4 ure
Tiho slovo legende - iz tovarne v Saarlouisu je zapeljal zadnji ford focus 3
5 ur
Izid referenduma: zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja zavrnjen 5
5 ur
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
6 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Reuters: Trumpov urad za vladno učinkovitost ne obstaja več 2
13 ur
Bloomberg: Evropske države pripravile svoj načrt za mir v Ukrajini 11
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
V Sloveniji je 700 poslovnih con, država pripravlja teren za 'parke nove generacije'
15 ur
Musk: najnovejša različica Teslinega čipa je tik pred proizvodnjo, začenjamo z razvojem nove
15 ur
Kitajci imajo novega aduta, električni SUV leapmotor A10
15 ur
V Republiki Srbski volijo novega predsednika 2
17 ur
Subvencije za e-avte: v petih dneh fizične osebe zaprosile za dva miljona evrov
18 ur
Trump naredil korak nazaj, načrt za Ukrajino ni zadnja ponudba 6
19 ur
»UI profesor« Ioannis Athanasiadis: Tudi kmetje imajo lahko svoj netflix
20 ur
Volkovi z Wall Streeta: 20% portfelja imejte v denarju. Zlato se je obdržalo, je bitcoin že na dnu?
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Podnebni vrh v Braziliji države sklenile s kompromisnim dogovorom
1 dan
Nova negotovost za francosko vlado: zastoj pri sprejemanju proračuna 1
1 dan
Trump z ultimatom Ukrajini za sprejetje mirovnega načrta. Evropski voditelji: ameriški načrt je osnova, ki zahteva dodatno delo 3
1 dan
Opazili smo: zadnja prava velika Citroënova limuzina 1

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.357
[#3052626] 03.12.24 22:29
Odgovori   +    6
In potem se tovarne čudijo, da se je prodaja zmanjšala.

Obstaja zelo veliko ljudi, ki si tega sranja v sredini ne želijo in ga nočejo.

Naj bo za doplačilo.

Normalen človek ne rabi vsega tega sranja, ki samo odvrača pozornost voznika s ceste.

Čakamo, kdaj bo vodilnim v avtoindustriji kapnilo, da naj spet delajo normalne avtomobile za normalne ljudi in za normalno ceno.
leben1 sporočil: 638
[#3052634] 04.12.24 08:26
Odgovori   +    13
Že sam koncept SUV je povsem nesmiseln, prevelik na zunaj, pretežak, premajhen navznoter, večja poraba, manj stabilen, manj varen v primerjavi z limuzinami in karavani. A ker so kupce prepričali, da to hočejo, so jim nabili ceno in jim veselo prodajajo brez nekih večjih dodanih stroškov proizvodnje. Naslednja potegavščina za dvig cene pa so tile dodatni drago zaračunani sistemi, ki jih pa ne stanejo skoraj nič, saj računalnik v avtu je, pače je posamezna funkcija vklopljena ali ne, same kamere pa so že sjkoraj zastonj. Končen rezultat je visoka cena za nič, oz. zelo malo.

Strani: 1