Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Tečnarjenje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
[najobj]Polnjenje občinske blagajne ni isto kot polnjenje lastnih žepov. Za slednje se ne spomnim, da bi mu ga uspeli dokazati, čeprav je bilo ob takšni kupčiji sum korupcije upravičen. Mogoče bi se, če bi radoživi domorodci malo umirili svoje hormone in pustili radarje vsaj pol leta delovati in stradati, zaradi pičlega denarnega toka v smeri Iskre začelo iskriti med Šešokom in Kanglerjem oz. MOM. Ker tisto bi bil res dober kres.
... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je imel Kangler s 24/7 teroriziranjem in ropanjem lastnih prebivalcev prav, ker ni namen radarjev večja varnost prometa v lastnem mestu, ampak je z 92% pobranih kazni namen radarjev polnjenje lastnih žepov od lastnih meščanov ... eh, jebiga ...
P.S.: strinjam se s tabo, da se iz Ljubljane bolj slabo vidi v Maribor oziroma se ne vidi, da so bili radarji postavljeni na NAJMANJ NEVARNIH odsekih cest brez bližine morebiti ogroženih pešcev in seveda ti privoščim, da Zoki tako lepo skrbi za vas ...Prva zadeva, ki me je zmotila že takrat in me moti še zdaj, je izpostavljanje radarjev, kot da se štajerskim pubecom fučka za omejitve dokler ni radarjev. Šele po tem, ko so zgoreli prvi radarji, se je začela obramba o nečloveških omejitvah hitrosti. Pa vseeno niso sežigali znakov za omejitev hitrosti ampak radarje. Kot bi pretepali policiste, ki bi po službeni dolžnosti uveljavljali nek butast, nepravičen zakon. Za napredek se je treba postaviti proti zakonu in zakonodajalcem, ki so ga sprejeli. Tako pobalinsko si namreč predstavljam demokratičen družbeni sistem.
khmm, čeprav si pozabil povedati, koliko radarjev ima na voljo, če seveda nima samo enega, ki ga prestavlja na 4 lokacije, kot si napisal na začetkuNisem pozabil. Vse je tam in na linku.
statistiko, kjer Maribor po številu nesreč odstopa od kateregakoli slovenskega ali evropskega mesta, se pa skupaj s svojimi privoščljivimi somišljeniki spet javi ...Oprosti, ker se oglašam prej oziroma ne da bi zguglal statistiko. To pa zato, ker ne vem, zakaj bi moral jaz guglati statistiko nesreč, če pa debatirava o večinoma majhnih kršitvah nečloveških omejitev na najbolj varnih delih cest. Ker menim, da se o (ne)smiselnosti pretiranih omejitev kar strinjava, ne pa o državljanskih postopkih, ko lokalni šerifi ali državna polit-birokracija brezumno represijo posvoji kot glavno orodje/orožje vladanja (glej: pod cmerarjem uvedena drakonska kazen za starše mladoletnikov, ki kolesarijo brez čelade).
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2712049
Strani: 1
sporočil: 32.375
Zadnja sprememba: najobj 15.05.2018 16:26
[pobalin]... OK, ti imaš brez izkušenj z radarji posejanimi po celem mestu z za varnost - to bi naj bil namen - prometa nekoristnim 24/7 nadzorom (= teroriziranjem) ljudi svoje mnenje, jaz imam na osnovi izkušenj o istem svoje mnenje, oba očitno ne bova spremenila niti mnenja niti hvalabogu stanja na terenu, zato je bolje, da ker glih tečnariva v "njenem" tečnarjenju, oba skupaj lepo počakava na Petunijo in se raje pogovarjamo o feminizmu, ker bo korist od tega enaka, če ne celo večja ... aja, statistike o nesrečah v Mariboru pred in po radarjih ne rabiš guglat, ker Maribor od drugih mest v ničemer ne odstopa, ker če bi slučajno odstopal, bi o tem verjetno poročal celo CNN, ne pa samo zagovedni privoščljivi slovenski mediji ...
> [najobj]
> ... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, je imel Kangler s 24/7 teroriziranjem in ropanjem lastnih prebivalcev prav, ker ni namen radarjev večja varnost prometa v lastnem mestu, ampak je z 92% pobranih kazni namen radarjev polnjenje lastnih žepov od lastnih meščanov ... eh, jebiga ...
Polnjenje občinske blagajne ni isto kot polnjenje lastnih žepov. Za slednje se ne spomnim, da bi mu ga uspeli dokazati, čeprav je bilo ob takšni kupčiji sum korupcije upravičen. Mogoče bi se, če bi radoživi domorodci malo umirili svoje hormone in pustili radarje vsaj pol leta delovati in stradati, zaradi pičlega denarnega toka v smeri Iskre začelo iskriti med Šešokom in Kanglerjem oz. MOM. Ker tisto bi bil res dober kres.
> P.S.: strinjam se s tabo, da se iz Ljubljane bolj slabo vidi v Maribor oziroma se ne vidi, da so bili radarji postavljeni na NAJMANJ NEVARNIH odsekih cest brez bližine morebiti ogroženih pešcev in seveda ti privoščim, da Zoki tako lepo skrbi za vas ...
Prva zadeva, ki me je zmotila že takrat in me moti še zdaj, je izpostavljanje radarjev, kot da se štajerskim pubecom fučka za omejitve dokler ni radarjev. Šele po tem, ko so zgoreli prvi radarji, se je začela obramba o nečloveških omejitvah hitrosti. Pa vseeno niso sežigali znakov za omejitev hitrosti ampak radarje. Kot bi pretepali policiste, ki bi po službeni dolžnosti uveljavljali nek butast, nepravičen zakon. Za napredek se je treba postaviti proti zakonu in zakonodajalcem, ki so ga sprejeli. Tako pobalinsko si namreč predstavljam demokratičen družbeni sistem.
> khmm, čeprav si pozabil povedati, koliko radarjev ima na voljo, če seveda nima samo enega, ki ga prestavlja na 4 lokacije, kot si napisal na začetku
Nisem pozabil. Vse je tam in na linku.
> statistiko, kjer Maribor po številu nesreč odstopa od kateregakoli slovenskega ali evropskega mesta, se pa skupaj s svojimi privoščljivimi somišljeniki spet javi ...
Oprosti, ker se oglašam prej oziroma ne da bi zguglal statistiko. To pa zato, ker ne vem, zakaj bi moral jaz guglati statistiko nesreč, če pa debatirava o večinoma majhnih kršitvah nečloveških omejitev na najbolj varnih delih cest. Ker menim, da se o (ne)smiselnosti pretiranih omejitev kar strinjava, ne pa o državljanskih postopkih, ko lokalni šerifi ali državna polit-birokracija brezumno represijo posvoji kot glavno orodje/orožje vladanja (glej: pod cmerarjem uvedena drakonska kazen za starše mladoletnikov, ki kolesarijo brez čelade).
P.S.: ko ne gre drugače, je treba uporabit državljansko nepokorščino, ki jo Mariborčani očitno razumemo nekoliko drugače od ostalih, za vse pa je potrebna dovolj velika kritična masa ...
Strani: 1