2 uri
Nemci se vračajo na vlak inovacij v avtoindustriji, a na določenih področjih še zaostajajo za Kitajci
2 uri
Najbolj brani članki danes
2 uri
Porscheja 911 carrera T in spirit 70 – večna klasika v objemu divje Krete
3 ure
Applov vstopni razred postaja bolj konkurenčen
4 ure
Malezija: med vrtoglavimi nebotičniki, tropskimi gozdovi in rajskimi plažami
4 ure
Kako bo LPP z umetno inteligenco preverjal in uril voznike avtobusov
4 ure
Trump se ne da: zdaj prosi vrhovno sodišče, da mu dovoli odpustiti guvernerko Feda Liso Cook
4 ure
Varuh razkriva: prehranska veriga je boj za preživetje, sodelovanja ni!
4 ure
Iz Kampale nazaj v Zagreb – desetletje sprememb
5 ur
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 1
5 ur
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 4
6 ur
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
7 ur
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
7 ur
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko
7 ur
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
7 ur
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
7 ur
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske
7 ur
Vodnik po romunskem kapitalskem trgu: državna podjetja na borzo
7 ur
ANKETA Ali se vam zdi delnica Krke precenjena?
8 ur
Roche za 3,5 milijarde dolarjev kupuje ameriško biotehnološko podjetje 89bio

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2846134] 19.05.20 16:17
Odgovori   +    2
Mislim, da ima tretja cestna os - lriž prednost, pred ajzbanom do Ljubljane. Razlog, da je Gorenje tam kjer je tudi to, da te cestne osi ni. Pa to velja za vse gospodarstvo ob njej. Prednost mora imeti razvoj Slovenije in ne le krog okoli Lj. Mislim, da je eden od glavnih razlogov, da se ne formirajo pokrajine. Lep dan.
Korazijan sporočil: 427
[#2846142] 19.05.20 17:14 · odgovor na: bigl (#2846134)
Odgovori   +    2
Na tretji osi so že razpisi za izbiro izvajalcev. Pri regionalnih progah so pri umeščanju v prostor. To je lahko cca 10 let razlike.

Strani: 1