Zasebnost
27 min
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi
43 min
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
1 ura
Kako postati izvoznik leta 2024
1 ura
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
2 uri
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
2 uri
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 1
2 uri
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
2 uri
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 2
3 ure
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
4 ure
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
4 ure
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
5 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
5 ur
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
5 ur
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
6 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
6 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)
10 ur
Katere slovenske delnice ima v portfelju Norveški pokojninski sklad
10 ur
Kam vse je do zdaj šlo 465 milijonov evrov za okrevanje

Strani: 1

amaroki sporočil: 192
[#2734666] 20.09.18 15:48
Odgovori   +    3
Tam bi morali že zdavnaj narediti 3.pas, ne pa da tvitajo budalaštine
klemenstp sporočil: 2.568
[#2734671] 20.09.18 15:57 · odgovor na: amaroki (#2734666)
Odgovori   +    0
[amaroki]
Tam bi morali že zdavnaj narediti 3.pas, ne pa da tvitajo budalaštine
Folk pa še vedno bremza in vozi 100km/h, danes zjutraj je tam spet vse stalo proti Ljubljani, cca 3 km kolone.
murje sporočil: 5.120
[#2734675] 20.09.18 16:13
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 20.09.2018 16:22
VARIACIJE

Včeraj zjutraj okoli 8 ure je prav tam vse stalo, kar naenkrat, nenapovedano, nihče ni nikogar nič opozoril, pomislil sem da je kakšna nesreča, toda do Ljubljane nič takega. Bolj problematično kot to, so nepretrgane kolone tovornjakov, saj bi morali namesto protihrupnih ograj naredili prepotrebni tretji pas. Na določenih mestih med Uncem in Postojno in obratno, bi lahko z malo bolj pametnim projektiranjem in načrtovanjem, tam praktično imeli že tretji pas. Poglejte na tej relaciji koliko je praznega prostora ostaja na obeh straneh avtocestnih pasov, da ne govorimo ob izogibovalnih pasovih, saj se tukaj zelo težko dve vozili vozita vštric, ker je prehitevalni pas miniaturen in kritično preozek. Kritična točka pa so mnogo prenizko montirane odbojne ograje, saj ni čudno, da ob nesreči tovornjaka, le-ta konča na drugi nesprotni strani avtoceste. Vsak tisti, ki je šel kdaj v Trst si lahko tam pogleda, kako se takšnim rečem streže, pa je posledično tudi takšnih tragičnih nesreč veliko manj.
Nekoč je obstajal predsednik vlade Stane Kavčič, ki je tvegal tudi svojo kariero, da bi dogradili pred 46 leti prvo avtocesto pri nas Postojna Vrhnika, pa poglejte kakšno stanje in upravljalce imamo danes.

SAJ NI RES, PA JE!

Imate enkratno priložnost, da se vam zgodovina nasmehne, lahko pa se tudi razjoče nad vami.
Stane Kavčič, Dnevnik in Spomini, 1988, str.625
philips sporočil: 6.715
[#2734678] 20.09.18 16:22 · odgovor na: murje (#2734675)
Odgovori   +    2
[murje]
VARIACIJE

Včeraj zjutraj okoli 8 ure je prav tam vse stalo, kar naenkrat, nenapovedano, nihče ni nikogar nič opozoril, pomislil sem da je kakšna nesreča, toda do Ljubljane nič takega. Bolj problematično kot to, so nepretrgane kolone tovornjakov, namesto, da bi namesto protihrupnih ograj naredili prepotrebni tretji pas. Na določenih mestih med Uncem in Postojno in obratno, bi lahko z malo bolj pametnim projektiranjem in načrtovanjem, tam že praktično imeli že tretji pas. Poglejte na tej relaciji koliko je praznega prostora ostaja na obeh straneh avtocestnih pasov, da ne govorimo ob izogibovalnih pasovih, saj se tukaj zelo težko dve vozili vozita vštric, ker je prehitevalni pas miniaturen in kritično preozek. Nekoč je obstajal predsednik vlade Stane Kavčič, ki je tvegal svojo kariero, da bi dogradili pred 46 leti prvo avtocesto pri nas Postojna Vrhnika, pa poglejte kakšno stanje in upravljalce imamo danes.

SAJ NI RES, PA JE!

Imate enkratno priložnost, da se vam zgodovina nasmehne, lahko pa se tudi razjoče nad vami.
Stane Kavčič, Dnevnik in Spomini, 1988, str.625
Ja, če bi komunisti vodili to državo bi bil red. Zato pa si nekateri tolko želijo JJ za predsednika vlade :)

Strani: 1