Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.

Kako pa navdušenci razlagate ravnokar obnovljeno enotirno progo Maribor-Šentilj?
Predvsem proga še NI obnovljena. Obnovljen (skorajda, zaključna dela) je odsek Pesnica-Šentilj. Odsek Maribor-Pesnica je deloma v obnovi, objavljen je razpis za gradnjo novega tunela v Počehovi, viadukt čez Pesniško dolino pa menda še čaka na razpis, saj meni ni nič znanega. Je pa stara proga skozi tunel in nasip "zasilno" obnovljena in bo po novem voznem redu prekategorizirana na željen nivo D4. Se pa mudi, zapora Karavanškega tunela se neizprosno bliža.

Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776512

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..
Ni mi to jasno sploh. Obstaja kak zemljevid slovenskih železnic z prometom po posameznih relacijah, da bi lahko videl, kam zgine ta blazen tok iz Kopra proti Divači, da od Maribora do Gradca tečejo samo še kapljice?

Strani: 1