3 ure
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
3 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
7 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
7 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
8 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
8 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
9 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
11 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
12 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
12 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
12 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
12 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
13 ur
Utrip iz Gornje Radgone
15 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
16 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
16 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
20 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kdo je v resnici uničil Cimos?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-200699 sporočil: 2.054
[Glavni forum] Tema: Kdo je v resnici uničil Cimos?
[#2641497] 21.02.17 07:38 · odgovor na: supernova (#2641467)
Odgovori   +    29
....Pozabljate, da je bil Cimos na dnu že leta 1996, ko je Citroen prekinil pogodbo in je Cimos ostal brez naročil. Krašovec je tedaj dvignil Cimos in ga uvrstil med največjih 500 srednje evropskih podjetij. Skoraj iz nič je Cimos dosegel v desetih letih 500.000.000€ prodaje, do leta 2013 pa skupaj več kot 4 milijarde €. Ker lastniki niso zagotavljali dodatnega kapitala...

Očitno si tiz drugega planeta, ah ne tipično slovensko. Lastniki v firmah niso zato da bodo plačevali traparije, ki jih dela firma in njih voditelji, ampak za to da bodo zaslužili. Ker nam Slovencem to ni jasno se nam tudi dogajajo CIMOSi, Mure, Polzele, Sladkogorske... seznam je dolg, dolgotrajen in drag. Količina denarja, ki smo ga zmetali v ta brezna brez dna, bi zagotovila vsem tistim zaposlenim, ki so ostali brez vsega, lagodno življenje do konca dni, brez socialne podpore. Res pa je, da se potem na raznih shodih in soočanjih nihče ne bi mogel hvaliti, kaj je dobrega naredil, pa tudi oni koritniki, ki so ob takih priložnostih povsod zraven, ne bi nič dobili.

Problem naših kvazi uspešnih podjetij je v tem, da očitno večina ljudi misli, da se posel da delati brez lastnega denarja in da lahko zapraviš več kot imaš. Kar vprašajte, tiste res dobre lastnike in managerje, zakaj ne moreš vse delati s posojili, no in ne nazadnje, teh lastnikov in managerjev ne boste našli na kakih televizijah, združenju managr, podeljevanju izmišljenih nagrad, oni pač delajo in živijo od svojega denarja.