Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bi dajatev odpravila težave z razgradnjo avtomobilov?
Strani: 1
sporočil: 48.253
a ne moremo konkurirati sivemu trgu, kjer preprodajalci odkupujejo avtomobile za simboličen znesek, nato pa prodajajo rezervne dele in sekundarne surovine,« pojasnjuje Lenart.dokler ti ne onesnazujejo okolja (tu je prostor za inspekcijo), to ne more biti sporno. Verjamem sicer, da bi avtomobilska industrija najraje videla, da rabljeni nadomestni deli izginejo iz trga, ampak to je skoda in zapravljanje resursov. Zakaj vreci stran, ce je del se dober kot rezervni del?
sporočil: 10.844
Zadnja sprememba: 0513ANITO 04.11.2013 22:49
[NavadniNimda]Zakaj že?
> Govor je bil o znesku med 150 in 200 evri na leto
Tole je preveč, ne hecajmo se. 8 do 10 € na leto bi moralo zadostovati.
Itak se že sedaj plačuje taksa za razgradnjo avtomobila, ko kupiš nov avto in je direktno vezana na težo avta.
Torej tako dajatev že plačujemo. Kam gre denar. LOPOVI.
Tist gospod tam, ki pa bi rad pokradel še 200€ na leto je pa za zapret.
PS Pa še to mojstrovino je potrebno omeniti.
Letna taksa WTF.
A se bo avto ki je star 10 let, desetkrat zapored razgradil.
sporočil: 3.976
»V Ekomobilu se trudimo ozaveščati ljudi in skrbimo za trženjske akcije, a ne moremo konkurirati sivemu trgu, kjer preprodajalci odkupujejo avtomobile za simboličen znesek, nato pa prodajajo rezervne dele in sekundarne surovine,« pojasnjuje Lenart.Tega Lenarta tako skrbijo 'sivi preprodajalci, ki prodajajo rezervne dele in sekundarne surovine' - sumim da bi se on rad polastil dela tega kolača, pri tem pa naj mu pomaga država. Kako krasno.
...
...
»Ministrstvu smo predlagali posebno dajatev na vozilo, ki jo voznik plačuje vsako leto do prodaje ali oddaje v razgradnjo, ne glede na to, ali avtomobil uporablja in ali je registriran. Govor je bil o znesku med 150 in 200 evri na leto. Hkrati bi se lahko zmanjšale druge dajatve na vozila. V igri so bile še druge različice,« možne ukrepe za večjo učinkovitost sistema za ravnanje z izrabljenimi vozili pojasnjuje direktor Ekomobila Franci Lenart.
In kam naj bi se stekal denar od te 'posebne dajatve' 150-200 EUR letno?
No, ne glede na to kam bi dajatev na koncu šla, tole sumljivo diši po efektivnem povečanju letnega stroška registracije, in poleg tega bi jo računali tudi tistim, ki se temu strošku registracije pač izognejo tako da imajo avto začasno neregistriran doma v garaži (iz različni razlogov) - podjetnik bi očitno rad ljudi prisilil, da pod grožnjo stroškov, avto dajo njemu in mu tako priskrbijo biznis. Kako jebeno ogabno.
sporočil: 285
Tipično balkansko urejena za tri izbrance, ki ti velikodušno vzamjo
zastonj avtomobil, ki je vreden neglede na kripo vsaj 1200 eurov.
Pol se jim pa zdi čudno če trg ne dela. Če mene vprašate moraš biti
norc da avto sploh pelješ k njim.
sporočil: 26
Možakar ni normalen. Ali resno misli, da bi država morala pobrala
med med 150 in 200 evri na leto??
Še eno dajatev/ddavek bi uvedli, ker država ni sposobna urediti tega sistemsko oz. narediti red na tem področju??
To je odraz stanja v naši državi!!
Še eno dajatev/ddavek bi uvedli, ker država ni sposobna urediti tega sistemsko oz. narediti red na tem področju??
