Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ne nategujte nas s to zaprto cesto
Strani: 1
sporočil: 2
se strinjam, samo zdaj po volitvah ne bo več pomagalo. žagar bo
motovilil, da nima pooblastil, novega ministra še ne bo, šefi darsa
pa so itak na prepihu, kar je sicer skrajni čas ob vseh
blamažah.
da ne bosabimo vinjet, neporušenih cestninskih postaj, zastojnkarske vožnje tovornjakov, vsesplošne blokade prometa zaradi popravuil ( kje so bili pred volitvami ) pa neučinkovitosti policije .....
ajajaj-JJ
da ne bosabimo vinjet, neporušenih cestninskih postaj, zastojnkarske vožnje tovornjakov, vsesplošne blokade prometa zaradi popravuil ( kje so bili pred volitvami ) pa neučinkovitosti policije .....
ajajaj-JJ
sporočil: 3.152
Omejitev bi lahko bila 100 km/h (tako kot na stari cesti). Če je
cesta bila varna za promet še ne dolgo tega, je zdaj čudno, da ni
več.
Ne vem pa, zakaj čakajo tudi s tem, da odstranijo cestninske postaje. Rekli so ob koncu poletja.
Ne vem pa, zakaj čakajo tudi s tem, da odstranijo cestninske postaje. Rekli so ob koncu poletja.
sporočil: 14.712
A ni uprava Darsa (tako kot prometni minister) ponudila
odstop?
Zakaj so kljub dokazani nesposobnosti še vedno na položajih???
Zakaj so kljub dokazani nesposobnosti še vedno na položajih???
sporočil: 702
stara cesta ni primerna, ker so jo razkopali kak mesec nazaj smer
Kranj Peračica...
viadukt bo pa gradbeni lobi podrl
ker je to edene izmed redkih jeklenih konstrukcij, ki so cenejše prevsem zaradi vzdrževanja
betonske pa ljubijo zaradi štemanje peskanja armature ipd. jajc.
Hrvati so velio mostov zgradili iz slovenskega jekla!!!
viadukt bo pa gradbeni lobi podrl
ker je to edene izmed redkih jeklenih konstrukcij, ki so cenejše prevsem zaradi vzdrževanja
betonske pa ljubijo zaradi štemanje peskanja armature ipd. jajc.
Hrvati so velio mostov zgradili iz slovenskega jekla!!!
sporočil: 104
Ukiniti DARS in reogfanizirati Ministrstvo za promet!
Odgovorne pa v kazenski postopek.
Odgovorne pa v kazenski postopek.
sporočil: 1.963
Zadnja sprememba: anon-50958 26.09.2008 08:13
Stari odsek stoji kakih 10 mesecev. Pred mesecem so razrili asfalt
pred tunelom na Ljubensekem polju. Upam, da bo Ljubno dobilo
avtocestni priključek. Odsek je sameval res 10 mesecev. Vmes je
bilo predsedstvo. Torej so ga šparali za vsak primer med tem časom.
Deal so se sedaj zavlekla najmanj za eno do dev leti. Viadukt
Slovenija ni sposobna narediti prej. Naj gredo pogledat malo na
Hrvaško, ko ti zgradijo most čez noč, tako da naši lahko samo
zijajo....
sporočil: 4
Viadukta Lešnica in Peračica bosta rekonstruirana - zamenjana bo
neprimerna (preozka) prekladna konstrukcijam ki pa bo prav tako
kombinacija jekla in betona, ti. sovprešna konstrukcija.
sporočil: 4
Viadukta Lešnica in Peračica bosta rekonstruirana - zamenjana bo
neprimerna (preozka) prekladna konstrukcijam ki pa bo prav tako
kombinacija jekla in betona, ti. sovprešna konstrukcija.
sporočil: 814
Včasih se res sprašujem, če kdo od vas kritizerjev ploh kdaj gre v
Avstrijo, Nemčijo ali mogoče pelje skozi Mestre v Italiji
itd. No, tisti, ki se vozimo, zagotovo ne kritiziramo slovenskih
hitrih cest. Pri nas se stoji v koloni 10min pa že vsi jokajo, da
je potrebno nabit ministra na križ in bla bla. Ko boste prileteli v
konico v Avstriji pri sedaj recimo aktualnem delovišču Haag, kjer
se čaka po več kot eno uro in pol pri miru (!!) in potem se končno
pripelješ do delovišča, kjer vidiš, da nihče nič ne dela, potem se
pa res pričneš spraševati, kaj je narobe s sistemom. Pa ko sredi
noči zaprejo AC pri Leobnu brez predhodnega opozorila, ker je baje
potrebno opraviti nujna vzdrževalna dela, nikjer pa ne objavijo
obvoza (jah to jih pač ne briga, saj za svoje voznike tako
poskrbijo) Pa da je na dobrih 200km AC več kot 15 odprtih delovišč,
da imaš občutek, kot da se polovico časa voziš samo po enem pasu.
