Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek AMZS test letnih pnevmatik: katero poletno obutev na avto
Strani: 1
sporočil: 970
Zanimivo bi bilo videti še test teh istih gum, rabljenih leto ali
dve. Nove so skoraj vsake dobre, po letu ali dveh pa postanejo
trde/glasne/bulaste/...
sporočil: 18
točno to. test novih gum ni vreden nič saj šele čas pove svoje. sam
sem kupil pred leti en tip gum ki so bile med zmagovalkami testa.
po 2-3 letih so ratale tako trde in glasne da ima človek občutek da
se vozi po lesenih kolesih...
sporočil: 6.570
Kaj pa delata vidva z gumami? Ciljata vsako luknjo na cesti? Pa
tekmujeta pri vsakem startu na semaforjih? In nič ne pazita na tlak
v gumah?
sporočil: 970
Jaz sem običajno gume izrabil preden bi uspele postati trde ali
bulaste. Pa je blo vseeno al je šlo za Pirelli, Dunlop, Nokian al
pa Nexen. Pa še vsake sem vozil 3-4 sezone.
Trenutna kompleta zimskih in letnih gum je kupil pa že prejšnji lastnik avta, ki se je pretežno vozil na relaciji Logatec - Ljubljana 110 na uro. En komplet je star 2 leti, drug pa 3, skoraj ves profil, gume pa za v kontejner. Oboje pa med boljšimi na testih. Gre za Goodyear.
Trenutna kompleta zimskih in letnih gum je kupil pa že prejšnji lastnik avta, ki se je pretežno vozil na relaciji Logatec - Ljubljana 110 na uro. En komplet je star 2 leti, drug pa 3, skoraj ves profil, gume pa za v kontejner. Oboje pa med boljšimi na testih. Gre za Goodyear.
sporočil: 416
[XSZKB]Verjetno nisi slišal za afero ADAC v Nemčiji, ko se je razkrilo, da so bili testi pnevmatik prirejeni? Ampak je res, da staranja pnevmatik ne testirajo, merijo le podatek o obrabi.
točno to. test novih gum ni vreden nič saj šele čas pove svoje. sam sem kupil pred leti en tip gum ki so bile med zmagovalkami testa. po 2-3 letih so ratale tako trde in glasne da ima človek občutek da se vozi po lesenih kolesih...
sporočil: 1
Verjetno nisi slišal za afero ADAC v Nemčiji, ko se je razkrilo, da so bili testi pnevmatik prirejeni? Ampak je res, da staranja pnevmatik ne testirajo, merijo le podatek o obrabi.Khm, v izogib napačni informaciji: Adacova afera ni imela nobene zveze s testom pnevmatik, pač pa edino in samo z izborom za njihov avto leta, pri katerem so po domače preštevali in dodajali glasove za določene avtomobile. Je pa res, da so potem prevetrili tudi test pnevmatik, ker se je to pač spodobilo ;-)
sporočil: 3.125
Dunlop BlueResponse. Res zadovoljen, bolj kot prej z Michelinovimi.
Pač.. mora relativna primerjava.
sporočil: 970
Imaš prav. Jaz sedaj avto uporabljam pretežno po mestu in okolici,
tako da gum še ne mislim menjati. Vem pa kake so in se temu
primerno obnašam z njimi na cesti. Pa to ne pomeni da
mečkam...
Nekateri čisto preveč komplicirajo z izbiro, drugim je čisto preveč vseeno. Bi pa bilo že veliko, če bi ljudje malo bolj razumsko kupovali avtomobile in opremo zanje. Je namreč smešno, da ni problem kupit nekaj let star BMW s 17-18 colami, potem pa na forumih spraševati kake so gume Platin za 55 eur...
Nekateri čisto preveč komplicirajo z izbiro, drugim je čisto preveč vseeno. Bi pa bilo že veliko, če bi ljudje malo bolj razumsko kupovali avtomobile in opremo zanje. Je namreč smešno, da ni problem kupit nekaj let star BMW s 17-18 colami, potem pa na forumih spraševati kake so gume Platin za 55 eur...
sporočil: 207
[FFeeBBoo]
>
za večino ki bolj kot ne mečka in se počasi (tj. prilagojeno razmeram na kvadrat)cijazi po naših cestah so tudi stare in trde gume povsem ok, vsak preplah je odveč...