To je odraz stanja v naši državi!!
sporočil: 14.456
Storitve so brezplačne za imetnike vozil, prav tako za uvoznike in proizvajalce, razlaga Lenart. Kako torej pokrijejo stroške? »Izvajanje sistema se financira s prodajo materiala.Aja, kam pa gre potem ekološka taksa oz. taksa za razgradnjo vozila, ki naj bi jo plačal vsak kupec novega ali uvoženega rabljenega vozila? Je ta denar že kakšnih osem let hlapel? Se je kdo vprašal, kaj pomeni, če to "ekološko takso" obračunajo za 50-60 tisoč vozil letno, razgradijo pa jih samo delček? Ponor denarja, vrelec neumnosti in reka novih nategov starih davkoplačevalcev?
»Zadnji voznik lahko odjavi vozilo iz prometa s to izjavo, s čimer izjavlja, da je avto na njegovi lokaciji. Potem avto proda, za njim se izgubi sled. Pravilno bi bilo, da ga odda v razgradnjo. Težava je predvsem, da izjav o lokaciji nihče ne preverja,« dodaja Lenart.In zato, ker nihče ne preverja izvajanja predpisov, dajmo zdaj obdavčit vse po spisku registriranih vozil (ker je to najbolj pri roki).
Ministrstvu smo predlagali posebno dajatev na vozilo, ki jo voznik plačuje vsako leto do prodaje ali oddaje v razgradnjo, ne glede na to, ali avtomobil uporablja in ali je registriran. Govor je bil o znesku med 150 in 200 evri na leto. Hkrati bi se lahko zmanjšale druge dajatve na vozila.Se pravi, da je bilo govora o znesku, ki čisto slučajno ustreza višini nepremičninskega davka za manjše rezidenčno stanovanje. Ker je to miselni domet šentflorjanskih birokratskih, podjetniških in ekoloških pijavk? In Finance (prosto po Gustlu "rokodelske novice za 21. stoletje") se pustijo vpreči v tak idiotizem in ga objavijo brez najmanjšega vložka lastne razsodnosti, razuma in informiranosti! (This is the road to hell press)
sporočil: 14.456
[dillinger]Ja, in to niti ne kakšno ministrstvo ampak nek novokomponiran d.o.o. brez zaposlenih - v bistvu slamnato podjetje. To pove vse o tem, kdo in kako ureja državno politiko, koncesije itn. Ali pa o tem, koga vse lahko politika in birokracija uporabita za izmišljanje novih davkov.
Vidi ti njih, oni bi kar davek na avtomobile uvedli... saj ni dvakrat za rečt da ga ne bo, ampak to bosta pobasala Čufer in šivilja v svojo proračunsko malho brez dna!
Takšna dajatev bi bila smiselna edino na neregistrirano oz. odjavljeno vozilo, lastnik vozila pa bi se je odrešil le s potrdilom o prodaji ali legalni razgradnji vozila.Bolj logična bi bila taksa, ki bi se sprožila avtomatično v določenem času po preteku registracije. Za primer, da registracije ne obnoviš niti dva ali tri mesece po preteku, bi dobil domov poziv k podaljšanju registracije ali odjavi vozila iz prometa. Če bi vozilo odjavil ne da bi ga oddal v razgradnjo, bi moral ob "prijavi lokacije" vozila plačati npr. 200 evrov takse, ki bi jo lahko kadarkoli dobil nazaj na podlagi potrdila o oddaji za razgradnjo ali pogodbe o prodaji naprej.
Če je tako odjavljenih in potem "izgubljenih" avtov res cca 15.000 na leto, bi to prineslo 3 MEUR. Kar je seveda samo kapljica v primerjavi s 150 evri letno za vsako vozilo iz cca milijonskega avtoparka.
Bi bil pa cel ciklus malo komičen, saj se za nov avto plača taksa za razgradnjo, za starega bi bila pa tako uvedena še taksa za nerazgradnjo. :-)
Strani: 1