Zasebnost
2 uri
Odločanje Fursa: če vam vaše podjetje ni vrnilo posojila, bo davek ob zaprtju podjetja višji
2 uri
Skupščina Telekoma brez presenčenj
2 uri
EU s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2; delnica Cinkarne navzgor, uprava utegne popraviti načrte 5
4 ure
Banke do konca aprila s 57 odstotkov več dobička kot v istem obdobju lani
4 ure
Kdo bo v Ljubljani najel sto tisoč kvadratnih metrov novih poslovnih prostorov?
4 ure
Načrt za zjokat: delež ljudi brez zdravnika bi zmanjšali šele do leta 2031 8
5 ur
NLB na borzi prvič vredna 2,5 milijarde evrov 8
5 ur
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico 3
5 ur
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
6 ur
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi 2
6 ur
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike
7 ur
Kako postati izvoznik leta 2024
7 ur
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica 1
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
7 ur
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
7 ur
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 3
8 ur
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
9 ur
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
9 ur
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenija pred sodišče EU zaradi železnic

Strani: 1

anon-293460 sporočil: 457
[#2018057] 21.02.13 14:44
Odgovori   +    9
Zdej pa Janševa dilema: ali proti EU ali svojim ritoliznikom (Bardajsu, Pavliču in Kekcu)
anon-86926 sporočil: 4.065
[#2018085] 21.02.13 14:56 · odgovor na: anon-293460 (#2018057)
Odgovori   +    9
[nelevnedesn]
Zdej pa Janševa dilema: ali proti EU ali svojim ritoliznikom (Bardajsu, Pavliču in Kekcu)
Ja 20 let krvopitja Janševih pijavk državne blagajne se še ne bo končalo.
anon-297107 sporočil: 330
[#2018145] 21.02.13 15:18
Odgovori   +    11
Stanje SŽ je razvidno na proloženi sliki. Dizelmotorni vlak serije 711 (v barvi zelenega vlaka) je bil v količini 10 dvodelnih garnitur izdelan v firmi MBB v Donauwörthu v Nemčiji davnega leta 1969 in 1970 in nato leta 1980 do 1982 moderniziran v TVT Boris Kidrič v Mariboru. To firmo pa je nato uničil sindikat, enkrat železniški, ki je od Rekarja zahteval, da se vzdrževanje železniških vozil prenese v Centralne delavnice v lasti SŽ, drugič pa lastni sindikat TVT, ki je takratnega lastnika STS (beri Siemens) zaradi stalnih in ponavljajočih zahtev po povišanju že tako visokih plač prisilil v likvidacijo firme. Vozimo se v 44 let starih vlakih
anon-228486 sporočil: 2.144
[#2018217] 21.02.13 15:45
Odgovori   +    3
Kaj pa Mehdorn?
vizavi sporočil: 1.309
[#2018989] 22.02.13 07:51
Odgovori   +    0
A bi kdo lahko latovščino v tem članku prevedel v razumljivo slovenščino? Zakaj sploh gre?
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2019021] 22.02.13 08:16 · odgovor na: vizavi (#2018989)
Odgovori   +    1
Za to da veliki reformator Borat s svojim svetovalcem in super prometnim ministrom ni naredil svojega dela, seveda pa je kriv JJ
MM1411 sporočil: 4.807
[#2019043] 22.02.13 08:26
Odgovori   +    0
...sem se že ustrašil, da je na sodišču EU sprožila postopek protim železnicam, ker so vlaki SŽ prekoračili svetlobno hitrost po tirih...

Strani: 1