Zasebnost
4 ure
Petrol je dobil razpis za gradnjo hitrih polnilnic na avtocestnem koridorju
5 ur
Najbolj brani članki danes
5 ur
Roman Bernard, NGEN: V treh letih bomo zrasli na milijardo evrov prihodkov 1
8 ur
Top službe – EY, Toyota, GZS, Krka, Petrol, SPIRIT, Gorenjska banka, Perutnina Ptuj ...
8 ur
Morilci mojih sanj 1
9 ur
Slovenska viljamovka zima z najvišjo oceno
9 ur
Kisarna Apis-Vita je na razpotju
9 ur
Boštjančič bi normirance vrgel iz sistema, če bi v dveh letih presegli 120 tisoč evrov prihodkov 8
9 ur
Surova nafta brent se že drugi dan ceni 1
10 ur
Darsov aneks: Za 22 odstotkov dražja gradnja dela hitre ceste med Velenjem in Slovenj Gradcem 1
10 ur
Janša je dal, Svoboda bo vzela: Golobova vlada zapira vrata do podatkov s trga nepremičnin 9
10 ur
Izračun: koliko davka bi po Boštjančičevem predlogu plačevali normiranci 56
10 ur
Šola borze, 13. del: Kako vem, da sem pri vlaganju uspešen?
11 ur
Izračun: z novo uredbo bodo cene goriv bolj skakale 6
11 ur
Na upravni enoti Ljubljana ni več naročanja, stranke morajo v vrsto, delajo pa v »upočasnjenem ritmu«
11 ur
Pozor! V zakonu o davčnem postopku bo določena solidarna odgovornost pri plačilu naknadno ugotovljenih davkov
11 ur
Na GZS so nagradili najboljše mlade računalničarje in informatike
11 ur
IFO: Poslovna klima nemški avtomobilski industriji se je maja poslabšala
11 ur
Krčev Gratel v stečaj
12 ur
Hrvati vpisali za več kot 900 milijonov evrov ljudskih zakladnih menic; prihodnji mesec nove obveznice

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Enotna avtomobilska obutev za dež, sneg in sonce

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2603418] 24.06.16 06:10
Odgovori   +    1
Celoletne pnevmatike poleti niso dobre kot letne in pozimi niso dobre kot zimske. Po moje pri varnostni ne bi smelo biti kompromisa. Na vsak način je pločevina, ki jo potem moraš menjati dražja, da ne pomislim, da lahko nastrada tudi človek. Pri tem se to lahko zgodi ravno v tistem enem kilometru,ki ga morda naredite na leto in bo zmanjkalo ravno tisti meter ali dva za kolikor ima daljšo zavorno pot celoletna pnevmatika. Če že ravno res delaš samo nekaj kilometrov na leto in ne voziš z višjimi hitrostmi, torej po mestu, se mi zdi varnejša zimska M+S guma. Po zimi ne boš delal zastojev za sabo, poleti pa na mokri podlagi deluje vsaj tako dobro kot celoletna.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2603673] 24.06.16 18:31 · odgovor na: anon-93129 (#2603418)
Odgovori   +    2
Kaj je boljše, zimske pnevmatika z 4 mm profila ali celoletna z 8 mm profila?
APetrovcic sporočil: 54
[#2603690] 24.06.16 19:45
Odgovori   +    0
Pri edinem stiku avtomobila na tako majhni površini (kjer nalegajo gume na vozišče) je škoda sklepat kompromise na tak način=s šparanjem na neprav način. LP
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2603715] 25.06.16 08:13 · odgovor na: APetrovcic (#2603690)
Odgovori   +    0
Katera pnevmatika je boljša pri desetih stopinjah Celzija v decembru ali januarju?
FIN-379669 sporočil: 8.041
[#2603892] 27.06.16 06:08 · odgovor na: anon-93129 (#2603418)
Odgovori   +    1
Se strinjam, ker prednost dobre specialne gume (do max. 38.000 prevoženih km) se pokaže v krizni situaciji. Tedaj je zelo majhna ločnica med tem, da se izmažeš in potencialno škodo na vozilu, bog ne daj še na potnikih.

