaj si želite slabih aplikacij in vmesnikov, ki jih majo avtomobilisti? Na parkingu si nastavite aplikacijo na telefonu in gaza. Zakaj bi bila prednost, da nimaš dostopa do aplokacij s telefona? Verjetno je največja prednost, da nimaš nobene dodatne opreme, ampak čisto osnovno različico. Brez klime in brez radija. Potem bo vse za varnost... kake bedaste slišiš, samo zato, ker nekateri avti tega nimajo.
P.S.: ne mi rečt, da v svojem tovornjaku itak nima tačskrina in da zato tačskrin s to nesrečo nima nobene zveze, ker je tudi ajfon dovolj, da ne gledaš na cesto ...
sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 18.04.2017 16:38
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih
sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven.
Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali,
ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že
razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2017 17:21
[janko8]... evo, toti www.youtube.com/watc...VEYsl0D368 majster je takrat za volanom svojega šleperja pisal SMS, kar so ugotovili v posebni preiskavi njegovega mobija, ki so jo naredili, ker so bile posledice nesreče tako grozovite, medtem ko pri neštetih blažjih nesrečah zaradi ajfona, tega ne dela noben ...
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
P.S.: zaradi mene med vožnjo ti brskaj po svojem ajfonu kolikor hočeš, ampak na zadnjem sedežu avtomobila, ne pa za volanom ...
sporočil: 970
[janko8]Pri premium znamkah je pač zdaj tako, da imaš "veliko možnosti individualizacije" avta in je osnova oskubljena, vse bonbončke pa doplačaš. Izjema so razni "business" paketi, kjer par bonbončkov dajo noter, da postanejo avtomobili za kolikor toliko spodobno ceno primerni za službene flote. Pri bolj običajnih avtomobilih pa pač precej te šare morajo dati noter, da jih sploh kdo kupi. Cajti, ko je folk kupoval razne Volkswagne in Ople samo zaradi znamke, od opreme pa imel centralno zaklepanje in ročno klimo so pač mimo.
Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
sporočil: 1.301
[janko8]khm... če "preskočim" sarkazem zaradi katerega si napisal 3/4 stvari v tem postu, je moj odgovor DA, za samo vožnjo definitivno ne rabiš nič drugega, kot tiste tri knofe, ki jih omenjaš... to, ter znanje in (po možnosti) izkušnje! VOZNIK avtomobila (čitaj; tono in več težkega stroja, ki ima sposobnost doseganja relativno velikih hitrosti in pospeškov), bi po preprosti kmečki pameti MORAL bit sposoben in usposobljen za njegovo upravljanje!
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
zato se morajo, recimo finski vozniki v avtošoli naučit "driftat"! pa ne zato, da bodo ponoči z gumami "žgali krofe" po praznih parkiriščih supermarketov ampak zato, da se (kljub vsej sodobni elektroniki) naučijo obvladat avto, ko v težkih zimskih razmerah "vrag vzame šalo" tudi brez kakšnega objestnega divjanja!
pot te "neizmerne lahkosti bivanja", po kateri smo jo tako veselo "ubrali" tudi v svetu avtomobilov in zaradi katere v svojem postu "zlivaš" sarkazem čez nas "stare prdce" tud ti, pa generalno vodi v to, da se za volan lahko vsede vsak neusposobljen bedak, ki -na primer- hladno zapelje v reko ali morje, ker mu je tako rekla "teta iz farbovitega ekrana" navigacije (v katerega je destinacijo najbrž samo izgovoril, kenede, saj mu niti tipkati ni več treba):
auto.blog.rs/blog/au...e-poslusao
star kitajski pregovor pravi: "kadar vlečeš vodo iz vodnjaka, počni samo to..."
a ni stvar zdrave pameti, da kadar voziš tono in več težek stroj, ki zaradi svoje mase in hitrosti zlahka ubije tebe ali koga drugega na svoji poti, tudi počneš samo to - voziš?!
sporočil: 32.017
[drugmirko]
> [janko8]
> Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
> Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
khm... če "preskočim" sarkazem zaradi katerega si napisal 3/4 stvari v tem postu, je moj odgovor DA, za samo vožnjo definitivno ne rabiš nič drugega, kot tiste tri knofe, ki jih omenjaš... to, ter znanje in (po možnosti) izkušnje! VOZNIK avtomobila (čitaj; tono in več težkega stroja, ki ima sposobnost doseganja relativno velikih hitrosti in pospeškov), bi po preprosti kmečki pameti MORAL bit sposoben in usposobljen za njegovo upravljanje!... jebiga, celi razvoj na tem svetu gre pač v smer, da že itak butasta raja postane še bolj butasta ...
zato se morajo, recimo finski vozniki v avtošoli naučit "driftat"! pa ne zato, da bodo ponoči z gumami "žgali krofe" po praznih parkiriščih supermarketov ampak zato, da se (kljub vsej sodobni elektroniki) naučijo obvladat avto, ko v težkih zimskih razmerah "vrag vzame šalo" tudi brez kakšnega objestnega divjanja!
pot te "neizmerne lahkosti bivanja", po kateri smo jo tako veselo "ubrali" tudi v svetu avtomobilov in zaradi katere v svojem postu "zlivaš" sarkazem čez nas "stare prdce" tud ti, pa generalno vodi v to, da se za volan lahko vsede vsak neusposobljen bedak, ki -na primer- hladno zapelje v reko ali morje, ker mu je tako rekla "teta iz farbovitega ekrana" navigacije (v katerega je destinacijo najbrž samo izgovoril, kenede, saj mu niti tipkati ni več treba):
auto.blog.rs/blog/au...e-poslusao
star kitajski pregovor pravi: "kadar vlečeš vodo iz vodnjaka, počni samo to..."
a ni stvar zdrave pameti, da kadar voziš tono in več težek stroj, ki zaradi svoje mase in hitrosti zlahka ubije tebe ali koga drugega na svoji poti, tudi počneš samo to - voziš?!
P.S.: če bi avtomobilski industriji res bilo kaj do varnosti prometa, bi že zdavnaj zbrala dovolj zdrave pameti, da bi z onemogočenim signalom med premikanjem avtomobilov voznikom preprečila surfanje po fensi pripomočkih, ampak avtomobilski industriji je najbolj pomembno, da proda čimveč novih avtomobilov, zato je pravzaprav dobro, če se jih zaradi surfanja po fensi pripomočkih med vožnjo čimveč razbije in kupi nove ...
Strani: 1 2