Pa ko kupiš vinjeto in kljub vsemu plačaš za usrane tunele tja in
nazaj polovico vrednosti slovenske pol letne vinjete. Pa da ne
omenim kako sesuto vozno podlago imajo na določenih mestih….. Pa
potem pripelješ v Nemčijo, kjer je do Frankfurta odprtih vsaj ducat
več kilometrskih delovišč, kjer se vozi samo po enem pasu (razen če
imaš jajca in se tiščiš ob ogradi in šleparjih)Ja, ko to pride k
nam, potem boste šele jokali revčki. Raje bodite veseli, da se
vozimo po enih najbolje urejenih hitrih cest v EU, kjer imamo res
minimalno število delovišč in še tam kjer so, teče promet , ampak
malenkost počasneje.
Namesto, da kritizirate dela gradbenikov, kjer se dejansko nekaj dela, raje poglejte situacijo katastrofalnega pravnega sistema v Sloveniji. Kjer pa res nihče nič ne dela. Kupe papirja, ki jih en povprečen inženir kljub ostalemu bolj pomembnemu delu, pogoltne v nekaj dneh, rabijo pravniki tudi po mesece pa še potem te sprašujejo bedarije. Da ne omenim nesposobnih, skorumpiranih in slabo izobraženih sodnikov (po možnosti še iz bivše juge), ki iščejo samo pravice, kot Hlapec Jernej, kakšne so pa njihove dolžnosti, jih pa tako ali tako ne zanima.
Ter, ko se omenjajo gradbeniki in koliko denarja poberejo državi. Se je že kdo vprašal, koliko denarja poberejo razne odvetniške pisarne, ki jemljejo t.i. BPP (brezplačna pravna pomoč za ljudi v finančni stiski) primere. Jaz sem videl kar nekaj primerov, ko odvetnik zaračuna stroške državi in zaslužil s konkretno 4 napisanimi stranmi dolgega pripravljalnega spisa, ki je povrhu slovnično tako slabo napisan, da je bilo mene, kot bralca sram brati, 900 (!!!!) točk. Ena točka je vredna sedaj 0.459€. Pa je to bil samo en pripravljalni spis, da ne omenim vložitev tožbe, itd. Potem gredo takšni zneski takoj v nekaj tisoče €. In če pogledamo, koliko je teh pisarn raznesenih po Sloveniji……………… ;..potem pa prične res glava bolet in se primerjajo z gradbenimi projekti, kjer se dejansko opravljno delo vidi!!
Če bi imeli v Sloveniji vse ostale stvari vsaj tako dobro poštirkane, kot je AC križ, potem bi bili že sedaj s plačami vsaj nad Italijo!!!
Namesto, da kritizirate dela gradbenikov, kjer se dejansko nekaj dela, raje poglejte situacijo katastrofalnega pravnega sistema v Sloveniji. Kjer pa res nihče nič ne dela. Kupe papirja, ki jih en povprečen inženir kljub ostalemu bolj pomembnemu delu, pogoltne v nekaj dneh, rabijo pravniki tudi po mesece pa še potem te sprašujejo bedarije. Da ne omenim nesposobnih, skorumpiranih in slabo izobraženih sodnikov (po možnosti še iz bivše juge), ki iščejo samo pravice, kot Hlapec Jernej, kakšne so pa njihove dolžnosti, jih pa tako ali tako ne zanima.
