Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako bi lahko Evropa oživila avtoindustrijo in obenem poskrbela za okolje
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Avto (5)
Strani: 1
(Ne dvomim, da bo mama Merkl poskrbela za uboge avtoindustrialce Nemčije. Mau se bo jamralo, pa bo... nekaj subvencij prišlo. Ampak to nej slabu, ker če delajo Nemci, dela tudi pol Slovenije. Za pejneze, a vendarle.)
[]Lahko pa še poskrbi za ceno goriva, v ZDA je v teksau liter 25 centov, povprečno pa 50centov, pol dolarja liter. Pa ne bo treba nobenih subvencij za EV, se ne bo splačala, avti se bodo prodajali sami. Še posebaj V8.
Ja nič, teh 95 gramov ogljikovega dioksida premaknejo na leto 2022, pa je že nekaj...
(Ne dvomim, da bo mama Merkl poskrbela za uboge avtoindustrialce Nemčije. Mau se bo jamralo, pa bo... nekaj subvencij prišlo. Ampak to nej slabu, ker če delajo Nemci, dela tudi pol Slovenije. Za pejneze, a vendarle.)
... ki jih prišparamo, če 80% tovornih ladij na tem svetu predelamo na zemeljski plin.
A ne bi morda začeli pri cenejši strategiji? Saj nič ne rečem, treba je forsirati, da avtoindustrija napreduje, ampak če želimo instant izboljšanje, bo treba ene 150 mlrd eur subvencij šikniti za predelavo tovornih ladij oz. nakup novih. Pa bo učinek tle najboljši.
[]Kaj pa če bi pričeli na obeh koncih? Ne podcenjevat prometa, Lombardija, kot je v tej korona krizi bilo že večkrat zapisano, ni najbolj onesnažena regija v Evropi zaradi izpustov tovornih ladij, pač pa zaradi prometa, če izpuste industrije upoštevamo kot konstanto.
Smo že večkrat napisali, da če milijonom vozilom znižamo emisijo 130 g CO2 na 90 do 95 g CO2, kjer so realno BEV danes, potem je to kaplja v morje emisij NO, CO2, CO, SO...
... ki jih prišparamo, če 80% tovornih ladij na tem svetu predelamo na zemeljski plin.
A ne bi morda začeli pri cenejši strategiji? Saj nič ne rečem, treba je forsirati, da avtoindustrija napreduje, ampak če želimo instant izboljšanje, bo treba ene 150 mlrd eur subvencij šikniti za predelavo tovornih ladij oz. nakup novih. Pa bo učinek tle najboljši.
[alek14]Do da imamo nizko poseljenost in da je javni promet v kurcu, in se zato vozimo vsak s svojim avtom, nas je lepo obvarovalo pred večjo razširjenostjo Virusa.
> [vrac]
> > []
> > Smo že večkrat napisali, da če milijonom vozilom znižamo emisijo 130 g CO2 na 90 do 95 g CO2, kjer so realno BEV danes, potem je to kaplja v morje emisij NO, CO2, CO, SO...
> >
> > ... ki jih prišparamo, če 80% tovornih ladij na tem svetu predelamo na zemeljski plin.
> >
> > A ne bi morda začeli pri cenejši strategiji? Saj nič ne rečem, treba je forsirati, da avtoindustrija napreduje, ampak če želimo instant izboljšanje, bo treba ene 150 mlrd eur subvencij šikniti za predelavo tovornih ladij oz. nakup novih. Pa bo učinek tle najboljši.
>
> Kaj pa če bi pričeli na obeh koncih? Ne podcenjevat prometa, Lombardija, kot je v tej korona krizi bilo že večkrat zapisano, ni najbolj onesnažena regija v Evropi zaradi izpustov tovornih ladij, pač pa zaradi prometa, če izpuste industrije upoštevamo kot konstanto.
Kaka sreča, da ma SLO 5x manjšo gostoto prebivalstva od Lombardije, pa se nem s prometom ni treba ukvarjat.
Drugače pa vse piše v Svetem Pismu... In Zadnji bodo Prvi , in Prvi bodo Zadnji.
Strani: 1