Zasebnost
6 min
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico
21 min
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
60 min
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi
1 ura
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
2 uri
Kako postati izvoznik leta 2024
2 uri
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
2 uri
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
2 uri
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 1
3 ure
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
3 ure
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 3
4 ure
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
4 ure
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
5 ur
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
5 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
6 ur
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
6 ur
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
7 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
7 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.066
[#2751660] 08.01.19 08:28
Odgovori   +    0
Ideja je že enkaj časa prisotna, izpeljava pa zahteva kar nekaj napora in denarja. Je pa jasno, da se bo šlo v to smer.

S tem se dela osnovo tudi za pravo transnacionalno EU, tudi v energetskem smislu. Po domače, glede na to, da na eni strani EU sije sonce in fotovoltaika (idr.) dela s polno paro, na drugi strani EU pa pomanjkanje elektrike zaradi različnih razlogov, potem se obeta plačljivi "e-aid" s strani transnac. providerja, dobavljivo hitro.

Primarna zaloga, disperzirana pri nekaj mio ljudeh in z obetom odbitka stroškov na mesečnem računu. Logično.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2751662] 08.01.19 08:39 · odgovor na: FIN-379669 (#2751660)
Odgovori   +    4
[]
Ideja je že enkaj časa prisotna, izpeljava pa zahteva kar nekaj napora in denarja. Je pa jasno, da se bo šlo v to smer.

S tem se dela osnovo tudi za pravo transnacionalno EU, tudi v energetskem smislu. Po domače, glede na to, da na eni strani EU sije sonce in fotovoltaika (idr.) dela s polno paro, na drugi strani EU pa pomanjkanje elektrike zaradi različnih razlogov, potem se obeta plačljivi "e-aid" s strani transnac. providerja, dobavljivo hitro.

Primarna zaloga, disperzirana pri nekaj mio ljudeh in z obetom odbitka stroškov na mesečnem računu. Logično.
Eni ste precej za hece.
anon-202165 sporočil: 970
[#2751666] 08.01.19 08:55 · odgovor na: 0513ANITO (#2751662)
Odgovori   +    11
Sploh ne... imaš virtualno baterijo, ki potem distribuira virtualno elektriko :)

Podobno kot oni sovjetski prototip online shopa... blago si naročil po telefonu, dostava je bila pa po televiziji.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2751676] 08.01.19 09:37 · odgovor na: FIN-379669 (#2751660)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: BorutHocevar 08.01.2019 09:40
[]
Primarna zaloga, disperzirana pri nekaj mio ljudeh in z obetom odbitka stroškov na mesečnem računu. Logično.
Ja. Po drugi strani pa to pomeni, da so klasični proizvajalci dobili tekmeca na segmentu trga, na katerem ga doslej niso imeli. Ta segment sicer ni zelo velik, je pa regulatorno zahteven, razlagajo pri Sonnenu (linki v članku).
anon-297279 sporočil: 75
[#2751681] 08.01.19 10:16
Odgovori   +    0
Ideja množica povezanih manjših baterij ima velik potencial. Z predvideno elektrifikacijo prometa se bo na trgu našla množica sekond hand baterij- ali iz vozil uničenih v prometnih nesrečah, ali iz zamenjanih baterij zaradi padca kapaciteta. Če bo npr. 100 kWh bateriji padla kapaciteta za 30% bo za promet manj primerna, v stanovanjski hiši pa bo še vedno lahko hranila za 3-7 dni energije za vse električne porabnike. Če pa bo takšna baterija ob tem lahko še dodatno znižala mesečne stroške bo pa še toliko bolj zanimiva.
kzupanc sporočil: 10.523
[#2751885] 09.01.19 08:45 · odgovor na: anon-202165 (#2751666)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Sploh ne... imaš virtualno baterijo, ki potem distribuira virtualno elektriko :)

Podobno kot oni sovjetski prototip online shopa... blago si naročil po telefonu, dostava je bila pa po televiziji.
Ta zamisle z virtualno baterijo je neskončno bolj smiselna in racionalna kot vse kriptovalute skupaj. Nekateri, ki poznajo samo zaslone in neskončne vrstice programske kode, nimajo stika z realnim svetom. Kot oni kvantni ali kakšni že fizolofi (fizikalni filozofi), ki sanjajo o vzporednih vesoljih, strunah, nekih mačkah iz kvantnega sveta ipd. Lepo je imeti vpogled v vse sfere, za konkreten primer pa združiti čimveč znanja iz vseh relevantnih področij. In virtualna baterija, kolikor berem, je to naredila.
:)
pklada sporočil: 585
[#2751899] 09.01.19 09:31 · odgovor na: BorutHocevar (#2751676)
Odgovori   +    0
[hocevarb]
> []
> Primarna zaloga, disperzirana pri nekaj mio ljudeh in z obetom odbitka stroškov na mesečnem računu. Logično.

Ja. Po drugi strani pa to pomeni, da so klasični proizvajalci dobili tekmeca na segmentu trga, na katerem ga doslej niso imeli. Ta segment sicer ni zelo velik, je pa regulatorno zahteven, razlagajo pri Sonnenu (linki v članku).
Klasični proizvajalci še dolgo ne bodo imeli tekmeca, ker je potrebno:
1. Najprej prepričati veliko množico privatnih gospodinjstev, da si inštalira baterijo, ki je zelo zelo draga in ima omejeno življensko dobo.
2. Zavojevati je potrebno nahajališča redki zemelj. Smo namreč na začetku obdobja ˝hladne vojne za nadzor nad preostalimi viri surovin˝, ki jih skriva naša Zemlja.

Eni ste res za hece.

Strani: 1