Ter, ko se omenjajo gradbeniki in koliko denarja poberejo državi. Se je že kdo vprašal, koliko denarja poberejo razne odvetniške pisarne, ki jemljejo t.i. BPP (brezplačna pravna pomoč za ljudi v finančni stiski) primere. Jaz sem videl kar nekaj primerov, ko odvetnik zaračuna stroške državi in zaslužil s konkretno 4 napisanimi stranmi dolgega pripravljalnega spisa, ki je povrhu slovnično tako slabo napisan, da je bilo mene, kot bralca sram brati, 900 (!!!!) točk. Ena točka je vredna sedaj 0.459€. Pa je to bil samo en pripravljalni spis, da ne omenim vložitev tožbe, itd. Potem gredo takšni zneski takoj v nekaj tisoče €. In če pogledamo, koliko je teh pisarn raznesenih po Sloveniji……………… ;..potem pa prične res glava bolet in se primerjajo z gradbenimi projekti, kjer se dejansko opravljno delo vidi!!
Če bi imeli v Sloveniji vse ostale stvari vsaj tako dobro poštirkane, kot je AC križ, potem bi bili že sedaj s plačami vsaj nad Italijo!!!
sporočil: 426
Stanje je naravnost bedno, če se vsak dan voziš iz gorenjske v LJ.
Povprečno stojim v 4 zastojih proti Ljubljani, preden uspem priti
na končno destinacijo. Nazaj pa vsaj v dveh. Poleti vožnja do
Radovljice traja cca. 1 uro in 20 minut. Stranske ceste so zabasane
z vsemi živimi turisti, ki seveda tudi niso trapasti in uporabljajo
razne GPS sisteme. Da niti ne omenjam cel kup kamionov, ki se
seveda tudi poizkuša prebiti po stranskih cestah čim hitreje čez
naše stezice.
Realno so iz stališča uporabnikov v 10 letih naredili samo 9 km avtoceste (od Kranja do odcepa za Tržič) in sedaj še od Brezij do Vrbe (ni šteto v teh 9 kilometrov). Pa še tega so sedaj vmes zaprli oziroma omejili hitrost vožnje. Slovenske ceste so k 30 let stare hlače, ki jih samo flike skupej držijo.
Verjetno je stanje tako, ker "nas" v osnovi lahko izvajalci zadovoljijo s tretje razredno kvaliteto.
Realno so iz stališča uporabnikov v 10 letih naredili samo 9 km avtoceste (od Kranja do odcepa za Tržič) in sedaj še od Brezij do Vrbe (ni šteto v teh 9 kilometrov). Pa še tega so sedaj vmes zaprli oziroma omejili hitrost vožnje. Slovenske ceste so k 30 let stare hlače, ki jih samo flike skupej držijo.
Verjetno je stanje tako, ker "nas" v osnovi lahko izvajalci zadovoljijo s tretje razredno kvaliteto.
sporočil: 1.607
Kot sem videl pred cca 3 tedni je na tej strani nekaj asfalta
odstranjenega, kar pomeni, da cesta ni primerna za promet.
sporočil: 434
@quetal, ne moreš primerjat Avstrijskega avtocestnega prometa s
Slovenskim. Ce je v Leobnu "stau" je gotov tisti trenutek na
cestnem odseku več vozil, kot jih premore cela Slovenija, temu
primerna je tudi čakalna doba.
Sodstvo je res katastrofalno, ampak sedaj debatiramo o prometu. Poleg katastrofalnega stanja na cestah, ko prihaja do nepotrebnih zapor, namreč Peračica je ustrezala visokemu slovenskemu standardu, ki glasi "prilagajanje vožnje razmeram na cesti" debelih 30 let. Dars imamo stalno na tapeti, kaj pa SŽ ? Ko je preveč potnikov, to pa je vedno enostavno združijo dve vlakovni kompoziciji in prevažajo po progah gor in dol nepotrebno tonažo mirujočih pogonov. Nekdo naj izračuna, koliko stane več porabljene energije in zavor zaradi povečane inercije takšne kompozicije, pa še koliko zamud je zaradi tega, ker je pač težje speljati s postaje s tako težo. Namesto, da bi dokupili novim Siemensovim vlakom po en potniški vagon nesmotrno trošijo, pri tem pa jih še najmanj zanima tisto, za kar so plačani od našega denarja - upravljanje železniškega prometa pač pa se gredo projektanta Emonike, kar je tisto, kar v tem trenutku Slovenija najmanj potrebuje. Skratka sami slabi upravljalci državnega premoženja. Od novega direktorja SŽ ne vidim nič boljšega dela, kot ga je opravljal bivši ex.policaj z "fake" diplomo. Tudi pri avtocestnem programu še vse bo, ko nas več ne bo...
