Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Železni zakon gneče: tretji pas dolgoročno ne bo odpravil zastojev na avtocestah
Strani: 1
sporočil: 2.114
To je naravnost perverzen argument! Slovenci tretji (morebiti nekje
tudi četrti) pas na AC enostavno rabimo, ker je to naša edina
možnost povezave med regijami in s tujino.
Če analiziramo ta argument, ga lahko razlagamo tudi tako, da če bi bile AC v še večjih zastojih, bi bilo povpraševanja po prometu manj. A v praksi bi to pomenilo, da bi bil nekdo nekje na štajerskem podeželju brezposeln, ker se logistično ne bi mogel več voziti na delo v Ljubljano. Ali pa da bi kakšen pacient več umrl, ker bi se rešilcu zdelo brezupno, da bi sploh poskusil z nujno vožnjo v Ljubljano v UKC.
In ja, mi ta promet generiramo, a brez tega ne gre. Od tega je odvisno naše gospodarstvo, šolstvo, zdravstvo pa tudi turizem. Avtoceste so naše življenjske arterije!
Nič nimam proti izgradnji železnic. Ampak treba je biti realističen o tem, koliko se to sploh da. Železnice niso povsod tako kot so ceste, zlasti pa bi potrebovali na novo trasirane high-speed proge tako kot so zdaj v npr. Avstriji odprli Koralmbahn. Ampak preden bo kaj takega v SLO umeščeno v prostor, kaj šele zgrajeno, bo preteklo še ogromno vode.
Zato pa je treba TAKOJ začeti z dograjevanjem dodatnih voznih pasov na slovenskih avtocestah!
Če analiziramo ta argument, ga lahko razlagamo tudi tako, da če bi bile AC v še večjih zastojih, bi bilo povpraševanja po prometu manj. A v praksi bi to pomenilo, da bi bil nekdo nekje na štajerskem podeželju brezposeln, ker se logistično ne bi mogel več voziti na delo v Ljubljano. Ali pa da bi kakšen pacient več umrl, ker bi se rešilcu zdelo brezupno, da bi sploh poskusil z nujno vožnjo v Ljubljano v UKC.
In ja, mi ta promet generiramo, a brez tega ne gre. Od tega je odvisno naše gospodarstvo, šolstvo, zdravstvo pa tudi turizem. Avtoceste so naše življenjske arterije!
Nič nimam proti izgradnji železnic. Ampak treba je biti realističen o tem, koliko se to sploh da. Železnice niso povsod tako kot so ceste, zlasti pa bi potrebovali na novo trasirane high-speed proge tako kot so zdaj v npr. Avstriji odprli Koralmbahn. Ampak preden bo kaj takega v SLO umeščeno v prostor, kaj šele zgrajeno, bo preteklo še ogromno vode.
Zato pa je treba TAKOJ začeti z dograjevanjem dodatnih voznih pasov na slovenskih avtocestah!
sporočil: 1.083
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj
prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam
akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti
jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro
pasovnicah...
sporočil: 3.472
[Nollem]V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.
Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
sporočil: 48
[odvisnik]V prometnih konicah so v glavnem tisti ki morajo iti na pot (služba,...), zato podražitev ne bi nič koristila, povzročila pa ogromno slabe volje.
> [Nollem]
> za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.
V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.
Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
Downs-Thompsonov paradoks za Slovenijo tudi zato ne velja ker smo že tako ali tako vsi na cesti zaradi praktično neobstoječega funkcionalnega javnega prevoza.
Edina rešitev je seveda tretji pas ki pa seveda tudi ne bo vsega za vedno rešil. Druge rešitve ni, tudi zato ker je Slovenija premalo gosto poseljena da bi imeli funkcionalen, cenovno konkurenčen javni prevoz.
sporočil: 147
Hitra rešitev - na vseh avtocestah ukinemo rumeni odstavni pas in
imamo na večini avtocest 3 pasove. Hkrati pa se začne delati
bistveno večje število tistih posebnih odstavnih prostorov, ki so
sedaj tam kjer ni rumenega pasu in so za 1-2 vozili. Učinek velik
dodatni stroški relativno majhni.
Strani: 1

