Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Furs spet nad normirance: tokrat so na udaru IT-podjetja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kaj Ustavno sodišče ne more ustaviti tega preganjanja? Pri
opredelitvi za kakšno razmerje med npr. espejem kot izvajalcem del
in podjetjem kot naročnikom del, sploh ni odločilna volja obeh
strank, torej espeja izvajalca del in podjetja naročnika del,
odločilna je volja inšpektorja. Ustava v 74. členu določa, da je
gospodarska pobuda svobodna in zakon določa pogoje za ustanavljanje
gospodarskih organizacij. Torej, oseba ima temeljno ustavno pravico
ustanoviti espe, ker želi preko te »ustavne« gospodarske
organizacije uresničevati svojo podjetniško pobudo, ki jo delovni
inšpektor lahko s sklepom preprosto prepreči, pravzaprav s sklepom
povzroči izbris espeja iz poslovnega registra. Kaj ni to kršitev
temeljnih ustavnih pravic državljanov in podjetnikov, ki želijo
delati v lastnem podjetju? Ustava nič ne določa kaj morajo delati
in s kom...A ni čas za ustavno presojo tega zakona, ki bi jo lahko
sprožila npr. obrtna zbornica? Zakaj podjetniške zbornice niso že
dale pobudo za oceno ustavnosti?
sporočil: 326
Finance, zelo boste pomagali ob tem "povsem zelo verjetno oz. kar
sigurno" napačnem pristopu/razmišljanju, če boste postregli z
naslednjimi podatki (vam morajo biti enostavno dosegljivi in tudi
čas imate za pridobit jih), če jih že FURS ne more
zagotoviti.
(za zadnja tri leta, 2015-2017)
Koliko je sp/norm_sp?
Koliko prihodkov so ustvarili sp/norm_sp?
Koliko dav iz dej (€/%) so plačali sp/norm_sp (t.j., 4%)?
Koliko prispevkov je placanih za sp/norm_sp (povpr.)?
Koliko je ljudi na minimalcih in koliko prispevkov (povpr.) je plačanih za njih?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za sp/norm_sp?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za zaposlene minimalce, oz. najbolj ranljive?
Kakšna je povpr. stopnja davka iz dobička v prihodkih, ki ga plačajo mikro podjetja (0-5) zaposlenih?
Boste ugotovili:
- da normiranci s 4% verjetno niti niso tako slabo donosni za FURS,
- da so normiranci tako ali drugače "servajverji" - ne jih omejevati (zgornje št. bodo pokazale, da ni nekih gromozanskih izgub države temveč predvem plusi), ki se ne sprijaznijo, s položajem "žrtve"/"socialcev" in iščejo svoje mesto pod soncem; pustite sistem delovati 5 let in potem ponovite zgornjo mini analizo in
- da edino kar mora drzava (prek furs) poskrbeti (če res normiranci predstavljajo prihodnje starostnike-reveže), da pokojnine normirancev ne bodo slabse kot bodo pokojnine ljudi na zavodu, ljudi z minimalci celo zivljenje
=> torej prispevki normirancev morajo presegat prispevke prvih (t.j, minimalce ali kasneje povprečje) za npr., 20%; tako so normiranci tudi vlečni konji; kontinuirana rast (% je lahko tudi orodje za spodbujanje dodatnega pokojninskega zavarovanja).
Osnovni namen normirancev : prihranek pri opuščanju birokracije in nekaterih podpornih storitev (npr., računovodstvo, ajpes, ...).
Ni osnovni namen normirancev : zniževanje vplačil osebnih prispevkov.
p.s., popoldanski s.p., pa že če so kot "nekaj za zraven", brez zadostnega vpogleda sicer ne vem zakaj, ker imajo torej manj stroškov (npr., ni prispevkov) ali ne predstavljajo "vira preživetja", naj imajo efektivno obdavčitev 8% prihodkov, bolje, ali znižan prag izstopa iz sistema normirancev (npr., 25K€), slabše.
Inšektorji, katerih delo mora biti cenjeno, pa naj se usmerijo v aktivnosti z višjo dodano vrednostjo za državo in slo narod (bi podal predloge, vendar potem je pa že svetovanje in bi moral nekomu izstaviti fakturo :) ).
(za zadnja tri leta, 2015-2017)
Koliko je sp/norm_sp?
Koliko prihodkov so ustvarili sp/norm_sp?
Koliko dav iz dej (€/%) so plačali sp/norm_sp (t.j., 4%)?
Koliko prispevkov je placanih za sp/norm_sp (povpr.)?
Koliko je ljudi na minimalcih in koliko prispevkov (povpr.) je plačanih za njih?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za sp/norm_sp?
Kakšna pokojnina se kaže iz podatkov za zaposlene minimalce, oz. najbolj ranljive?
Kakšna je povpr. stopnja davka iz dobička v prihodkih, ki ga plačajo mikro podjetja (0-5) zaposlenih?
Boste ugotovili:
- da normiranci s 4% verjetno niti niso tako slabo donosni za FURS,
- da so normiranci tako ali drugače "servajverji" - ne jih omejevati (zgornje št. bodo pokazale, da ni nekih gromozanskih izgub države temveč predvem plusi), ki se ne sprijaznijo, s položajem "žrtve"/"socialcev" in iščejo svoje mesto pod soncem; pustite sistem delovati 5 let in potem ponovite zgornjo mini analizo in
- da edino kar mora drzava (prek furs) poskrbeti (če res normiranci predstavljajo prihodnje starostnike-reveže), da pokojnine normirancev ne bodo slabse kot bodo pokojnine ljudi na zavodu, ljudi z minimalci celo zivljenje
=> torej prispevki normirancev morajo presegat prispevke prvih (t.j, minimalce ali kasneje povprečje) za npr., 20%; tako so normiranci tudi vlečni konji; kontinuirana rast (% je lahko tudi orodje za spodbujanje dodatnega pokojninskega zavarovanja).
Osnovni namen normirancev : prihranek pri opuščanju birokracije in nekaterih podpornih storitev (npr., računovodstvo, ajpes, ...).
Ni osnovni namen normirancev : zniževanje vplačil osebnih prispevkov.
p.s., popoldanski s.p., pa že če so kot "nekaj za zraven", brez zadostnega vpogleda sicer ne vem zakaj, ker imajo torej manj stroškov (npr., ni prispevkov) ali ne predstavljajo "vira preživetja", naj imajo efektivno obdavčitev 8% prihodkov, bolje, ali znižan prag izstopa iz sistema normirancev (npr., 25K€), slabše.
Inšektorji, katerih delo mora biti cenjeno, pa naj se usmerijo v aktivnosti z višjo dodano vrednostjo za državo in slo narod (bi podal predloge, vendar potem je pa že svetovanje in bi moral nekomu izstaviti fakturo :) ).
Strani: 1