Sodstvo je res katastrofalno, ampak sedaj debatiramo o prometu. Poleg katastrofalnega stanja na cestah, ko prihaja do nepotrebnih zapor, namreč Peračica je ustrezala visokemu slovenskemu standardu, ki glasi "prilagajanje vožnje razmeram na cesti" debelih 30 let. Dars imamo stalno na tapeti, kaj pa SŽ ? Ko je preveč potnikov, to pa je vedno enostavno združijo dve vlakovni kompoziciji in prevažajo po progah gor in dol nepotrebno tonažo mirujočih pogonov. Nekdo naj izračuna, koliko stane več porabljene energije in zavor zaradi povečane inercije takšne kompozicije, pa še koliko zamud je zaradi tega, ker je pač težje speljati s postaje s tako težo. Namesto, da bi dokupili novim Siemensovim vlakom po en potniški vagon nesmotrno trošijo, pri tem pa jih še najmanj zanima tisto, za kar so plačani od našega denarja - upravljanje železniškega prometa pač pa se gredo projektanta Emonike, kar je tisto, kar v tem trenutku Slovenija najmanj potrebuje. Skratka sami slabi upravljalci državnega premoženja. Od novega direktorja SŽ ne vidim nič boljšega dela, kot ga je opravljal bivši ex.policaj z "fake" diplomo. Tudi pri avtocestnem programu še vse bo, ko nas več ne bo...
sporočil: 207
Smešno je, da rekonstrukcije dveh mostov, tunela in polaganja 2 km
asfalta v Slo nismo sposobni narediti prej kot v dveh letih. In še
ta rok je ob predpostavki, da ne bo kakšnega odpadanja ometa...
sporočil: 439
quetal je napisal(a):Kakšna logika je to? A če si nezadovoljen s storitvijo države, ki ji mesečno nakazuješ pol plače, se potolažiš tako, da se primerjaš npr. z Albanijo in postaneš noro srečen. Pozabljaš tudi to, da preden prideš do prvega zastoja v Mestru, prej nemoteno prevoziš razdaljo, ki je enaka skoraj tretjini slovenskega cestnega križa, da ne govorim o Avstriji in Nemčiji. Pa to sploh ni pomembno. Zaprtje Peračice je tipična neracionalna DARSova poteza, ki jih nemočno gledamo že n let. Tako kot že n let nemočno opazujemo, kako cestni gradbinci nategujejo državo. In seveda ne nategujejo DARSa. Kajti za vse lumparije morata biti vedno dva. Eden, ki jo naredi in drugi, ki to dovoli ali pa eden, ki podkupnino da in drugi, ki jo sprejme.
Včasih se res sprašujem, če kdo od vas kritizerjev ploh kdaj gre v Avstrijo, Nemčijo ali mogoče pelje skozi Mestre v Italiji itd. ...
sporočil: 405
se strinjam, da so sami kritizerji v tej državi, ki se še nikoli
niso peljali mimo venezia-mestre, kaj šele kaj dlje...pa bivsem
pamet solil!
sporočil: 67
Tale quetal pa misli, da se moramo zgledovati po najslabših. Zato
smo kopirali tudi vinjete. Če država in naši vrli ustavodajalci
tolerirajo navedeno zanikrno delo sodnikov, se mora to zanesljivo
nehati z inženirji in »graditelji«. Spomnimo se, koliko časa je
dobro služila dolenjska cesta »bratstva in enotnosti«, ki je bila
grajena na brigadirski način z lopato in karjolo.
Tudi stari viadukti na južni železnici še večinoma služijo namenu. Zato je treba domače gradbeniške kekce takoj zamenjati s tujimi, skleniti pogodbe tako, da se garancijske klavzule sploh dajo iztožiti, namesto nesposobnih slovenskih sodišč pa za arbitražo določiti tuje strokovnjake. Domači kekci s strokovnjaki gradbene fakultete pa naj imajo obvezno vajeniško prakso pri tujih izvajalcih.
Pa še to: če bi se, bog ne daj, SLS spet usedla v kakšen vladni fotelj, potem bi tile znali spet postaviti za ministra znanega veleuma iz Mozirja. Pa afera z brniško visoko jagersko opazovalnico še ni čisto pod preprogo.
