Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenija je dobila prvo ultra hitro e-polnilnico
Strani: 1
sporočil: 219
Zadnja sprememba: anon-8475 06.06.2019 06:10
Najbrž Mercedesa ia Audija niso napolnili s kilovati ampak
kilovatnimi urami?Aha, že razumem, enega so polnili na priključnem mestu z močjo 150kW, drugega pa na mestu z močjo 350kW. Zmedeno napisano.
sporočil: 1.214
sam da nau tko k zadnjič ob Bohinjskem jezeru ..... dve
polnilno-parkini mesti za e-avte, od tega eno zasedeno z vozilom
redarstva.
sporočil: 4.272
[hijena1]Tudi redarji so ljudje:))
sam da nau tko k zadnjič ob Bohinjskem jezeru ..... dve polnilno-parkini mesti za e-avte, od tega eno zasedeno z vozilom redarstva.
sporočil: 296
[hijena1]Če je bil redarsko vozilo električno ne vidim problema!
sam da nau tko k zadnjič ob Bohinjskem jezeru ..... dve polnilno-parkini mesti za e-avte, od tega eno zasedeno z vozilom redarstva.
sporočil: 4.080
[skrabam]Da so ga NApolnili s 150 kilovati, je strokovno res narobe.
Najbrž Mercedesa ia Audija niso napolnili s kilovati ampak kilovatnimi urami?
Aha, že razumem, enega so polnili na priključnem mestu z močjo 150kW, drugega pa na mestu z močjo 350kW. Zmedeno napisano.
V resnici piše, da so ga polnili s 150 kilovati in ne napolnili. To pa je strokovno ok.
Polniš z močjo, napolniš z energijo.
sporočil: 219
Se strinjam. Avtor je članek kasneje popravil, v originalu je bilo
res čudno napisano.
sporočil: 1.214
ja je blo električno. sam matr vola naj ga fila na občini, ne tam
kjer je postavljena turistična infrastruktura. a si že kdaj vidu u
hotelu, da bi sobarce, recepcionisti,.... jedl u isti jedilnci kot
gostje? pa da se je šu bademajstr na bazenu sam mal namočit, k mu
je blo vroče?
sporočil: 1.048
Ha ha ha .. v bistvu polniš z močjo - P, v časovnem obdobju.... kar
predtavlja Energijo W... a n
sporočil: 5.775
Vecina "zalenih": Kaj vi tule utrujate s kw, Mw, A kA. Jaz ZAHTEVAM
da je avto poln v PETIH minutah, pa me popolnoma NIC ne zanima
kako.
"Se boste inzenirji ze kaj spomnili" TM Violeta van der Broom.
"Se boste inzenirji ze kaj spomnili" TM Violeta van der Broom.
sporočil: 4.276
[hijena1]Pa recimo da zdravniki in ostalo osebje zafilajo vsa parkirna mesta pred bolnico.
sam matr vola naj ga fila na občini, ne tam kjer je postavljena turistična infrastruktura. a si že kdaj vidu u hotelu, da bi sobarce, recepcionisti,.... jedl u isti jedilnci kot gostje?
Tega res ni nikjer.
sporočil: 970
[premza]Samo dohtarja praviloma ti rabiš in je tvoj problem kako se boš dostavil do bolnice. Hotel pa živi od tebe in te ne bo videl, če ti ne bo omogočil vsega ugodja, ki ga pričakuješ.
> [hijena1]
> sam matr vola naj ga fila na občini, ne tam kjer je postavljena turistična infrastruktura. a si že kdaj vidu u hotelu, da bi sobarce, recepcionisti,.... jedl u isti jedilnci kot gostje?
Pa recimo da zdravniki in ostalo osebje zafilajo vsa parkirna mesta pred bolnico.
Tega res ni nikjer.
sporočil: 4.276
[bacco979]V normalnem svetu si v bolnici gost podobno kot v hotelu. In bolnica živi od pacientev in od plačil za storitve, ki jih opravi. Razen pri nas, ko je bolnica namenjena zdravnikom, pacienti pa so pač nujno zlo, nekakšen nebodigatreba.
> [premza]
> > [hijena1]
> > sam matr vola naj ga fila na občini, ne tam kjer je postavljena turistična infrastruktura. a si že kdaj vidu u hotelu, da bi sobarce, recepcionisti,.... jedl u isti jedilnci kot gostje?
>
> Pa recimo da zdravniki in ostalo osebje zafilajo vsa parkirna mesta pred bolnico.
> Tega res ni nikjer.
Samo dohtarja praviloma ti rabiš in je tvoj problem kako se boš dostavil do bolnice. Hotel pa živi od tebe in te ne bo videl, če ti ne bo omogočil vsega ugodja, ki ga pričakuješ.
