Strani: 1

Polo83 sporočil: 1.207
[#3050232] 12:52
Odgovori   +    3
koliko od teh hibridov je dejansko dizelašev? koliko vem so vsi Audi A4, A6, bmw 3,5 in ostali zelo prodajani modeli kao milde hibridi, ki realno z hibridi nimajo veze...
FIN-544124 sporočil: 3.507
[#3050233] 12:53
Odgovori   +    4
Itak, da je trg v rdečem in bo še bolj.

Naj začnejo spet proizvajati avtomobile in ne nekih igračk, ki so en drugemu podobne, kot kloni.

Večina ljudi pač še vedno ceni svoj denar in ga ne bodo razmetavali kar tako za neke daleč predrage plastične igračke.
jSujica sporočil: 36
[#3050234] 12:58 · odgovor na: Polo83 (#3050232)
Odgovori   +    0
Dizelskih hibridov na trgu ni, enako velja tudi za priključne hibride, slednje proizvaja izključno Mercedes-Benz. Kot ste že ugotovili gre tako le za blage hibride.
Polo83 sporočil: 1.207
[#3050237] 13:31 · odgovor na: jSujica (#3050234)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Polo83 22.10.2024 13:31
to ni odgovor na moje vprašanje, ki se je glasilo kolikšen delež med statistično opredeljenimi hibridi je teh milde hibridov (ki nimajo veze z hibridi in dejansko so klasični dizelaši, se pa statistično vodijo kot hibridi).
jSujica sporočil: 36
[#3050240] 14:07 · odgovor na: Polo83 (#3050237)
Odgovori   +    0
Razumem. Vprašanje je povsem na mestu, ker pod klasične hibride se po uradni statistiki štejejo tudi blagi hibridi, ki pa, kot ste sami ugotovili, niso enakovredni dejanskim hibridom
Nollem sporočil: 997
[#3050241] 14:19 · odgovor na: jSujica (#3050240)
Odgovori   +    8
[jSujica]
Razumem. Vprašanje je povsem na mestu, ker pod klasične hibride se po uradni statistiki štejejo tudi blagi hibridi, ki pa, kot ste sami ugotovili, niso enakovredni dejanskim hibridom
hibride forsirajo proizvajalci oz. prodajalci, ker se jim znižuje "CO2 ppovprečje" in s tem "CO2 kazen".
če prodajo dovolj BEV in hibridov, potem lahko kupcem ponudijo tudi kakšno dizelico...

in potem se v EU hvalijo, kako kupci praktično ne izbirajo več dizlov. približno tako kot v Emiratih kupci sploh ne posegajo po alkoholu...
jSujica sporočil: 36
[#3050247] 15:34 · odgovor na: Nollem (#3050241)
Odgovori   +    0
Tako je, drži.
LjubiteljCO2 sporočil: 55
[#3050252] 17:43
Odgovori   +    0
Hibridi so še en nateg:

2 motorja (bencin + elektro)
2 tanka (bencin + baterija)

Pri uporabi pa nastopi še težava z mazanjem motorja:
Zaradi pogostega ugašanja bencina je temperatura pogosto nižja, izloča pa se tudi voda.

Za začetek rabiš specialni "hybrid" olje:
youtu.be/3eC5FFoCq4s

Povzetek (samodejno ustvarjen):
»Izkazalo se je, da so hibridi res težki za motorje« govornik razpravlja o nepričakovanih izzivih, ki jih hibridna vozila predstavljajo za zdravje motorja. Kljub električnim motorjem se hibridi soočajo s pogostimi speljevanji, vodo v olju zaradi nižjih temperatur in redčenjem goriva. Govornik uporabi primer vode v motornem olju in pojasni, da ko se vroča vodna para sreča z oljem pod temperaturo kondenzacije, nastane tekoča voda, ki lahko povzroči korozijo, povečano obrabo in nevarne emulzije. Za boj proti tem težavam je motorno olje zasnovano z osnovnimi surovinami in dodatki, ki absorbirajo vodo in preprečujejo emulgiranje. Olje se odvaja tudi skozi sistem PCV, da izloči vodo in jo izhlapi, ko je temperatura motorja dovolj visoka. Govornik poudarja pomen uporabe pravilnega motornega olja in dodatkov za zaščito pred obrabo in onesnaženjem z vodo. Mobile One, blagovna znamka olja, predstavljena v videoposnetku, je podvržena strogemu testiranju, da bi določili najboljšo formulo za hibridne motorje, ki vključuje teste na laboratorijskih napravah, teste motorjev in industrijske standardizirane teste. Zvočnik spodbuja uporabo olja z oznako API SP za optimalno delovanje in dolgo življenjsko dobo. Poudarjen je tudi sloves Toyote glede zanesljivosti in dolgoživosti hibridnih vozil z ustreznim vzdrževanjem.

Strani: 1