Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Predor Šentvid malo takšen in malo drugačen

Strani: 1

anon-44718 sporočil: 2.730
[#7153] 06.10.06 09:24
Odgovori   +    0
Ta zmešnjava bo po dokončanju kombiniranih dvo-tropasovnih tunelov pomenila tudi novo žarišče hudih prometnih nesreč,ali pa zmanjšanje hitrosti v tunelu do te mere, da bo pretočnost spet premajhna...
anon-36874 sporočil: 31
[#7178] 06.10.06 10:09 · odgovor na: anon-44718 (#7153)
Odgovori   +    0
Ne razumem, kje je problem, če je potreben 3 pasovni tunel, saj gre po zemljo in ga ne vidimo.
anon-6504 sporočil: 281
[#7198] 06.10.06 11:05 · odgovor na: anon-36874 (#7178)
Odgovori   +    0

germ wrote:
Ne razumem, kje je problem, če je potreben 3 pasovni tunel, saj gre po zemljo in ga ne vidimo.
 
Prometnice je načeloma dobro načrtovati za obdobje, daljše vsaj od časa gradnje :), pri predoru Šentvid pa kaže, kot da ga načrtujejo kar med gradnjo. Zato lokacijska in gradbena dovoljenja stalno capljajo za dejanskim stanjem gradnje, na koncu pa bomo na slabšem uporabniki.

Strani: 1