Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Minister Gašperšič na prepihu?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Odšla baba s kolači. Če minister Gašperšič uspe
preprečiti gradnjo te lobistične norije od drugega tira, si zasluži
kolajno. Drugi tir je preteklost. Vlak je odšel mimo. Zakaj? Ne
najbolj pametne Drnovškove vlade niso spoznale pomembnost drugega
tira in ker je ta priložnost šla mimo, so naslednjih 10 let pametne
vlade prelagale izgradnjo danes ekonomsko neupravičenega drugega
tira in upajmo, da ga bo tudi Cerarjeva preložila na »boljše« čase
oz. naj ga izgradi zasebni investitor, ki dobi Slovenske železnice
v koncesijo za 100 let. Seveda, zasebni investitor bi moral
posodobiti tudi tire do madžarske meje z dodatnimi 15 milijardami
(ocena). Žal, tuji investitorji niso norci, tudi bodoči kupci Luke,
ki bo kmalu zamenjala lastnika, želijo le čim prej odpeljati tovor
iz Luke in jim je jasno, da je njihova prioriteta proga proti Trstu
in povezava na že izgrajene (ali v gradnji) evropske koridorje.
Moramo si biti na jasnem, projekt 2. Tir Divača - Koper je mogoče
bil prioriteta pred 15 leti, danes je le zamujena priložnost in
spomin na neumne poteze Drnovškovih vlad.
sporočil: 826
[FIN-311684]Menda drugi tir potrebujemo šele čez 30 do 40 let, ker bo takrat pričel voziti muzejski vlak.
Moramo si biti na jasnem, projekt 2. Tir Divača - Koper je mogoče bil prioriteta pred 15 leti, danes je le zamujena priložnost in spomin na neumne poteze Drnovškovih vlad.
sporočil: 4
Saj drugi tir ne potrebujemo. Še vedno se bomo iz LJ do Kp vozili 3
ure. Tudi Luka ne bo več povečevala svojih zmogljivosti pretovora,
ker to ni "potrebno" za ljubljanske politike, ki imajo itak polne
riti.
In na koncu koncev zakaj pa bi pustili denar v Bruslju in ta denar bi nato dobili IT ali HR ter AV za gradnjo svojih železnic, ki bi še tako bolj potisnili SŽ v parno dobo železnic.
Drugi tir je projekt, ki se bo delal par let in za bodoče generacije.
In na koncu koncev zakaj pa bi pustili denar v Bruslju in ta denar bi nato dobili IT ali HR ter AV za gradnjo svojih železnic, ki bi še tako bolj potisnili SŽ v parno dobo železnic.
Drugi tir je projekt, ki se bo delal par let in za bodoče generacije.
sporočil: 10.704
Minister Gašperšič je neprimerna oseba za ta položaj. To je pokazal
že na zaslišanju, ko je kat tjavendan trobezljal, da ni treba
dokončati Phyrnske avtoceste zaradi nekaj Nemcev sredi poletja, pa
da ne rabimo 3.osi in 2.tira Koper-Divača. Ni pa ponudil
alternativnih rešitev za hiter, zmogljiv in sodoben železniški
potniški in tovorni promet, za hitro povezavo Koroške in Bele
krajine z ostalo Slovenijo, za avtocestni prevoz tistih sitnih
Nemcev na relaciji Dunaj-Zagreb, za normalno prevoznost zaprtih in
polodprtih mostov in viaduktov. Ne samo, da ga je treba zdaj
zamenjati; zamenjati je treba vse poslance, ki so ga podprli kljub
dokazani nesposobnosti na zaslišanju.
sporočil: 1.741
Članek je zelo dobro zadel bistvo problema na prometnem
ministrstvu. Gašperšič je tipični državni aparatčik, ki v življenju
ni še nič konkretnega naredil ampak se je le valjal po dobro
plačanih uradniških službah! Njegova mantra je predvsem dokazovanje
kaj se ne da, kako je vse brez veze, kako je vse predrago, kako je
vse neekonomsko in kako ni denarja - vse razen dobro plačanih
uradniških mest brez konkretnih nalog. Veliko oporo pri tovrstnih
usmeritvah ima pri sedanjem direktorju DRI-ja, ki je Pahorjev kader
in ki tudi ni v življenju še nič naredil! Obdala sta se s kadri in
inštitucijami,ki delajo predvsem v smeri, da ne bi bilo potrebno
izvajati projektov - to je namreč težko, odgovorno in pokažejo se
napake! Najlažje pa je dobro služiti z analizami in študijami. Tudi
projektivno podjetje že desetletja projektira nekoristne zadeve, ki
se nikoli ne izvedejo in meša ždelezničarsko meglo. Še hujše pa je
na SŽ, kjer so kadri, ki niso naklonjeni novim investicijam, ker
potem ne bi bilo denarja za njihovo lagodno in dobro plačano
življenje s sindikalističnim upravljanjem.
