Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Četverica, ki pravila prodaje avtov postavlja na glavo
Strani: 1 2
sporočil: 967
"Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih
zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na
dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno."
Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
sporočil: 6.570
[psm]Če bo hodila po domovih Tjaša, bo čisto vredu ;-)
Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
sporočil: 8
Nekomu, ki ga tak avto ne zanima, bo težko prodati. Mi je pa všeč
svež in inovativen pristop. Zna biti nadležen, ampak vseeno.
Do te točke je vse skupaj zelo dobra in praktično brezplačna promocija znamke smart.
Do te točke je vse skupaj zelo dobra in praktično brezplačna promocija znamke smart.
sporočil: 48.253
[psm]"potencialnim kupcem bodo sledili".
"Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno."
Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
Stalking?
Sicer pa, bog pomagaj industriji, ki rabi taksne odbite prijeme za prodajo. Nekako je to dober signal, da si zaril (in evropska avtomobilska industrija je ze zdavnaj zarila, kar se je videlo po polnih parkiriscih na zacetku krize). Avto ljudje kupijo samo ce za njimi vrzes se kredit...
v bistvu jih ne kupujejo vec, ampak samo dolgorocno najemajo.
sporočil: 4.340
Saloni sicer še vedno stojijo, v njih so prodajalci, ki stranke čakajo z nasmeškov in kavo, a stranke v salone pridejo oborožene s podatki, ki jih priklikajo na spletu. V tem virtualnem okolju zberejo vse podatke, o moči, merah, opremi, barvi, ceni, popustu, tudi konkurenci,... in se pridejo le še pogajati za boljšo ceno.Res je. In temu bi se dalo precej bolj enostavno prilagoditi.
PS: Sicer pa Smartu precej bolj kot vsiljivi prodajalci manjka prizemljena cena. Pa vsaj pri prejšnji generaciji je bil menda problem tudi z zelo dragimi deli, katere se je rabilo precej pogosto (informacija od enega spletnega prodajalca delov).
sporočil: 115
čas vnosa: 02.02.15 08:25
V ozadju pa tečen napis: "PROSIM ZAPIRAJTE VRATA!!!!!!"
Samozapiral več ne delajo?
Samozapiral več ne delajo?
sporočil: 9.830
[jani1974]Tjaša Deu: "Prijatelji me že poznajo, da vseskozi nekaj prodajam, ..."
> [psm]
> Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
Če bo hodila po domovih Tjaša, bo čisto vredu ;-)
Dorjan Krapše: "V avtoposlu sem se naučil tega, da prodajalec vselej prodaja sam sebe."
Sklep: Tjaša se bo prodajala. :)
sporočil: 6.570
[usimoncic]Ni res. Je pa seveda za pogovor s pripravljeno stranko treba biti bolje pripravljen, ker manj možnosti za blefiranje.
> Saloni sicer še vedno stojijo, v njih so prodajalci, ki stranke čakajo z nasmeškov in kavo, a stranke v salone pridejo oborožene s podatki, ki jih priklikajo na spletu. V tem virtualnem okolju zberejo vse podatke, o moči, merah, opremi, barvi, ceni, popustu, tudi konkurenci,... in se pridejo le še pogajati za boljšo ceno.
Res je. In temu bi se dalo precej bolj enostavno prilagoditi.
sporočil: 9.333
V digitalni dobi se vse hitro
spreminja, dejavno delovanje,
ne čakanje (!), dobiva močna
vzletna krila, četverici voščim
naj bo vztrajna in iskriva !
Sodražan
spreminja, dejavno delovanje,
ne čakanje (!), dobiva močna
vzletna krila, četverici voščim
naj bo vztrajna in iskriva !
Sodražan
sporočil: 31.999
[bc123a]
> [psm]
> "Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno."
>
> Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
"potencialnim kupcem bodo sledili".... evo, zdaj veš, o čem sem jaz pred leti tukaj forum.finance.si/?m=...223&single pisal in zakaj pravzaprav niti minimalna plača ni dovolj ...
