Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rename sporočil: 12.129
[samohladnik]
Sam se večkrat sprašujem ali je uporaba npr. vibra ali skypa preveč cenena za resnega poslovneža in kaže na skopuškost?

Sam zato tujce iz EU raje pokličem na navedeno tel. številko kot pa da bi najprej poslal e-mail v smislu, sorry, ali imate mogoče viber, skype ali kaj takega?!

Meni osebno je zato ta uredba EU všeč, ker se operaterji zdaj pri zaračunavanju neupravičeno sklicujejo na nekakšno "mednarodno" telefonijo, v resnici pa gre za enotni EU trg.

Treba bi bilo celo uzakoniti EU telefonijo v okviru zakupljenih količin v paketu, brez dolplačil (kot pri roamingu). Če se operaterjem zdi, da je cena paketov potem prenizka, naj jo pač povišajo oz. naj pač tudi tu konkurenca naredi svoje = postavi tržno ceno.
Moje izkušnje so drugačne.... kar sami pokličejo po skypu.
Tudi Viber sem začel uporabljati zaradi ene od strank, potem pa so me našli še drugi...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2742458

Strani: 1

Gustl sporočil: 12.882
Jaz pa sploh ne dajem nikomur telefonske stevilke oz ce ze, za potrebe chat kanalov.

Zmenim se za način komunikacije, na voljo mail, WhatsApp, Viber, Skype (for Businesses), Telegram, Hangouts, FB messenger, Slack.

Pa se telefon je skoz na mute, tako da nenapovedan klic bo praviloma zgrešen in ce ne poznam cifre, praviloma ne poklicem nazaj. Večina klicev je tako napovedanih in v koledarju.

Tako imajo mojo pozornost, ko je dogovorjena, ne pa takrat, ko se jim zazdi. In jaz se obnasam enako do ostalih, nic nenapovedanih klicev, najprej sporocilo "ali se lahko slisiva".

Razumem, da ne more tako vsak in v vsakem poslu.

Ampak...

Klinc, samo zato, ker mobilna tehnologija omogoca prekinjanje nase pozornosti, se ne pomeni, da moramo to sprejeti.

Strani: 1