Če bi Cerar resno misli z investicijami na področju prometa bi moral odločno pomesti s političnimi kadri (iz leve in desne) na tem resorju, ki ne bodo nikoli sposobni voditi velikih investicij in ki so tipičen primer impotentnega birokratskega aparata, ki najeda in uničuje našo družbo.
Pri iskanju novih kadrov bi moralo biti osnovno vodilo izvedeni referenčni projekti, strokovnost, kompetentnost in delavnost! Pa če tudi takšne kadre uvozimo iz tujine! Morda bi pa resna strokovna analiza izvedbe preteklih velikih projektov našla kakšne sposobne nepolitične strokovne kadre z izkušnjami tudi v Sloveniji! Časa je malo in z Gašperšičem, Omerzelom in kadri na prometnem resorju smo izgubili leta ko bi lahko izdelali in pripravili jasno strategijo o razvoju slovenskih železnic.
Pa še to! Ekologi in glasniki trajnostnega razvoja ne bodo zagnali velikih projektov. To je le filozofiranje in lansiranje lobističnih interesov (bio plinarne, fotovoltaika, veternice, pametne hiše itd).
Če bi Cerar resno misli z investicijami na področju prometa bi moral odločno pomesti s političnimi kadri (iz leve in desne) na tem resorju, ki ne bodo nikoli sposobni voditi velikih investicij in ki so tipičen primer impotentnega birokratskega aparata, ki najeda in uničuje našo družbo.
Pri iskanju novih kadrov bi moralo biti osnovno vodilo izvedeni referenčni projekti, strokovnost, kompetentnost in delavnost! Pa če tudi takšne kadre uvozimo iz tujine! Morda bi pa resna strokovna analiza izvedbe preteklih velikih projektov našla kakšne sposobne nepolitične strokovne kadre z izkušnjami tudi v Sloveniji! Časa je malo in z Gašperšičem, Omerzelom in kadri na prometnem resorju smo izgubili leta ko bi lahko izdelali in pripravili jasno strategijo o razvoju slovenskih železnic.
Pa še to! Ekologi in glasniki trajnostnega razvoja ne bodo zagnali velikih projektov. To je le filozofiranje in lansiranje lobističnih interesov (bio plinarne, fotovoltaika, veternice, pametne hiše itd).
sporočil: 3.467
To je res zanimiv stric:
1. Podpira nadgradnjo sistema ABC - Vzajemna (jaz tebi - ti meni) za 150 MIO EUR, pri čemer bo še vedno 420 km avtocest necestninjenih. "JU-HU-HU", se dere kranjska Klobasa!
2. To kar mu še zraven delajo na DARSU, pa sodi v kategorijo "saj ni res, pa je!"
3. Verjamem, da bi stric bolj kot drugi tir potreboval kak kolešček več. Upam, da prestavijo na odstavni tir.
4. "Pred nastopom ministrske funkcije je bil vodja sektorja za vode na ministrstvu za kmetijstvo in okolje." - spcialist za meglo.
.... magla svuda, magla oko nas.... josipa lisac press.....
1. Podpira nadgradnjo sistema ABC - Vzajemna (jaz tebi - ti meni) za 150 MIO EUR, pri čemer bo še vedno 420 km avtocest necestninjenih. "JU-HU-HU", se dere kranjska Klobasa!
2. To kar mu še zraven delajo na DARSU, pa sodi v kategorijo "saj ni res, pa je!"
3. Verjamem, da bi stric bolj kot drugi tir potreboval kak kolešček več. Upam, da prestavijo na odstavni tir.
4. "Pred nastopom ministrske funkcije je bil vodja sektorja za vode na ministrstvu za kmetijstvo in okolje." - spcialist za meglo.
.... magla svuda, magla oko nas.... josipa lisac press.....
sporočil: 6.972
[FIN-311684]Spoštovani FIN, vlak je res šel mimo ampak po voznem redu pride drugi vlak,ki lahko povozi Gašperšiča ravno ko bo mahal v slovo tvojemu vlaku, zaradi nepazljivosti ga bo zadel v hrbet.
Odšla baba s kolači. Če minister Gašperšič uspe preprečiti gradnjo te lobistične norije od drugega tira, si zasluži kolajno. Drugi tir je preteklost. Vlak je odšel mimo.