Stalking?
Sicer pa, bog pomagaj industriji, ki rabi taksne odbite prijeme za prodajo. Nekako je to dober signal, da si zaril (in evropska avtomobilska industrija je ze zdavnaj zarila, kar se je videlo po polnih parkiriscih na zacetku krize). Avto ljudje kupijo samo ce za njimi vrzes se kredit...
v bistvu jih ne kupujejo vec, ampak samo dolgorocno najemajo.
sporočil: 48.253
[najobj]Kaj ima to zveze z minimalno placo? V sloveniji je na dva prebivalca en avto, ce se spomnim iz podatkov. Kar pomeni da je avtov dovolj, in se jih da prodajati samo ce ljudi prepricas, da povsem dober, vozen in v veliko primerih varen avto nadomestijo z novim, ki nima drugih prednosti kot nebistveno manjso porabo (ki velikokrat ne odtehta zneska, ki ga za avto placajo), ter kup plastike in nebistvene elektronike.
> [bc123a]
> > [psm]
> > "Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno."
> >
> > Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
> "potencialnim kupcem bodo sledili".
>
> Stalking?
>
> Sicer pa, bog pomagaj industriji, ki rabi taksne odbite prijeme za prodajo. Nekako je to dober signal, da si zaril (in evropska avtomobilska industrija je ze zdavnaj zarila, kar se je videlo po polnih parkiriscih na zacetku krize). Avto ljudje kupijo samo ce za njimi vrzes se kredit...
>
> v bistvu jih ne kupujejo vec, ampak samo dolgorocno najemajo.
... evo, zdaj veš, o čem sem jaz pred leti tukaj forum.finance.si/?m=...223&single pisal in zakaj pravzaprav niti minimalna plača ni dovolj ...
To je tako, kot ce bi gradbeniki svojo ponudbo gradili na tem, da bodo ljudi, ki zivijo v 30 let starih blokovskih stanovanjih, prepricali, da rabijo *novo* stanovanje.
Ni ravno neka strategija.
sporočil: 31.999
Zadnja sprememba: najobj 02.02.2015 11:03
[bc123a]
> [najobj]
> > [bc123a]
> > > [psm]
> > > "Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno."
> > >
> > > Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
>
> > "potencialnim kupcem bodo sledili".
> >
> > Stalking?
> >
> > Sicer pa, bog pomagaj industriji, ki rabi taksne odbite prijeme za prodajo. Nekako je to dober signal, da si zaril (in evropska avtomobilska industrija je ze zdavnaj zarila, kar se je videlo po polnih parkiriscih na zacetku krize). Avto ljudje kupijo samo ce za njimi vrzes se kredit...
> >
> > v bistvu jih ne kupujejo vec, ampak samo dolgorocno najemajo.
> ... evo, zdaj veš, o čem sem jaz pred leti tukaj forum.finance.si/?m=...223&single pisal in zakaj pravzaprav niti minimalna plača ni dovolj ...
Kaj ima to zveze z minimalno placo? V sloveniji je na dva prebivalca en avto, ce se spomnim iz podatkov. Kar pomeni da je avtov dovolj, in se jih da prodajati samo ce ljudi prepricas, da povsem dober, vozen in v veliko primerih varen avto nadomestijo z novim, ki nima drugih prednosti kot nebistveno manjso porabo (ki velikokrat ne odtehta zneska, ki ga za avto placajo), ter kup plastike in nebistvene elektronike.... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
To je tako, kot ce bi gradbeniki svojo ponudbo gradili na tem, da bodo ljudi, ki zivijo v 30 let starih blokovskih stanovanjih, prepricali, da rabijo *novo* stanovanje.
Ni ravno neka strategija.
sporočil: 48.253
[najobj]Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.
... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.
sporočil: 31.999
[bc123a]
> [najobj]
> ... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.... eh, saj sploh ne govorim (samo) o Sloveniji, govorim o smislu ekonomije ...
Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.
sporočil: 48.253
[najobj]Treba je delati stvari, ki za ljudi predstavljajo nekaj bistveno novega, ne samo sminkati obstojece.
> [bc123a]
> > [najobj]
> > ... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
> Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.
>
> Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.
... eh, saj sploh ne govorim (samo) o Sloveniji, govorim o smislu ekonomije ...
Kaj bi bil preboj sedaj? Recimo clio za 15K EUR, s popolno avtonomijo, samovozec, itd. Tak, da bi lahko voznik namesto voznje bral knjigo ali pa surfal po netu.
Ce tega ni, so sedanji avti povsem v redu in ne rabimo novih.
sporočil: 6.570
[bc123a]Ali pa Smart z eno Tjašo vključeno v ceno, če smo že pri željah kupcev.
Treba je delati stvari, ki za ljudi predstavljajo nekaj bistveno novega, ne samo sminkati obstojece.
Kaj bi bil preboj sedaj? Recimo clio za 15K EUR, s popolno avtonomijo, samovozec, itd. Tak, da bi lahko voznik namesto voznje bral knjigo ali pa surfal po netu.
Ce tega ni, so sedanji avti povsem v redu in ne rabimo novih.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 02.02.2015 11:58
[bc123a]Seveda je v Sloveniji "dovolj" avtomobilov, to pa še ne pomeni, da bi jih trg ne mogel sprejel še vsaj enkrat toliko, kot se jih proda danes. Nemci pokupijona na domačem trgu vsaj enkrat več avtomobilov na glavo prebivalca kot Slovenci, pa imajo že sedaj mnogo več avtov kot mi. Problem, da se avti v Sloveniji prodajajo slabo je gospodarska in družbena kriza v državi, še bolj kot sama kriza pa vpliva na manjšo potrošnjo strah potrošnikov, da bo še slabše. Sicer bi pa v Sloveniji morali prodati najmanj 100.000 novih in 20 do 30.000 rabljenih vozil letno, če bi se hoteli primerjati z Nemčijo.
> [najobj]
> ... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.
Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.Ravno na temu dejstvu temelji sodobna ekonomija.
sporočil: 48.253
[vrac]Za kratek cas, potem se ti pa hisa iz kart sesuje na glavo, kot se je na glavo sesula prodajna konstrukcija evropskih in ameriskih proizvajalcev avtomobilov ob zacetku zadnje financne krize.
> [bc123a]
> > [najobj]
> > ... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
>
> Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.
Seveda je v Sloveniji "dovolj" avtomobilov, to pa še ne pomeni, da bi jih trg ne mogel sprejel še vsaj enkrat toliko, kot se jih proda danes. Nemci pokupijona na domačem trgu vsaj enkrat več avtomobilov na glavo prebivalca kot Slovenci, pa imajo že sedaj mnogo več avtov kot mi. Problem, da se avti v Sloveniji prodajajo slabo je gospodarska in družbena kriza v državi, še bolj kot sama kriza pa vpliva na manjšo potrošnjo strah potrošnikov, da bo še slabše. Sicer bi pa v Sloveniji morali prodati najmanj 100.000 novih in 20 do 30.000 rabljenih vozil letno, če bi se hoteli primerjati z Nemčijo.
> Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.
Ravno na temu dejstvu temelji sodobna ekonomija.
Applu se pa ni nic usulo na glavo, le zakaj ne?
sporočil: 10.844
[tasilo]Popravek sklepa:
> [jani1974]
> > [psm]
> > Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
>
> Če bo hodila po domovih Tjaša, bo čisto vredu ;-)
Tjaša Deu: "Prijatelji me že poznajo, da vseskozi nekaj prodajam, ..."
Dorjan Krapše: "V avtoposlu sem se naučil tega, da prodajalec vselej prodaja sam sebe."
