1 ura
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
1 ura
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
1 ura
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
1 ura
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
1 ura
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
7 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
12 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
14 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
14 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
15 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
16 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
17 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
17 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
17 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
17 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[bacco979]
No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.
Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.
Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2750004

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
[FrRoSt]
> [bacco979]
> No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.

Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Trenutno lahko kupiš na SLO trgu in se voziš s koreto od par 100 eur naprej brez kakih posebnih omejitev. Kaj je tukaj elitističnega?

> Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.

Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))
Javni promet v takšni obliki kot je sedaj lahko v Sloveniji samo še umre. Pa ne mislim zdaj tega, da bi moral vozit bus v vsake rovte na pol ure. Mi še mestnega prometa v glavnem mestu ne znamo urediti tako, da bi bil približno sprejemljiv vsaj za Ljubljančane. Avtobus iz Vižmarij do Letališke rabi eno uro. Avto pa 15 minut.

Strani: 1