Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Lenoba je lahko koristna. Dober podjetnik naj bo tudi len.
Strani: 1
sporočil: 10.993
Temu se rece, da je treba znati delegirati, organizirati, vzgajati.
In pri menjavi vodstva opraviti ustrezno primopredajo. Hkrati kaze
na to, koliko lahko pomeni en sam clovek. Ko ga umanjka, gre lahko
vse v franze.
sporočil: 48.253
Kdor je tudi vsaj malo len, bo svojim sodelavkam in sodelavcem zaupal, da nekatere odločitve sprejmejo sami, da sami delajo in da se kdaj pa kdaj tudi »vodijo« sami.Zelo drzi, pa ne samo za podjetja, gre prakticno za vse funkcije, v katerih je clovek odgovoren za delo skupine ljudi. Tudi ce imas oddelek s tremi zaposlenimi, zelo veliko riskiras ce zaposleni ne morejo narediti nic, ko tebe gripa za deset dni polozi v posteljo.
sporočil: 32.017
... Zakaj lenobe? Velikokrat ta naglavni greh pripomore k
uspehu. ...
... ja, in paradoksalno je lenoba pravzaprav glavno gonilo napredka, ker če človek ne bi bil len, si skozi zgodovino z izumi ne bi probal olajšati življenja ...
... ja, in paradoksalno je lenoba pravzaprav glavno gonilo napredka, ker če človek ne bi bil len, si skozi zgodovino z izumi ne bi probal olajšati življenja ...
sporočil: 10.993
Z roboti npr. Lenuhi pa na socialo? To je pa res napredek, za
katerega ima zasluga lenoba. Lenuhi? Pametni se izognejo lenuhom z
inovacijo.
sporočil: 32.017
Zadnja sprememba: najobj 01.02.2019 09:57
[FIN-454644]... ja, zato pa jih je treba na minimalcu ves čas držati v strahu, da ga ne izgubijo ...
Prebrati v Delu na str. 19 clanek: Kapital podjetja so izkljucno zaposleni!!!!
sporočil: 32.017
[FIN-454644]... čuj, če ne razumeš, ne komentiraj ...
Z roboti npr. Lenuhi pa na socialo? To je pa res napredek, za katerega ima zasluga lenoba. Lenuhi? Pametni se izognejo lenuhom z inovacijo.
sporočil: 488
Podjetnik. Majhen podjetnik. 85% zapisanega mojega življenjepisa.
Sem se že približal 70 do 60% tega življenjepisa. Ko pa sem prišel
slučajno pod 50%, je počasi nastajala štala in šlo navzdol ... In
sem se vrnil nazaj na 85%.
In potem razmišljaš, nihaš med rešitvami ... ali vse poslat nekam u ... in prodat ali ostat na teh 85%. Verjetno je rešitev nekje vmes.
Skratka, ni vse tako, kot je Franklu bluzil tisti manager. To verjetno velja za srednje velika in velika podjetja. V majhnih in mikro podjetjih bo vedno gonilna sila lastnik, direktor, črnc, tisti, ki gleda nakup kafe avtomata in zraven prodaja, koordinira, razvija nove ideje ... vse v eni osebi. Ali pa podjetja več ne bo.
In potem razmišljaš, nihaš med rešitvami ... ali vse poslat nekam u ... in prodat ali ostat na teh 85%. Verjetno je rešitev nekje vmes.
Skratka, ni vse tako, kot je Franklu bluzil tisti manager. To verjetno velja za srednje velika in velika podjetja. V majhnih in mikro podjetjih bo vedno gonilna sila lastnik, direktor, črnc, tisti, ki gleda nakup kafe avtomata in zraven prodaja, koordinira, razvija nove ideje ... vse v eni osebi. Ali pa podjetja več ne bo.
sporočil: 273
Malo deziorentiran članek mar ne.
Kako so lahko delali svoje delo, če niso imeli osnovnih informacij okolja. Da je rabil mesece, da se je prekopal skozi je precej počasno. Tako stvar moraš "resetirati/nastaviti" v par tednih.
Drugače pa zo nima veze z lenobo, temveč smotrno organiziranostjo. Pri njej se naloge sustematično rinejo na najnižji nivo, ki jih je še sposoben uspešno opraviti. Zakaj? Zato ker to stane najmanj in zato, da imajo višji nivoji več časa, da jim dodeliš bolj zahtevne naloge.
Toliko na jratko, pa še kaj hi se najdlo, zaupanja pa mora niti vedno ravno prav, ane.
Kako so lahko delali svoje delo, če niso imeli osnovnih informacij okolja. Da je rabil mesece, da se je prekopal skozi je precej počasno. Tako stvar moraš "resetirati/nastaviti" v par tednih.
