55 min
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
2 uri
Najbolj brani članki danes
5 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
6 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
8 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
8 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
9 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
10 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
10 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
11 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
11 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
11 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
11 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
12 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
13 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
14 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
14 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
17 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

opavel4 sporočil: 25
OMV bencinska črpalka v Litiji ima npr. sicer samo 4 polnilna mesta za osebne avtomobile ampak vsako polnilno mesto ima vsaj tri priključne cevi (super-95, super-98, dizel) in vsaka takšna naftna cev ima priključno moč cca 20 MW (to je 20.000 kW, da bo lažje primerjati z močjo "super hitre" elektro polnilnico). Torej polnilnih benciskih cevi je tam vsaj 12, pa so še ene za kurilno olje in tovornjake, itd.
To kar sem jaz hotel povedati, da prihodnost elektro polnenja pri množični uporabi elektro avtov nikakor ne bo šla preko nekih super hitrih elektro polnilnic (je nekdo že napisal, da to ni najbolje za baterijo). Elektro avti se bodo množično polnili počasi, preko običajnih 230 V vtičnic, doma, v službi, na javnih parkiriščih. To je dovolj za normalne lokalne potrebe prevozov, na hiro polnjenje bi jaz šel npr. samo v redkem primeru, ko bi se nekje uštel in bi ostal z dokaj prazno baterijo. Potreb sedanjih množičnih turističnih tranzitov pa nikakor ne bo mogoče izpolniti s hitrimi elektro polnjenji na črpalkah, kot jih poznamo danes, ker ne bo mogoče zagotoviti toliko prostora in takšnih ogromnih električnih moči (elektro polnjenja so v vsakem primeru bolj dogotrajna, kot gre to z naftnimi gorivi). Si bo treba pomagati še kar s temi fosilnimi gorivi ali pa, kasneje, z umetno pridobljenimi plini.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2778320

Strani: 1

anon-18898 sporočil: 1.048
Aha ... razumem in se strinjam...lp

Strani: 1