Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pa kaj, če nimamo pojma, kako bomo drugi tir sploh plačali, a ne?!
Strani: 1
sporočil: 30.415
Stavek »40 jurjev, pa ocenim, kok'r hoč'te« velja tudi za oceno
stroškov gradnje 2. tira, veljal je za Teš 6, Stožice, projekte v
zdravstvu...in zanimivo, nikomur nič, denar razdelijo, psi lajejo
in karavana gre naprej. Po sistemu »40 jurjev, pa ocenim, kok'r
hoč'te« so ugotovili, da 2. tir stane 1,4 milijarde in zanimivo ni
nikjer zaslediti pobud za ponovno vrednotenje projekta, kaj nas še
bolj prepričuje, da se ga da izgraditi za razumnih 700 milijonov,
vse ostalo so korupcijski bonusi tistih, ki vsiljujejo tir.
Zanimivo, da bi npr. Kitajci izvedli projekt za npr. 500 milijonov,
zagovorniki 2. tira ne kažejo velikega zanimanja. Imamo občutek, da
jih 700 milijonov za gradnjo tira ne zanima prav veliko, tudi če ga
ne izgradimo, pomembnih je drugih 700 milijonov, ki jih bodo
razdelili po ključu »40 jurjev, pa ocenim, kok'r hoč'te«.
sporočil: 826
Kako, nimamo pojma kako bomo drugi tir plačali?
Minister je jasno oznanil:
Minister je jasno oznanil:
Drugi tir naj bi poleg sredstev CEF financirali s pomočjo zasebnega partnerja, pravi Gašperšič. Če ga ne najdemo, ga bomo financirali z zadolževanjem ali iz proračuna.Finančna konstrukcija je vsekakor zaprta, milijarda gor ali dol ni bistvena. Imamo še dovolj zdravih Zidarjev.
sporočil: 194
Če smo toliko miljard zmetali v banko, da lahko mirno naprej
polnijo žepe, bomo z lahkoto dal to miljardo za drugi tir.Na koncu
bo vsaj nekaj videt, ker pri bankah ne vidiš nič!
sporočil: 155
Okrog drugega tira je en sam velik halo! To je reakcija nekoga, ki
so ga že prevečkrat peljali žejnega čez vodo, zdaj pa se z
nezaupanjem drži za denarnico. Prav je tako! Toda pri drugem tiru
ni vprašanje: je smiselno graditi ali ne. Vprašanje se glasi: Zakaj
šele zdaj in zakaj za takšno ceno? In pa: Od kod denar in koliko
drugega tira si ta država pri svojih financah sploh še lahko
privošči? Dejstvo je namreč, da je slovenski del južne železnice
danes še vedno to, kar je vedno bil: avstro-ogrska južna železnica,
projektirana za parne lokomotive z veliko manjšo osno obremenitvijo
od sodobnih vlakovnih kompozicij.
P.S. Še en drugi tir bo treba graditi na progi Maribor-Šentilj. Tam je sicer že bil, a so ga komunisti po vojni 'odšraufali', ko so se odločili 'odklopiti' od zahodnega razrednega sovražnika. Te tračnice so zdaj nekje v osrednji Srbiji ali v Albaniji. (Predlog za zanimivo fotoreportažo, ko se bodo ponovno spravili položiti tračnice tja, kjer so že bile.)
P.P.S. Po teh in onih drugih tirih bo treba paziti, da ne bodo odgovorni zmetali preveč denarja še v obnovo proge LJ-Zidani most-Celje, ker bi bili stroški gradnje nove hitre proge čez Trojane (ob avtocesti) manjši od celovite obnove te avstro-ogrske proge z vsemi njenimi ovinki in previsnimi stenami. To bo aktualno čez 10-20 let. Pa saj to že veste, mar ne?
P.S. Še en drugi tir bo treba graditi na progi Maribor-Šentilj. Tam je sicer že bil, a so ga komunisti po vojni 'odšraufali', ko so se odločili 'odklopiti' od zahodnega razrednega sovražnika. Te tračnice so zdaj nekje v osrednji Srbiji ali v Albaniji. (Predlog za zanimivo fotoreportažo, ko se bodo ponovno spravili položiti tračnice tja, kjer so že bile.)
P.P.S. Po teh in onih drugih tirih bo treba paziti, da ne bodo odgovorni zmetali preveč denarja še v obnovo proge LJ-Zidani most-Celje, ker bi bili stroški gradnje nove hitre proge čez Trojane (ob avtocesti) manjši od celovite obnove te avstro-ogrske proge z vsemi njenimi ovinki in previsnimi stenami. To bo aktualno čez 10-20 let. Pa saj to že veste, mar ne?
sporočil: 6
čas vnosa: 12.02.15 13:04
Podcenjevalno in nonšalantno obnašanje če že ne kaj drugega....
Strani: 1