Drugače pa zo nima veze z lenobo, temveč smotrno organiziranostjo. Pri njej se naloge sustematično rinejo na najnižji nivo, ki jih je še sposoben uspešno opraviti. Zakaj? Zato ker to stane najmanj in zato, da imajo višji nivoji več časa, da jim dodeliš bolj zahtevne naloge.
Toliko na jratko, pa še kaj hi se najdlo, zaupanja pa mora niti vedno ravno prav, ane.
sporočil: 13.631
[1126DXSXU]Res je in do tega lahko prideš z malo lenobe. Lenoba je super motivacija za vpeljavo organizacijskih izboljsav.
Drugače pa zo nima veze z lenobo, temveč smotrno organiziranostjo.
Eni temu recejo optimizacija, drugi digitalizacija, tretji...
Tudi lenobo lahko poimenujemo drugače, recimo "izogibanje dolgočasnim rutinskim opravilom".
Jaz imam recimo hudo motivacijo, da ekipa razume, kaj delamo in da imajo na voljo vse potrebne resurse - ce oni funkcionirajo, lahko jaz igram tenis.
Lenoba pripelje do izboljšav. Zal moras prej nekaj kilometrine imet. Vcasih se mi je ful fajn zdel, ce sem veliko delal, sem se sam sebi zdel ful koristen. Mladost ludost :)
sporočil: 48.253
[]Potem je prav da si zaposleni nabavijo polico za zivljensko zavarovanje, vezano na zivljenje lastnika. Pa dnevno odskodnino v primeru, da lastnika gripa.
Podjetnik. Majhen podjetnik. 85% zapisanega mojega življenjepisa. Sem se že približal 70 do 60% tega življenjepisa. Ko pa sem prišel slučajno pod 50%, je počasi nastajala štala in šlo navzdol ... In sem se vrnil nazaj na 85%.
In potem razmišljaš, nihaš med rešitvami ... ali vse poslat nekam u ... in prodat ali ostat na teh 85%. Verjetno je rešitev nekje vmes.
Skratka, ni vse tako, kot je Franklu bluzil tisti manager. To verjetno velja za srednje velika in velika podjetja. V majhnih in mikro podjetjih bo vedno gonilna sila lastnik, direktor, črnc, tisti, ki gleda nakup kafe avtomata in zraven prodaja, koordinira, razvija nove ideje ... vse v eni osebi. Ali pa podjetja več ne bo.
sporočil: 13.631
[bc123a]Težko je seveda pavšalno govorit, ampak ta opisani problem je pogost v majhnih firmah z majhno dodano vrednostjo. Tam so roke, ne samo glava, lastnika potrebne. In je res problem.
Potem je prav da si zaposleni nabavijo polico za zivljensko zavarovanje, vezano na zivljenje lastnika. Pa dnevno odskodnino v primeru, da lastnika gripa.
Ce se to dogaja v podjetjih z višjo dodano vrednostjo, so razlogi za močno vpletenost lastnika v procese pogosto pohlep, škrtost, managerska nesposobnost, samo poveličevanje,...
Imaš pa specifične dejavnosti, recimo gostinstvo, kjer je gazda-rica lahko duša storitve in je veliko primerov, kjer gre brez njega/nje navzdol.
sporočil: 10.993
Prebrati v sobotni prilogi intervju z ustanoviteljem booking.com.
Gre za razliko med majhnimi in hitro rastocimi velikimi podjetji. V
majhnem, zacetnem je nujno, da se lastnik/direktor posveti celoti
in detajlom, ko podjetje raste, pa so potrebne specializacije in
delegiranje. Ko smo ze pri gostinstvu: bife lahko vodi lastnik/ca
natakar/ica. Restavracija je pa druga zgodba: nabavni, kuhar,
cistilka, natakar...
sporočil: 10.993
Poudarek je na kilometrini. Da mlad clovek lahko konkurira
starejsemu, mora nekaj zganckov pojest. Z izkusnjami in
pridobljenim znanjem zlahka in mimogrede naredis to, cesar mlad in
neizkusen tezko prigara. Razen, kadar gre za prebliske, ki jih
lahko imajo mladi vec kot stari, kjer se procesi upocasnijo i
bioloskih razlogov.
sporočil: 48.253
[Gustl]Prakticno danes smo dobili primer...
> [bc123a]
>
> Potem je prav da si zaposleni nabavijo polico za zivljensko zavarovanje, vezano na zivljenje lastnika. Pa dnevno odskodnino v primeru, da lastnika gripa.
Težko je seveda pavšalno govorit, ampak ta opisani problem je pogost v majhnih firmah z majhno dodano vrednostjo. Tam so roke, ne samo glava, lastnika potrebne. In je res problem.
Ce se to dogaja v podjetjih z višjo dodano vrednostjo, so razlogi za močno vpletenost lastnika v procese pogosto pohlep, škrtost, managerska nesposobnost, samo poveličevanje,...
live.finance.si/8944...-za-dostop
Strani: 1