Guma starejša od 3 let je NEVARNA, tudi če se cijaziš po cesti.
sporočil: 4.080
Kaj pa vem.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
sporočil: 970
Zadnja sprememba: anon-202165 16.03.2016 12:26
[kekez]No take so pa sigurno nevarne. Tako trde, da se niti ne obrabljajo več.
Kaj pa vem.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
Čeprav pa dvomim, da imajo prevoženih 200.000 km.
sporočil: 32.021
Zadnja sprememba: najobj 16.03.2016 14:43
[FFeeBBoo]
> [barabika]
> > [FFeeBBoo]
> > >
> > za večino ki bolj kot ne mečka in se počasi (tj. prilagojeno razmeram na kvadrat)cijazi po naših cestah so tudi stare in trde gume povsem ok, vsak preplah je odveč...
> Guma starejša od 3 let je NEVARNA, tudi če se cijaziš po cesti.
ah dej no. a je olaguma s pretečenim rokom trajanja NEVARNA tudi če ne seksaš ?... OK, ampak če gume ali olagume prodajaš in si plačan od prometa, potem te to verjetno niti ne rabi preveč zanimat ...
kako to, da na gumah potem ni oznake: uporabna do dd.mm.llll, če je to tako zelo NEVARNO
p.s. statistika vzrokov za prometne nesreče tega niti slučajno ne potrjuje...in tudi nisem še slišal za nesrečo, kjer je voznik vse naredil prav, guma je imela profil, obliko in vse, bila pa je že malo demodirana in da je bila zato
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 20.03.2016 19:40
Če velja, da je zgoraj kar je spodaj inzunaj kar je znotraj..., potem dobra fotka,
'od kolena dol in ob,' bržkone pove dovolj ?
Sodražan
sporočil: 3.976
Dobro opozorilo. Nisem niti pomislil, da bi se lahko pojavil ta
problem če daš vulkanizerju skladiščiti, ampak pri nas je očitno
šalabajzerstvo res na maksimumu.
Sicer nikoli nisem hotel da mi vulkanizer skladišči gume, ker nikoli nisem zaupal da čez pol leta res potem 100% dobiš svoje - sploh če menjaš cel komplet s platišči, kjer znajo zlasti alu platišča biti že kar nekaj vredna. Pa še želim biti čimbolj ne-vezan na posameznega vulkanizerja, da lahko vedno povsem prosto izbiram, kam bom šel, brez kakršnihkoli zapletov.
Sicer nikoli nisem hotel da mi vulkanizer skladišči gume, ker nikoli nisem zaupal da čez pol leta res potem 100% dobiš svoje - sploh če menjaš cel komplet s platišči, kjer znajo zlasti alu platišča biti že kar nekaj vredna. Pa še želim biti čimbolj ne-vezan na posameznega vulkanizerja, da lahko vedno povsem prosto izbiram, kam bom šel, brez kakršnihkoli zapletov.
sporočil: 6.570
[dasdas]Seveda ima tehnično ozadje. Ne sicer zima, ampak 50 stopinj poleti. Ti je tip pač gume pospešeno staral. Kot v laboratoriju. Bi lahko vzorce nazaj prodal proizvajalcu :-)
Takrat sem slučajno tudi videl "skladišče gum". Skladišče je v plehnati lopi, ki se poleti segreje na 50+, pozimi pa je tako mrzla, kot okolica.
Zamenjal sem vulkanizerja in od takrat gume vedno vzamem in jih kljub pomankaju prostora v garaži skladiščim doma, kjer je nihanje temperature od 10 - 23C. Gume so naslednjo sezono še vedno enako dobre. Več kot 2 sezoni mi profil ne zdrži.
Napišite še kaj o tem, ali ima moja izkušnja tehnično ozadje ali pa je zgolj slučaj. Zato tudi nočem imenovati vulkanizerja.
Mimogrede, tudi tema mora biti tudi v garaži (oziroma gume pokriješ), pa nič hlapov in iskrenja.
sporočil: 2.309
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal
proizvajalec avtomobila.
Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.
Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.
Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.
Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.
Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.
Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.
Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
sporočil: 6.570
[Breiva]Jaz bi kar celega BMWja vrnil v salon. Kaj se ima kupec pri premium avtu z gumami za zafrkavat? Ali pa so te plačali kot testnega voznika, pa si toliko skromen, da tega ne poveš? ;-)
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.
Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.
Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.
Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.
Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!
Strani: 1