Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Predor Šentvid malo takšen in malo drugačen
Strani: 1
sporočil: 2.730
Ta zmešnjava bo po dokončanju kombiniranih dvo-tropasovnih tunelov
pomenila tudi novo žarišče hudih prometnih nesreč,ali pa zmanjšanje
hitrosti v tunelu do te mere, da bo pretočnost spet premajhna...
sporočil: 31
Ne razumem, kje je problem, če je potreben 3 pasovni tunel, saj gre
po zemljo in ga ne vidimo.
sporočil: 281
germ wrote:
Ne razumem, kje je problem, če je potreben 3 pasovni tunel, saj gre po zemljo in ga ne vidimo.
Prometnice je načeloma dobro načrtovati za obdobje, daljše vsaj od časa gradnje :), pri predoru Šentvid pa kaže, kot da ga načrtujejo kar med gradnjo. Zato lokacijska in gradbena dovoljenja stalno capljajo za dejanskim stanjem gradnje, na koncu pa bomo na slabšem uporabniki.
Strani: 1