Zimske in letne gume se uporablja izmenjaje dve ali tri sezone, zato ni to nič omembe vredno dražje (razen stroška menjave gum) kot imeti celoletne gume.
murje sporočil: 5.120
[#2603956] 27.06.16 10:09
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 27.06.2016 10:11
PAMETNE GUME

V času zelo spremenljivih vremenskih razmer, ko se praktično v enem dnevu zamenjajo skorajsa vsi letni časi bo na področju avtomobilskih gum narediti še vse kaj drugega kot celoletne gume. Nekoč so rekli, da naj bi bila zimska guma M+S primerna za temperature nižje kot 7°C, kolikokrat pa je to zimo, sploh nastopila takšna temperatura. Kolikokrat pa smo vozili z zimskimi gumami praktično pri 15°C ali 20°C in še navsezadnje koliko voznikov še sedaj poleti vozi s pravimi zimskimi gumami. Tukaj prav gotovo igra velik vpliv še splošno finančno stanje v družini, kar pa z varnostjo ne gre prav dobro skupaj. Glede znamke gum Toyo, ki jih toliko propagirate je res, da so se od vseh kupljenih avtomobilskih gum najhitreje obrabile, čeravno je potrebno priznati, da je bila lega na cesti zelo dobra. No, sedaj sem po Sava, Pirelli, Goodyear, Toyo, pristaš Bridgestone in to letnih in zimskih, ob tem verjamem, da ko bom te zvozil, bodo na razpolago že tiste prav ta "pametne" gume. Ko bodo cene to dovoljevale, seveda!
anon-69812 sporočil: 5
[#2604081] 27.06.16 18:05
Odgovori   +    0
čas vnosa: 27.06.16 08:12
Za 10k km po Ljubljani na drugem avtu tehle gum ne menjam več na nobenem avtu. Goodyear Vector 4Seasons Gen 2
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2604120] 28.06.16 08:06 · odgovor na: FIN-379669 (#2603892)
Odgovori   +    0
[]
Zimske in letne gume se uporablja izmenjaje dve ali tri sezone, zato ni to nič omembe vredno dražje (razen stroška menjave gum) kot imeti celoletne gume.
V dveh letih gume menjaš štirikrat, v treh letih pa šestkrat. Če stane menjava 30 EUR, guma pa 60 EUR, potem v štirih letih prihraniš za komplet novih gum.

Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?
anon-202165 sporočil: 970
[#2604202] 28.06.16 13:56 · odgovor na: anon-154083 (#2604120)
Odgovori   +    0

Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?
Ali pa še boljše... potrebujem sploh avto?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2604487] 29.06.16 17:23 · odgovor na: anon-202165 (#2604202)
Odgovori   +    0
[bacco979]
>
> Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?

Ali pa še boljše... potrebujem sploh avto?
Če tako stopnjuješ: zakaj sem sploh na svetu?
anon-202165 sporočil: 970
[#2604563] 30.06.16 07:33 · odgovor na: anon-154083 (#2604487)
Odgovori   +    0
Komentar je bil malce ironičen.

Meni je namreč precej nerazumljivo, kako bi folk šparal na gumah, pa vzdrževanju, pa gledal vsak deci nafte, ni pa panike da na avtu izgubi v 5 letih 2/3 vrednosti.

Kar se pa tiče samih gum, pa z malce zdrave pameti vsak lahko ugotovi kaj rabi. Tak ki naredi 90% poti po mestu in okolici bo verjetno zadovoljen tudi s tako celoletno gumo, oni, ki mora vsako zimo lesti v neke klance bo pa verjetno hotel imet dober komplet zimskih...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2604564] 30.06.16 07:39 · odgovor na: anon-202165 (#2604563)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Meni je namreč precej nerazumljivo, kako bi folk šparal na gumah, pa vzdrževanju, pa gledal vsak deci nafte, ni pa panike da na avtu izgubi v 5 letih 2/3 vrednosti.
30.000 uvoženih avtomobilov na leto, ki so že izgubili vsaj polovico vrednosti kaže, da folk počasi začenja razumeti. Če se proda še 50.000 novih, kar je skupaj 80.000, četrtina kupcev pa pri nas uradno ne zna nič računati (kar je 20.000), potem je polovica potenciala že na rabljenih.
S tem, da se določenim kupcem tudi novi avtomobili splačajo oziroma rabljeni ne predstavljajo posebne prednosti (veliko število prevoženih kilometrov ali veliko let lastništva).

Strani: 1