Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intervju s sodelavcem avtorjev koncepta blue ocean strategy: Zaplavajte v modri ocean
Strani: 1
sporočil: 34
Menim, da je to spet eno ameriško pogrevanje tople vode. Gotovo bi
se avtorji te ideje veliko lahko naučili od Akrapoviča, Pipistrela
in drugih SLO firm, ki plavajo v blue vesolju, ne samo
oceanu.
Diferenciacija podjetja je možna samo, če vodstvo tako odloči. Si postavi višje in drugačne cilje, "something completely different".
Ne vem, kako lahko npr. Muro, Kolinsko, Alpino, Peko,.. spremeniš v BO podjetje, če pa na slovenski luži komaj plava...
Diferenciacija podjetja je možna samo, če vodstvo tako odloči. Si postavi višje in drugačne cilje, "something completely different".
Ne vem, kako lahko npr. Muro, Kolinsko, Alpino, Peko,.. spremeniš v BO podjetje, če pa na slovenski luži komaj plava...
sporočil: 11
Modri ocean je definitivno pogrevanje tople juhe. Dejstvo pa je
tudi, da mnogi še ne rezmišljajo v tej smeri.
sporočil: 18
V bistvu gre za približno 25 let star koncept, ki ga je lepo
grafično pojasnil Abell (1979). Podjetje ima obstoječi, ciljni in
potencialni trg. Ko pogledaš na trg s treh dimenzij (izdelek,
potreba, ciljne skupine), lahko hitro najdeš "modri ocean" in kot
odlično praviš "modro vesolje".
Navedeni avtorji in strokovnjaki v članku so pač tej ideji dali bolj moderen in "poduhovljen" slog. Je pa dejstvo, da podjetja o tem premalo razpravljajo, oziroma v svojih tržnih strategijah o tem sploh ne razmišljajo. In če jih bo ta seminar vsaj malo podtaknil k temu, bo super. Najpogosteje pa se nič ne zgodi, ker:
- nam že kar vredu gre (dokler je dobiček, imam plačo)
- ker mi delamo "gumijaste škornje" in ne "mobitelov" (le od kod Nokia?)
- ker resnično kreativni in sposobni nimajo časa takšnih zamisli speljat (ja, pač so zasedeni)
Tako da me je ta članek dejansko fasciniral predvsem s stališča nastopajočega. Kako odličen bo šele njegov nastop, kajti takšno samozavest, da nekaj predstaviš skoraj kot "poslovno iznajdbo tisočletja", redko vidiš. :-) Vsekakor smiselno obiskat ta seminar, ker bo verjetno res dodelan. Ampak ne tam spraševat, ali pozna Abell-ovo definicijo trga, staro 25 let. :-)))
Navedeni avtorji in strokovnjaki v članku so pač tej ideji dali bolj moderen in "poduhovljen" slog. Je pa dejstvo, da podjetja o tem premalo razpravljajo, oziroma v svojih tržnih strategijah o tem sploh ne razmišljajo. In če jih bo ta seminar vsaj malo podtaknil k temu, bo super. Najpogosteje pa se nič ne zgodi, ker:
- nam že kar vredu gre (dokler je dobiček, imam plačo)
- ker mi delamo "gumijaste škornje" in ne "mobitelov" (le od kod Nokia?)
- ker resnično kreativni in sposobni nimajo časa takšnih zamisli speljat (ja, pač so zasedeni)
Tako da me je ta članek dejansko fasciniral predvsem s stališča nastopajočega. Kako odličen bo šele njegov nastop, kajti takšno samozavest, da nekaj predstaviš skoraj kot "poslovno iznajdbo tisočletja", redko vidiš. :-) Vsekakor smiselno obiskat ta seminar, ker bo verjetno res dodelan. Ampak ne tam spraševat, ali pozna Abell-ovo definicijo trga, staro 25 let. :-)))
Strani: 1