Sklep: Tjaša se bo prodajala. :)
Tjaša se bo vozila :)
sporočil: 5.120
Veseli obrazi krog in krog! Po njih pa se ti oziraš vesela;
Ni videti tu težav in nadlog, tu srečen je vsak, kdor ni, pa se dela.
Josip Stritar: Pesmi IV
Ni videti tu težav in nadlog, tu srečen je vsak, kdor ni, pa se dela.
Josip Stritar: Pesmi IV
sporočil: 115
čas vnosa: 02.02.15 11:43
[jani1974]Smart bi bil ob dolgoročnem strošku kompleta smešno poceni.
> [bc123a]
> Treba je delati stvari, ki za ljudi predstavljajo nekaj bistveno novega, ne samo sminkati obstojece.
>
> Kaj bi bil preboj sedaj? Recimo clio za 15K EUR, s popolno avtonomijo, samovozec, itd. Tak, da bi lahko voznik namesto voznje bral knjigo ali pa surfal po netu.
>
> Ce tega ni, so sedanji avti povsem v redu in ne rabimo novih.
Ali pa Smart z eno Tjašo vključeno v ceno, če smo že pri željah kupcev.
sporočil: 115
čas vnosa: 02.02.15 11:21
He, he. ;), Bc, 5*!
Sam imam tri avte v perfektnem tehničnem stanju.
Povprečne starosti 23 let, z njimi se vozim kot car. Povprečno imajo 361.000 prevoženih kilometrov.
Najnovejši je star 13 let, a ima vse, kar imajo novi. S petimi NCAP zvezdicami, klimo in šestimi airbagi.
Zame je avto na istem nivoju kot pralni stroj.
Sam imam tri avte v perfektnem tehničnem stanju.
Povprečne starosti 23 let, z njimi se vozim kot car. Povprečno imajo 361.000 prevoženih kilometrov.
Najnovejši je star 13 let, a ima vse, kar imajo novi. S petimi NCAP zvezdicami, klimo in šestimi airbagi.
Zame je avto na istem nivoju kot pralni stroj.
sporočil: 4.340
[jani1974]Dajte no, lepih deklet, ki bi jih zanimal tuj denar, je na trgu prav toliko, kot novih avtov. Obojega pa je precej več kot povpraševanja.
> [bc123a]
> Treba je delati stvari, ki za ljudi predstavljajo nekaj bistveno novega, ne samo sminkati obstojece.
>
> Kaj bi bil preboj sedaj? Recimo clio za 15K EUR, s popolno avtonomijo, samovozec, itd. Tak, da bi lahko voznik namesto voznje bral knjigo ali pa surfal po netu.
>
> Ce tega ni, so sedanji avti povsem v redu in ne rabimo novih.
Ali pa Smart z eno Tjašo vključeno v ceno, če smo že pri željah kupcev.
sporočil: 6.570
[usimoncic]Ne, pa jih ni. Avtov je bistveno več, razen če si ekstremno zahteven glede lepote avtomobilov.
Dajte no, lepih deklet, ki bi jih zanimal tuj denar, je na trgu prav toliko, kot novih avtov. Obojega pa je precej več kot povpraševanja.
Pa vsi so bolj ali manj serijski, punce pa so največ dvojčice.
Plus da je avtom vseeno za starost kupca, dekletom pa ne. Tako da za avto slej kot prej našparaš, dekleta pa se ti zmeraj znova odmikajo :-)
sporočil: 4.340
[jani1974]Vsako leto se rodi kakšnih 80 milijonov avtov in kakšnih 70 milijonov deklic; obojega po celem spektru lepote oz. grdote. Torej kakšnih bistvenih razlik v številu ne more biti.
> [usimoncic]
> Dajte no, lepih deklet, ki bi jih zanimal tuj denar, je na trgu prav toliko, kot novih avtov. Obojega pa je precej več kot povpraševanja.