Kdor je pa mislil, da bo z vinjetami kaj pridobil, temu je pa prav. Zdaj DARS pokasira, za prevoznost mu je pa seveda vseeno. Blagajna in blaginja dobrosedečih r… z ničemer ni prizadeta.
Tudi stari viadukti na južni železnici še večinoma služijo namenu. Zato je treba domače gradbeniške kekce takoj zamenjati s tujimi, skleniti pogodbe tako, da se garancijske klavzule sploh dajo iztožiti, namesto nesposobnih slovenskih sodišč pa za arbitražo določiti tuje strokovnjake. Domači kekci s strokovnjaki gradbene fakultete pa naj imajo obvezno vajeniško prakso pri tujih izvajalcih.
Pa še to: če bi se, bog ne daj, SLS spet usedla v kakšen vladni fotelj, potem bi tile znali spet postaviti za ministra znanega veleuma iz Mozirja. Pa afera z brniško visoko jagersko opazovalnico še ni čisto pod preprogo.
Kdor je pa mislil, da bo z vinjetami kaj pridobil, temu je pa prav. Zdaj DARS pokasira, za prevoznost mu je pa seveda vseeno. Blagajna in blaginja dobrosedečih r… z ničemer ni prizadeta.
sporočil: 2.205
Zadnja sprememba: simona2 26.09.2008 12:04
draga quetal in mirkob,obnove cest in ureditev prometa pri obnovah je pri nas v primerjavi z avstrijo in italijo katastrofalna; in ko že upaš, da se izboljšuje -- se zgodi Gorenjka;
1. kako dolgo je pri nas trajalo, da so gospodje ugotovili, da lahko odprejo dva ožja pasova v eno smer, v italiji so to že desetletje prej delali;
2. kako dolgo je trajalo, da so ugotovili in se potrudili, da lahko prestavljajo pasove -- pa še zdaj jih zafrkne sistem, kdaj je pametno prestavljati;
3. ko so na južni obvoznici, končno, letos promet speljali še po drugi strani ceste (en pas) - in omogočili, v obe smeri dvosmeren promet -- so se vsi bunili, da kaj pa je zdaj to za eno sranje, kako je nevarno, kdo se je to spomnil in bla, bla - v tujini je to običajna praksa -- in surprise, surprise - folk se buni, če to ni narejeno, ne pa ko je narejeno;
4. če se kdo ne zna po ožjih pasovih "drenjat" mimo tovornjakov -- naj pač vrne vozniško; lasje mi grejo gor, ko vidim idiote, ki se po zožanih pasovih vozijo po levem, pa ne upajo mimo tovornjaka, jim pa na misel ne pride, da bi šli na desnega - in se umaknili tistim, ki za razliko od njih, znajo vozit; da ne govorim o tem, da je itak posebnost slovenclnov, da mislijo, da se lahko vozijo po levem --- ne vem, kdo jim je dal vozniško - če bi tako vozili v italiji, ne samo, da bi dve uri stali pri benetkah -- tri dni bi stali;
5. idiotsko je primerjat italijo in slo -- pri nas je 2 mio ljudi -- v italiji jih je 58 milijonov, drznem si trditi, da to morda vpliva na število avtov in voznikov --- ampak ta zoprna podrobnost pri vajinem razmišljanju pač ni pomembna; tudi dolžina avtocest in dolžina ali pa število obnovitvenih del - sodita v to nepomembno kategorijo;
6. pa še za razkritje -- samo v enem mesecu na smučanju naredim več kot 5.000 km po avstriji, italiji, švici -- vidva - upam, da jih zelo malo
7. pa še za vse tiste, ki pravilno ugotavljate, da je cesta prekopana -- res je prekopana, zato, da komu, ki čaka v vrsti ne bi prišlo na misel, da gre iz vrste in se normalno pripelje v lj --- in to se lahko zaflika v enem popoldnevu -- oziroma, res je težavno zaflikat - ker če bi fliku recimo strabag, bi se sct in vegrad in primorje desetkrat pritožili --
to, da je Gorenjka zaprta, je lenoba in zajebavanje folka
lps
sporočil: 10.521
simona2 je napisal(a):
to, da je Gorenjka zaprta, je lenoba in zajebavanje folka
lps
Se strinjam. Pravzaprav bi rekel takole: To, da ni Gorenjka s priključkom na obroč dograjena že vsaj 10 let je lenoba in zajebavanje Gorenjcev.
