Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Jugo kmalu iz Konga

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Nepremičnine (2)

Strani: 1

anon-58562 sporočil: 3.316
[#355126] 01.11.08 09:42
Odgovori   +    2
Ekonomična kola ...
anon-34971 sporočil: 48
[#355133] 01.11.08 10:25
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-34971 01.11.2008 10:26
DO JAJA HAHAHAHHAHAH
anon-75036 sporočil: 79
[#355135] 01.11.08 10:30
Odgovori   +    0
kar nekaj netočnosti... model 128 je bil izdelovan šele v osemdesetih, jugo pa že v začetku osemdesetih, sam sem imel l.1982...
anon-75036 sporočil: 79
[#355139] 01.11.08 10:31
Odgovori   +    0
kar nekaj netočnosti... model 128 je bil izdelovan šele v osemdesetih, jugo pa že v začetku osemdesetih, sam sem imel l.1982...
anon-33729 sporočil: 1.524
[#355182] 01.11.08 13:12 · odgovor na: anon-75036 (#355135)
Odgovori   +    0
Prvega juga so izdelali že leta 1980.
anon-118987 sporočil: 916
[#355292] 01.11.08 21:50 · odgovor na: anon-34971 (#355133)
Odgovori   +    0
Jugoti za majmune. :))))))))))))))))))))
anon-180464 sporočil: 4.080
[#355309] 01.11.08 23:11
Odgovori   +    0
Kdo bo zastopnik za naš trg?
anon-47508 sporočil: 559
[#355339] 02.11.08 09:13
Odgovori   +    0
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni, serviserja pa si dobil v vsaki vasi.

Prilagam pa komentar z ene spletne strani:

"Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
anon-25999 sporočil: 114
[#355347] 02.11.08 10:25
Odgovori   +    0
Kongo je kar prava država. Tudi tam se bodo poklali med sabo :(
anon-17372 sporočil: 6.680
[#355389] 02.11.08 14:05 · odgovor na: anon-47508 (#355339)
Odgovori   +    0

NoNo je napisal(a):
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni, serviserja pa si dobil v vsaki vasi. Prilagam pa komentar z ene spletne strani: "Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
TAKO JE!! JUGO JE VAREN AVTO BOLJ KOT CESTNA KRIŽANKA!!! DA ZIJAJO VRATA TI NI ŠLAMPARIJA AMAPK KULTURNA ZNAČILNOST NAŠE BIVŠE SKUPNE DRŽAVE!! GLUPI AMARIČAMI!!!
anon-34800 sporočil: 369
[#355640] 03.11.08 07:50
Odgovori   +    0
Ni slabo, da iz "iztrošenih" avtomobilov še kaj iztržijo!
anon-182066 sporočil: 11.068
[#355761] 03.11.08 09:56 · odgovor na: anon-47508 (#355339)
Odgovori   +    0

NoNo je napisal(a):
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni, serviserja pa si dobil v vsaki vasi. Prilagam pa komentar z ene spletne strani: "Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."

Imel sem 2 Yuga, v bistvu je bil za te čase kar v redu avto in edini, ki si ga v teh letih sploh lahko kupil, res pa je, izjemno nevaren, če je prišlo do nesreče. Uvoženi so bili bistveno dražji, obremenjeni z davki, kot da gre za alkoholne pijače.  Potem so se pa čudili, zakaj 500, 600 mrtvih na leto na naših cestah.

Strani: 1