AO je zgradila železnico od Dunaja do Trsta v 15 letih, mi ne moremo dvajset kilometrov niti v dvajsetih letih.
sporočil: 910
Zakaj Cerar sploh zavlačuje! Če je po njegovem imenovanju
ugotovljeno, da ni sposoben za ministra, ga takoj naženi.
NE JUTRI, DANES NAJ GRE!
Sicer pa je že samo iz naslovov člankov popolnoma jasno, da je komplkator brez poglobljenega znanja in brez prakse. ŠE EN ZAJEDAVEC:
NE JUTRI, DANES NAJ GRE!
Sicer pa je že samo iz naslovov člankov popolnoma jasno, da je komplkator brez poglobljenega znanja in brez prakse. ŠE EN ZAJEDAVEC:
sporočil: 1.500
Zadnja sprememba: anon-16011 05.02.2015 17:19
Tale Gašperl je očitno res ena nesposobna gnida...najprej je zatrjeval kako ne rabimo drugega tira še 30 let...
kako ne rabimo 15 km avtoceste do Gruškovja...
ko je bil potrjen je:
- mirno gledal mimo kaj mu fantje iz ene druge garniture počno na DARS-u
- gledal je mimo kaj mu podobna garnitura počne na Eko skladu...
- da ima država tudi energetiko, in da ta spada prav pod njegov resor verjetno tudi še danes ne ve...
- da se mu dogaja HSE, ja tudi tega do sedaj še sploh ni opazil...
- da se mu dogaja TEŠ in PV , kaj ke že koln?
- da se mu je zgodil TET, kje šo že neki revirji? to je itak prešprical...
- da se mu dogaja Geoplin, ja tudi tega sploh še ne ve, kaj je že to geoPlin...
- da mu je pobegnil Srmin, ah ne se hecat, pa saj je zadnjič menda nekaj slišal za neki Petrol...ja tam nasproti na Dunajske 48 ja tam je eni velki blok...
skratka, prišel je čas, da tale Gašperl odide tja nazaj v pisarno na koncu hodnika, tam nekje na Dunajski 48 in se v njej skrije do penzije...
sporočil: 862
[Konasnica]Če izpelješ dva projekta v gradbeništvu, potem se pa 12 let paseš v javni upravi, še nisi mojster za vse.
Članek je zelo dobro zadel bistvo problema na prometnem ministrstvu. Gašperšič je tipični državni aparatčik, ki v življenju ni še nič konkretnega naredil ampak se je le valjal po dobro plačanih uradniških službah! Njegova mantra je predvsem dokazovanje kaj se ne da, kako je vse brez veze, kako je vse predrago, kako je vse neekonomsko in kako ni denarja - vse razen dobro plačanih uradniških mest brez konkretnih nalog. Veliko oporo pri tovrstnih usmeritvah ima pri sedanjem direktorju DRI-ja, ki je Pahorjev kader in ki tudi ni v življenju še nič naredil! Obdala sta se s kadri in inštitucijami,ki delajo predvsem v smeri, da ne bi bilo potrebno izvajati projektov - to je namreč težko, odgovorno in pokažejo se napake! Najlažje pa je dobro služiti z analizami in študijami. Tudi projektivno podjetje že desetletja projektira nekoristne zadeve, ki se nikoli ne izvedejo in meša ždelezničarsko meglo. Še hujše pa je na SŽ, kjer so kadri, ki niso naklonjeni novim investicijam, ker potem ne bi bilo denarja za njihovo lagodno in dobro plačano življenje s sindikalističnim upravljanjem.
Vse se da izpeljati, če je le volja za to. Na način, da minister ves čas cinca, ker nima j.... za vodenje projektov je tako. Če bi bil minister sposoben vodja, bi bili projekti za 3. razvojno os že gotovi. dela bi se pa že davn začela.
Tujci nas večkrat sprašujejo, če Korošci ne plačujemo davkov, ko imamo tako propadlo infrastrukturo. Kaj naj jim rečem, da plačujem davke za Prestolnico in Jankoviča??
sporočil: 93
Ta Gašperšič je bil na MOP-u državni sekretar, ki se je tam samo
sončil in pasel, ter ves čas nasprotoval spremembam dimnikarske
zakonodaje. Delal je vedno v interesu nekoga drugega in za svojo
skrivno korist.
Čudno je to, da pri nas tisti, ki kadrujejo tolikokrat zajahajo osla na mesto lipicanca.
Čudno je to, da pri nas tisti, ki kadrujejo tolikokrat zajahajo osla na mesto lipicanca.
Strani: 1