Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek SCT dobil posel na ljubljanskem letališču
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Nepremičnine (1)
Strani: 1
GV-2918 je napisal(a):
Kot zanimivost. Njihovi tovorni kamioni se vozijo že nekaj mesecev proti Brniku po stari cesti Vodice - Moste pri Komendi - Brnik. Le zakaj ???? Zaradi izogibanja cestnine kajpak. Tablo za omejitev osne obremenitve cestišča pa "neimenovani zlikavci" uspešno odstranjujejo vsak večer. Joooooooj, kako enim mečejo pesek v oči pri vseh teh zadevah. Narod pa še kar naprej vse to prenaša ;-)
A ti bi šel od kamnoloma Stahovica do Brnika po avtocesti?
predvidevam da ne veš, da bi SCT propadel že v 80ih, če nebi dobil tega letališča za gradit. Od nekdaj uživa nek privilegiran položaj med gradbeniki, 90% vsega posla imajo z državo in ob vseh problemih in negativnih referencah (pediatrična klinika, onkološki inštitut,...predor šentvid,...) še vedno uspevajo na razpisih...in to samo zato ker so iz Ljubljane.
"Tako ali tako je SCT edini v naši mali Sloveniji, ki je sposoben do konca izvest tak projekt."
Dej ne bluzi no...če nebi bilo SCT-ja bi v Sloveniji bilo 50% manj problemov v gradbeništvu. Točno se ve kdo je na vrhu gradbene piramide in kdo komandira vse pod sabo...naj se poskusi v tujini če je toliko blazno uspešen! Sploh pa se mi zdi, da kjer so problemi tam je SCT, Gradis skupina G ali pa Vegrad....vsaj po novicah.
falot je napisal(a):
Predvidevam, da je SCT že od začetka gradil letališče. Torej naj ga tudi še sedaj. Tako ali tako je SCT edini v naši mali Sloveniji, ki je sposoben do konca izvest tak projekt. Go, go. Zidar, go! Na splošno se mi pa zdi, da kar je Slovenija napredovala po letu 2000, smo v nekaj mesecih najmanj polovico že 'popušili'! Na Gorenjskem pri Brezjah so tisti mali konec avtoceste, ki stoji že skoraj dve leti, prestavili dokončanje na 2011! Torej od Hamburga do Zagreba in naprej, je samo ta konc enostranski. V bistvu je to sramota!
Točno. Podobnih sramot na cestah je še veliko. O Zidarju, SCTju in edinstvenosti pa...v bistvu so res carji, da znajo tako ožemat državo, DARS in nas davkoplačevalce.
ej, sej bomo ti zrihtal biznis, samo postopek je neskončen, bi lahko že prej začel, da bomo prej zaključili.
Tako je z njim delal DARS, in Zidar se je recimo zadolžil, začel z deli, potem je pa DARS nekaj mutil. Ko je pa Zidar rekel, opa nič več tako, ker so me začeli zafrkavati, je bil pa cel kaos itd.
Noben ni pošten v teh zadevah in vedno gre vse nekaj naokrog prek takšnih in drugačnih dogovorov za katere mi navadni smrtniki nikdar ne bomo zvedeli.
Drugače pa popravljanje cest recimo na Švedskem poteka ponoči. Če ni popravljeno v roku, plačujejo gradbeniki take penale da je bolje da 10 delavcev več zaposlijo pa naredijo v roku, kot pa da en dan zamudijo. Pri nas pa gledaš na gradbišču, 10 oseb, od tega 3 nadzirajo, dva nekje sedita, en se v bagerju fura naokrog, trije pijejo pivo v senci en pa nekaj z lopato meša. Sem pa od prijatelja, ki je nadzornik pri nekem gradbincu slišala, da so ti delavci tako mizerno plačani, da valjda, da zavlačujejo.
3.vrste vinjet bi rabili.
letne 80 EUR
poletne 40 EUr
tedenske 10 EUR
pas bi bil mir in dovolj denarja v kasi....
No ja saj so na SVET-u lepo povedali ... Nemec ima 1200 ljudi (lenuhov) zaposlenih v letu 2009 pa bo odprtih 1,5 km avtocest??? Smešno ali kar za zjokati?
Največji absurd pa so DARS-ove kontrole vinjet, jokajo da ni denarja zraven se pa ta isti dan za menoj peljeta dva "kao" nemca brez vinjet ... kontrola na Torovem pa kadi in jih niti ne ustavlja .... Drugače se jim ne more reči kakor lenuhi ...
0320ManXR je napisal(a):Izraz lopovi, bi bil vsekakor bolj primeren.
Nemec ima 1200 ljudi (lenuhov) zaposlenih, v letu 2009 bo pa zgrajenih 1,5km avtocest.
Drugače se jim ne more reči kakor lenuhi ...
pa da ne bo komu kaj na glavo padlo...
paziti je pa treba, da bo na pristajalni stezi res asfalt za letališke steze, ne pa tisti za sprehajalne steze...
in da ne bodo spet krivi zastareli JUS standardi
Strani: 1