sporočil: 405
pač različno gledava na svet, živel sem leta v 10 miljonskem mestu
in ljudem se zdi normalno, da traja več ur iz enega do drugega
konca mesta in da zmeraj kaj prekopavajo, fact of life as simple as
that!
sporočil: 914
Predlagam, da se pisec članka in nestrpni komentatorji najprej s
kolesom peljejo preko vijadukta in skozi tunel! Jim bo kar "srajco
potegnilo v rit"...
sporočil: 281
grechg je napisal(a):
Predlagam, da se pisec članka in nestrpni komentatorji najprej s kolesom peljejo preko vijadukta in skozi tunel! Jim bo kar "srajco potegnilo v rit"...
Kaže, da ste blizu projektantom slovenskih avtocest. Res je veliko takih, kjer bi se bilo dobro voziti s kolesom - mogoče celo bolj priporočljivo, kot z avtom. Vseeno pa sem pisal o tem, da bi bilo lepo, če bi bila cesta odprta za promet motornih vozil.
P.s.
Glede na oseben ton sporočila si lahko privoščim še osebnejši del odgovora: verjamem, da imate izkušnje s srajcami, vseeno pa me tovrstne vaše izkušnje ne zanimajo. In verjetno vaše izkušnje z sprejemanjem srajce proti globinam duše ne bo doživel ravno vsak, ki bo prečkal viadukt.
sporočil: 426
Čisto po slovensko. Enostavno se zadovoljimo s tem da smo za mikron
boljši kot nekdo drug in je že vse ok. To, da je neko malce slabši
v nečem, je že izgovor, da se spi na lovorikah. Taka mentaliteta je
vse bolj razširjena. Žalostno.
sporočil: 405
ja čisto po slovensko; šinfamo vse in vsakogar, naduto sodimo o
stvareh o katerih nimamo pojma; kot laiki si domišljamo, da lahko
takole iz rokava natresemo 10 uporabnih tehničnih rešitev; naivno
mislimo, da na bom ta ali oni maneken prinesel zlato prihodnost; ne
moremo počakati pet minut.....
XZASL1 je napisal(a):
Čisto po slovensko. Enostavno se zadovoljimo s tem da smo za mikron boljši kot nekdo drug in je že vse ok. To, da je neko malce slabši v nečem, je že izgovor, da se spi na lovorikah. Taka mentaliteta je vse bolj razširjena. Žalostno.
sporočil: 87
csta v dolžini 1,5km nikakor ni prevozna!
Pa kdo si je izmislil takšno nepremišljeno idejo, da naj se vozimo po stari cesti skozi star predor;) - ta ni normalen!
Kar sam novinar naj se vozi po takšni cesti!
Rajši se peljem v koloni kot da bi prečkal že popolnoma razmahano cestišče, kjer ga z ene strani že obnavljajo;)!
Pa kdo si je izmislil takšno nepremišljeno idejo, da naj se vozimo po stari cesti skozi star predor;) - ta ni normalen!
Kar sam novinar naj se vozi po takšni cesti!
Rajši se peljem v koloni kot da bi prečkal že popolnoma razmahano cestišče, kjer ga z ene strani že obnavljajo;)!
sporočil: 182
Bi se dalo odpret en dodatni pas v novem tunelu, če bi to kaj
rešilo. Ampak pravo ozko grlo trenutno ni tam, temveč pred
Radovljico, ko se v obe smeri vozi po spirali z manj kot 40 iz
stare ceste na novo avtocesto. Šele ko bo avtocesta speljana do
praga viadukta Ljubno, bo vzrok za zastoje tam - no mogoče bo
vseeno bolje kot zdaj.
sporočil: 426
mirkob je napisal(a):
ja čisto po slovensko; šinfamo vse in vsakogar, naduto sodimo o stvareh o katerih nimamo pojma; kot laiki si domišljamo, da lahko takole iz rokava natresemo 10 uporabnih tehničnih rešitev; naivno mislimo, da na bom ta ali oni maneken prinesel zlato prihodnost; ne moremo počakati pet minut.....
Če bi jaz tako delal, nebi več delal (situacijo pa opazujem na tej relaciji praktično vsak dan od leta 1997). Ne rabim bit strokovnjak, da pogruntam, da je nekaj narobe. Drugače sem pa prav iz tega "foha"....
Strani: 1