27 min
Nemški regulator nalaga nove omejitve N26; v banko pošilja nadzornika
1 ura
Nepravnomočno: nekdanjemu šefu NKBM Matjažu Kovačiču tri leta zapora 3
1 ura
Ameriški proizvajalec sesalnikov Roomba v stečaj, kupil ga je njegov kitajski dobavitelj 1
2 uri
Kupil sem delnico, ki spominja na Nvidio 1
2 uri
Industrijska proizvodnja v evrskem območju oktobra glede na september višja za 0,8 odstotka
2 uri
Spletno izobraževanje o obveznem cepljenju proti bolezni modrikastega jezika
3 ure
Surs: Stroški gradnje novih stanovanj na četrtletni ravni upadli
3 ure
NASVET: Ali božičnico dobi tudi Slovenec, zaposlen pri Avstrijcu, če dela pri nas? 1
3 ure
Na Hrvaškem potrdili kugo drobnice
3 ure
Z novim letom v ZDA višje minimalne plače za več milijonov delavcev
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Podeljena prva mikrodokazila za umetno inteligenco za odločevalce 1
4 ure
V Sloveniji bi lahko zgradili še 80 sistemov daljinskega ogrevanja - in kako je kurjenje povezano z meglo 2
4 ure
NLB: Dividenda potrjena, na računih bo tik pred božičem. Kakšna bi lahko bila v 2026? 2
4 ure
Vrednost oktobrskih gradbenih del medletno poskočila za dobro tretjino 2
5 ur
Furs opozarja: Pravočasno si zagotovite nova potrdila za delo z davčnimi blagajnami
5 ur
Ruska centralna banka toži Euroclear za 195 milijard evrov 1
5 ur
Handelsblatt: nemška gradnja optičnih omrežij drsi v krizo 1
5 ur
Zelenski namignil, da bi bila varnostna jamstva lahko alternativa članstvu v Natu 3
5 ur
Največja električna ladja na svetu uspešno prestala prvi preizkus

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.471
[#3052626] 03.12.24 22:29
Odgovori   +    6
In potem se tovarne čudijo, da se je prodaja zmanjšala.

Obstaja zelo veliko ljudi, ki si tega sranja v sredini ne želijo in ga nočejo.

Naj bo za doplačilo.

Normalen človek ne rabi vsega tega sranja, ki samo odvrača pozornost voznika s ceste.

Čakamo, kdaj bo vodilnim v avtoindustriji kapnilo, da naj spet delajo normalne avtomobile za normalne ljudi in za normalno ceno.
leben1 sporočil: 660
[#3052634] 04.12.24 08:26
Odgovori   +    13
Že sam koncept SUV je povsem nesmiseln, prevelik na zunaj, pretežak, premajhen navznoter, večja poraba, manj stabilen, manj varen v primerjavi z limuzinami in karavani. A ker so kupce prepričali, da to hočejo, so jim nabili ceno in jim veselo prodajajo brez nekih večjih dodanih stroškov proizvodnje. Naslednja potegavščina za dvig cene pa so tile dodatni drago zaračunani sistemi, ki jih pa ne stanejo skoraj nič, saj računalnik v avtu je, pače je posamezna funkcija vklopljena ali ne, same kamere pa so že sjkoraj zastonj. Končen rezultat je visoka cena za nič, oz. zelo malo.

Strani: 1