Ne, pa jih ni. Avtov je bistveno več, razen če si ekstremno zahteven glede lepote avtomobilov.
Pa vsi so bolj ali manj serijski, punce pa so največ dvojčice.Izvenserijski avti so sicer bolj ekskluzivni, objektivno boljši pa pogosto niso (še posebej to velja, če se jih primerja s primerljivo dragimi serijskimi avti).
Dekletom, o katerih sem govoril, je tudi precej vseeno za starost.
Plus da je avtom vseeno za starost kupca, dekletom pa ne.
Tako da za avto slej kot prej našparaš, dekleta pa se ti zmeraj znova odmikajo :-)Jaz osebno poznam precej več takih, ki imajo (za) dekle, za avto pa še šparajo.
sporočil: 2.730
[tasilo]Tjaša se bo seveda prodajala, tako kot se prodajamo tudi vsi drugi zaposleni ali samozaposleni. Le malo je tistih, ki se jim ni treba prodajati, ker to za njih počnejo drugi.
> [jani1974]
> > [psm]
> > Precej nadležen način reklamiranja, mar ne?
>
> Če bo hodila po domovih Tjaša, bo čisto vredu ;-)
Tjaša Deu: "Prijatelji me že poznajo, da vseskozi nekaj prodajam, ..."
Dorjan Krapše: "V avtoposlu sem se naučil tega, da prodajalec vselej prodaja sam sebe."
Sklep: Tjaša se bo prodajala. :)
sporočil: 2.730
[bc123a]Saj tehnika že obstaja, le zakone in miselnost je še treba prilagoditi.
> [najobj]
> > [bc123a]
> > > [najobj]
> > > ... eh, brez dovolj velike plače ni dovolj velike potrošnje, pa sploh ni važno, kaj trošiš ... jebiga, in če noben nič ne troši, komu kurcu na čast bi potem sploh kaj proizvajal, razen če bodo "sposobni" kupili po sto avtomobilov, tisoč hladilnikov in milijon TV ...
>
> > Se enkrat, v sloveniji je dovolj avtomobilov. Ni presenetljivo, da prodaja ne bo ravno cvetela. Da ne omenjamo, da ce bi bil javni promet bolj urejen, bi kar nekaj avtomobilov bilo odvec.
> >
> > Z kakrsnimkoli "stimulusom" prodaje bos ljudi samo silil v se bolj ekonomsko nespametno obnasanje.
>
> ... eh, saj sploh ne govorim (samo) o Sloveniji, govorim o smislu ekonomije ...
Treba je delati stvari, ki za ljudi predstavljajo nekaj bistveno novega, ne samo sminkati obstojece.
Kaj bi bil preboj sedaj? Recimo clio za 15K EUR, s popolno avtonomijo, samovozec, itd. Tak, da bi lahko voznik namesto voznje bral knjigo ali pa surfal po netu.
Ce tega ni, so sedanji avti povsem v redu in ne rabimo novih.
Trenutno je na svetu glede avtonomnega vozila še nekaj dilem, npr.: kdo v primeru nesreče odgovarja za škodo (voznik, lastnik ali proizvajalec), ali bo elektronika samovozečega vozila imela vprogramirano preživetje potnika za vsako ceno (na račun smrti nekoga v drugem avtu, kolesarja ali pešca), ali je treba prilagoditi prometne predpise bodočim samovozečim avtom ali se bodo ti prilagajali obstoječim zakonom (npr. varnostna razdalja, hitrost vožnje in podobno)
Take avtomobile bodo verjetno najprej izdelovali predvsem kot taxi vozila za dopolnitev javnega prometa in pa za tiste ljubitelje ekskluzive, ki si bodo lahko privoščili najdražje. Tudi to slednje je že v serijski proizvodnji (recimo Mercedes-Benz razreda S, ki pa ima še vedno vprogramiran ukaz, da sme brez držanja za volan povsem samostojno voziti le 10 sekund)
Strani: 1 2