Pred socialističnimi hoteli tudi sobarice vse zaparkirajo. Manj gostov, manj čiščenja :)
sporočil: 4.944
Ob včerajšnjem zagonu so polnili električnega Audija e-tron s 150 kilovati. Prav tako lahko polnijo s 150 kilovati električni mercedes, porsche pa s 350 kilovati.Samo mimogrede: hitra polnjenja, torej ti silni kW moči, uničujejo (pregrešno drago) baterijo in skrajšujejo njeno življensko dobo.
sporočil: 14.456
Gledam in ne vidim nobenega komentarja, ki bi ga na to podal
strokovnjak Teo Bunta (na forumu comteo), ki je tukaj trdil, da so
pomembne počasne e-polnilnice in ne hitre.
oe.finance.si/8947135/
Sicer mi je všeč, da predrago infrastrukturo postavljajo Nemci za Nemce, da se bodo lahko e-vozili na svoje barkanje in golfanje na Jadranu. Zakaj bi to financirali mi...
oe.finance.si/8947135/
Sicer mi je všeč, da predrago infrastrukturo postavljajo Nemci za Nemce, da se bodo lahko e-vozili na svoje barkanje in golfanje na Jadranu. Zakaj bi to financirali mi...
sporočil: 970
[premza]To misliš oni normalni svet, kjer so bolnice zasebne, za svoje storitve pa izstavijo lep račun?
V normalnem svetu si v bolnici gost podobno kot v hotelu. In bolnica živi od pacientev in od plačil za storitve, ki jih opravi. Razen pri nas, ko je bolnica namenjena zdravnikom, pacienti pa so pač nujno zlo, nekakšen nebodigatreba.
Pred socialističnimi hoteli tudi sobarice vse zaparkirajo. Manj gostov, manj čiščenja :)
Mislim da sicer tudi pri nas ni kakih omejitev, da nekdo zgradi privat bolnico in razvaja svoje paciente. Samo pacientov ne vem koliko bo kaj našel.
sporočil: 1.048
moč ki se dobvlja v času je energija v npr kWh in ne tako kot pišeš
kW... verjetno si prilezel iz FDV-ja
sporočil: 4.276
[bacco979]Ja, zavarovalnici, ki ji jaz plačujem zdravstveno zavarovanje.
> [premza]
>
> V normalnem svetu si v bolnici gost podobno kot v hotelu. In bolnica živi od pacientev in od plačil za storitve, ki jih opravi. Razen pri nas, ko je bolnica namenjena zdravnikom, pacienti pa so pač nujno zlo, nekakšen nebodigatreba.
>
> Pred socialističnimi hoteli tudi sobarice vse zaparkirajo. Manj gostov, manj čiščenja :)
To misliš oni normalni svet, kjer so bolnice zasebne, za svoje storitve pa izstavijo lep račun?
Ampak ta del je pri nas podoben. Razlika je v tem, da je pri nas zavarovanje obvezno in pri točno določeni zavarovalnici, zato se vsem za zavarovanca gladko j..e.
Ja, normalni svet ima zdravstvena zavarovanja, pa zavarovalnice, pa bolnice, pa račune.
Mi imamo sicer enako, samo da je pri nas vse obvezno in zato ljudje mislijo, da je zastoj.
sporočil: 25
Zadnja sprememba: opavel4 06.06.2019 18:21
Jaz sem že nekaj let nazaj štopal moje polnjnje 50 l dizla na
lokalni OMV pumpi in napolnil tako dobljenih 500 kWh v 1,5 minute.
Polnilna moč tiste ročke je torej bila kar 20 MW, to je npr. ena
takšna HE na Muri, ki so jo prav zdaj, na zahtevo "ekologov",
nehali umeščati v prostor. Na tisti pumpi je več kot 10 takšnih
ročk, kar pomeni, da ima tista povsem lokalna pumpa priključno moč
polnitve vsaj 200 MW. Tolikšen električen odjem nima zdaj tudi v
zimskih mesecih cela Ljubljana, celotna Slovenija ima konično moč
elektro odjema okrog 2.200 MW. Koliko bencinskih pump je v
Sloveniji in koliko imajo polnilnih mest za bencin/dizel?
Energijske gostote naftnih goriv enostavno ni mogoče niti približno
primerjati z možnostmi shranjevanja elektrike.
sporočil: 5.775
Če bo šlo takole naprej bo EU pozimi zelena - od mraza in daleč za
razvitim svetom, DALEČ....
Nemci so in bodo zaprli 21.000MW kapacitet iz atomskih.
Seveda so tam zelo pogosti hudi potresi in za povrh še tsunamiji, pa je bolje bit siguren. ;))))
Cena elektrike pa v nebo.
