Zasebnost
5 min
Mega dražba hiše na Dovju padla v vodo. Kdaj bo nova dražba?
32 min
Evropska komisija opozarja Meto, da njen model "plačaj ali privoli" ni skladen z EU-zakonodajo
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Pisarniški projekt Vilharia: po kakšni obrestni meri so se zadolžili investitorji
3 ure
Bisol elektriko prodaja tudi gospodinjstvom
3 ure
Nova generacija modela Kodiaq je nasledila Škodinega »velikega medveda« (Oglas)
4 ure
Triglav sprejema ponujenih 11 milijonov evrov zaradi zamrznitve cen dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja 4
4 ure
Zakaj je organizacija podatkov o izdelkih ključ za vitko poslovanje
4 ure
Koliko boste po 1. oktobru 2024 plačevali za elektriko? (Oglas)
5 ur
Danes bi se moral uveljaviti nov obračun elektrike, pa se še ne bo
5 ur
Kolumna o vinu: Pomladanska fiesta
6 ur
Honda, ki daje občutek civica, a je prilagojena sodobnim kupcem
6 ur
S klimatskimi napravami v multi izvedbi klimatiziramo več različnih prostorov (PRO)
10 ur
Digitalizacija zdravstva: kaj je narobe, zakaj še ni novih storitev, ali država sploh ve, kaj hoče 8
10 ur
Evropske subvencije za podjetnike: od e-mobilnosti, umetne inteligence do zdravstva
17 ur
Vzporedne ankete: V Franciji zmagala Marine Le Pen 11
17 ur
Najbolj brani članki danes
20 ur
Prenovljeni cupri, ki najbolje skrbita za dvig adrenalina bencinskih navdušencev 3
20 ur
V Franciji do 12h volilna udeležba višja kot prejšnjič. Kdaj bodo znani rezultati prvega kroga?
24 ur
Jutri možne močnejše nevihte s točo in razlivanje vodotokov

Strani: 1

MatevzGroboljsek sporočil: 224
[#3042663] 08.06.24 09:48
Odgovori   +    1
Precej netočnih informacij v tem članku, in ne vem komu je v interesu da se na tak način tole plasira.

1.) Potrebe po Tivolskem loku ni več, ker sta postaja Ljubljana in z ŽOLP-2 projektom tudi postaja Šiška, sprojektirani tako, da za vlak s Primorske ni problem iti na p. Ljubljana in takoj nadaljevati pot na Gorenjsko.
Do sedaj to ni bilo mogoče, ker je moral takšen vlak najprej proti Zalogu.
2.) Za potniške vlake je to ustavljanje na p.Ljubljana tako ali tako pogoj, glede na to, da je Ljubljana glavno vozlišče, za tovorni promet pa prihranek minute ne opravičuje takšne investicije (zelo slabega loka, ki zaradi radija pomeni ogromnokrat višje vzdrževalne stroške).
Prihranki ogromno minut pri tovornem prometu so namreč možni in potrebni z dvigom povprečne hitrosti na omrežju (trenutno ranga 30km/h, a projektira se za med 60 in 100km/h za tovorne vlake), kjer pa je itak da več problemov - od zanič zastavljene infrastrukture (manko izogibališč, medpostajna odvisnost signalne varnosti namesto avtomatskih progrovnih blokov, prekratki tiri za izogibanje ali da sploh ni tirov za izogibanje na medpostajnih odsekih, ...), pa tudi do zanič voznih redov (kaj tebi pomaga izogibališčni tir na postaji ali na medpostajnem odseku, če je projektiran za to, da tovorni vlak tam stoji za minutko, da ga prehiti potniški vlak po voznem redu, ker pa ta zamuja, ga mora tam čakat tudi npr. 10min, ker na naslednji postaji ni prostora za izogibanje, 2 vlaka pa ne smeta biti na istem tiru med dvema postajama, če tega signalna varnost ne dovoljuje (t.i. medpostajna odvisnost), ...)
3.) Glavni problem pri Tivolskem loku ni bila cena Uniona (kot da so denar in preplačila zaradi neumnih razlogov kadarkoli problem pri državnih infrastrukturnih projektih), pač pa nezmnožnost med Celovškim mostom in postajo Šiška umestiti lok z geometrijskimi elementi, ki bi izpolnjeval zahteve zakonodaje = t.j. v tem kontekstu min. radije, ki jih je še smotrno ugrajevat za neko min. hitrost pri nekih normalnih pričakovanih stroških vzdrževanja.

Strani: 1