Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Suddeutsche: Allianz Partners bo 1.500 ljudi nadomestil z UI
Strani: 1
sporočil: 2.130
Jaz še nisem imel možnosti uporabljati kakšnega uporabnega chat
bota,ki bi odgovarjal na vprašanja strank v bančništvu, borznem
posredništvu, zavarovalništvu, pa tudi v letalskem prometu
ne.
Vedno znova vnašam le, da želim govoriti z živim človekom!
Vedno znova vnašam le, da želim govoriti z živim človekom!
sporočil: 529
[GV-1113]Za avtomobilsko asistenco, je lahko mobilna aplikacija na telefonu več kot dovolj.
Jaz še nisem imel možnosti uporabljati kakšnega uporabnega chat bota,ki bi odgovarjal na vprašanja strank v bančništvu, borznem posredništvu, zavarovalništvu, pa tudi v letalskem prometu ne.
Vedno znova vnašam le, da želim govoriti z živim človekom!
Pošlje tako geografske podatkev v sistem, kot kaj je narobe.
Tesla ima recimo tako vse v aplikaciji. Pa tudi mnoge zavarovalnice že imajo podobne aplikacije.
80% torej pokrije že digitalizacija procesa.
Nadaljnjih 15% lahko verjetno pokrije dodatek AI chat bota. 5% potem kot zadnja linija lahko pade dejansko na ljudi.
Strani: 1

