Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Jugo kmalu iz Konga
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Nepremičnine (2)
Strani: 1
sporočil: 79
kar nekaj netočnosti... model 128 je bil izdelovan šele v
osemdesetih, jugo pa že v začetku osemdesetih, sam sem imel
l.1982...
sporočil: 79
kar nekaj netočnosti... model 128 je bil izdelovan šele v
osemdesetih, jugo pa že v začetku osemdesetih, sam sem imel
l.1982...
sporočil: 559
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini
avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a
lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni,
serviserja pa si dobil v vsaki vasi.
Prilagam pa komentar z ene spletne strani:
"Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
Prilagam pa komentar z ene spletne strani:
"Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
sporočil: 6.680
NoNo je napisal(a):TAKO JE!! JUGO JE VAREN AVTO BOLJ KOT CESTNA KRIŽANKA!!! DA ZIJAJO VRATA TI NI ŠLAMPARIJA AMAPK KULTURNA ZNAČILNOST NAŠE BIVŠE SKUPNE DRŽAVE!! GLUPI AMARIČAMI!!!
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni, serviserja pa si dobil v vsaki vasi. Prilagam pa komentar z ene spletne strani: "Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
sporočil: 11.068
NoNo je napisal(a):
Že res, da je Yugo predstavnik nekega obdobja v zgodovini avtomobilizma in ga ima precej ljudi za pojem slabega avtomobila, a lahko povem, da je meni služil dobro. Popravila so bila poceni, serviserja pa si dobil v vsaki vasi. Prilagam pa komentar z ene spletne strani: "Z njim sem naredil dobrih 150.000 km brez problemov, na koncu sem se žal zaletel. S prijatli smo se hecal, da se popravlja sam. Občasni servisi, menjava zavornih ploščic in to je bilo to. Da ne omenjam nizke porabe goriva. Da pa so Američani zagnali vik in krik ob prihodu prve ladje yugecov je lahko vsakemu jasno. Iskali so dlake v jajcu, saj je bil avto daleč najcenejši na njihovem tržišču in konkurenco je bilo treba uničit. Spomnim se meritev zapiranja vrat in ker so bila ena za 1,5mm bolj zamaknjena kot druga so to šteli že kot posledico nekvalitetne izdelave. Nato so simulirali trk njihove povprečne cestne ladje in Yuga, kjer je bil slednji precej bolj uničen. Za nas logično, saj je bila velika razlika v teži obeh avtomobilov, za američane pa dokaz, da je Yugo manj varen."
Imel sem 2 Yuga, v bistvu je bil za te čase kar v redu avto in edini, ki si ga v teh letih sploh lahko kupil, res pa je, izjemno nevaren, če je prišlo do nesreče. Uvoženi so bili bistveno dražji, obremenjeni z davki, kot da gre za alkoholne pijače. Potem so se pa čudili, zakaj 500, 600 mrtvih na leto na naših cestah.
Strani: 1