Nemci so in bodo zaprli 21.000MW kapacitet iz atomskih.
Seveda so tam zelo pogosti hudi potresi in za povrh še tsunamiji, pa je bolje bit siguren. ;))))
Cena elektrike pa v nebo.
sporočil: 5.775
Glede na to da so/bodo zaprli 21.000 Mw atomskih, bo hitrost
njihovih hitrih polnilnic odvisna od tega, kako hitro bodo vrteli
pedale na stacionarnih kolesih z dinamo.
notrickszone.com/201...-december/
chart showing the measly amount of power that Germany’s more than 40 gigawatts of installed solar electricity capacity actually managed to produce (yellow) in December, 2017
www.energycentral.co...lar-panels
The more common version of the myth is debunked with simple reference to Germany’s official statistics for electricity generation. And what they tell us is quite simple. Germany does not get half of its electricity from solar panels, instead the figure is around ten times lower. Last year only 4.5% of Germany’s gross electricity generation came from solar panels, far short of 50%.
notrickszone.com/201...-december/
chart showing the measly amount of power that Germany’s more than 40 gigawatts of installed solar electricity capacity actually managed to produce (yellow) in December, 2017
www.energycentral.co...lar-panels
The more common version of the myth is debunked with simple reference to Germany’s official statistics for electricity generation. And what they tell us is quite simple. Germany does not get half of its electricity from solar panels, instead the figure is around ten times lower. Last year only 4.5% of Germany’s gross electricity generation came from solar panels, far short of 50%.
sporočil: 1.048
Daj prosim navedi lokacijo, ki ima 10 polnilinih mest z nazivno
močjo 20 MW.....osebno si jo bom šel ogledati...lp
sporočil: 1.214
pravijo, da imajo denar in si to lahko privoščijo. v bistvu ga bojo
pa imel (mogoče) ko bojo druge s tem naredil odvisne in revne.
sporočil: 25
OMV bencinska črpalka v Litiji ima npr. sicer samo 4 polnilna mesta
za osebne avtomobile ampak vsako polnilno mesto ima vsaj tri
priključne cevi (super-95, super-98, dizel) in vsaka takšna naftna
cev ima priključno moč cca 20 MW (to je 20.000 kW, da bo lažje
primerjati z močjo "super hitre" elektro polnilnico). Torej
polnilnih benciskih cevi je tam vsaj 12, pa so še ene za kurilno
olje in tovornjake, itd.
To kar sem jaz hotel povedati, da prihodnost elektro polnenja pri množični uporabi elektro avtov nikakor ne bo šla preko nekih super hitrih elektro polnilnic (je nekdo že napisal, da to ni najbolje za baterijo). Elektro avti se bodo množično polnili počasi, preko običajnih 230 V vtičnic, doma, v službi, na javnih parkiriščih. To je dovolj za normalne lokalne potrebe prevozov, na hiro polnjenje bi jaz šel npr. samo v redkem primeru, ko bi se nekje uštel in bi ostal z dokaj prazno baterijo. Potreb sedanjih množičnih turističnih tranzitov pa nikakor ne bo mogoče izpolniti s hitrimi elektro polnjenji na črpalkah, kot jih poznamo danes, ker ne bo mogoče zagotoviti toliko prostora in takšnih ogromnih električnih moči (elektro polnjenja so v vsakem primeru bolj dogotrajna, kot gre to z naftnimi gorivi). Si bo treba pomagati še kar s temi fosilnimi gorivi ali pa, kasneje, z umetno pridobljenimi plini.
To kar sem jaz hotel povedati, da prihodnost elektro polnenja pri množični uporabi elektro avtov nikakor ne bo šla preko nekih super hitrih elektro polnilnic (je nekdo že napisal, da to ni najbolje za baterijo). Elektro avti se bodo množično polnili počasi, preko običajnih 230 V vtičnic, doma, v službi, na javnih parkiriščih. To je dovolj za normalne lokalne potrebe prevozov, na hiro polnjenje bi jaz šel npr. samo v redkem primeru, ko bi se nekje uštel in bi ostal z dokaj prazno baterijo. Potreb sedanjih množičnih turističnih tranzitov pa nikakor ne bo mogoče izpolniti s hitrimi elektro polnjenji na črpalkah, kot jih poznamo danes, ker ne bo mogoče zagotoviti toliko prostora in takšnih ogromnih električnih moči (elektro polnjenja so v vsakem primeru bolj dogotrajna, kot gre to z naftnimi gorivi). Si bo treba pomagati še kar s temi fosilnimi gorivi ali pa, kasneje, z umetno pridobljenimi plini.
Strani: 1